*F* Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 la oss slenge inn en 50 lapp hver så slipper vi vente år og dag for å samle inn Kanskje Admiralen har noen formening om hvor? Jeg mener. Om vi vet hvor hun bor så vet vi jo hvor hun mest sannsynlig er. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Jeg gidder ikke få lummerusk av hele DNFK. Jeg kan heller betale buketten, ærlig talt. Koster jo max 2-300,- Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Admiralen har jo både navn og sånt da. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Det er vel bare å ringe en blomsterforhandler i nærheten og si hva som skal stå på lappen, så leverer de det? Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Kjenner henne fra før. Møtte henne i millitæret for 7år siden. Men ja send henne en bukket blomster. Det er en fin ting å gjøre. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Det er vel bare å ringe en blomsterforhandler i nærheten og si hva som skal stå på lappen, så leverer de det?Kan bestilles på nettet og - trenger ikke prate med noen. Gi meg kontonunmer og beløp, så setter jeg over blomsterpenger. Ya? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Fuck ass, må skrive CV nå sent på kvelden, finner den jo seff ikke nå når jeg trenger den. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Ja til blomster! Kanskje ikke roser, det var den eneste blomstersmilien jeg hadde i mitt repertoar. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Jeg vet ikke hvilken side jeg bestiller det fra.. Heller ikke navnet til Overmoden.. Kanskje Admiralen kan gjøre det? Jeg sender ofc moulah Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Darkness også kjenner henne vel godt tror jeg. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Jeg vet ikke hvilken side jeg bestiller det fra.. Heller ikke navnet til Overmoden.. Kanskje Admiralen kan gjøre det? Jeg sender ofc moulah Eg kan hjelpe deg med navn og alt. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 For å være ærlig har jeg snakka veldig lite med Overmoden, hehe.. Mye bedre om noen andre gjør det, synes jeg. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Kanskje bare skrive Overmoden og be dem rope det opp over høyttaleranlegget? Fra serien "Dårlige idéer fra Tåkelur," nr 1342. Høyttaler: "Hvem er Overmoden?" "Jeg er overmoden!" "Jeg også." "Jeg er helt råtten" "Bleia mi er overmoden" Hater humoren min noen ganger. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Kanskje bare skrive Overmoden og be dem rope det opp over høyttaleranlegget? Fra serien "Dårlige idéer fra Tåkelur," nr 1342. Høyttaler: "Hvem er Overmoden?" "Jeg er overmoden!" "Jeg også." "Jeg er helt råtten" "Bleia mi er overmoden" Hater humoren min noen ganger. Hahaha drittbra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Jeg skal dusje det gjør meg sucidal Dusjen eller programmet o,O dusjen Lenke til kommentar
*F* Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 missliker lanet mitt atm. alt er ustabilt, fra server til pc, fra pc til pc, fra pc til ruter, fra pc til svits. Vet ikke hvor jeg skal begynne for å fikse opp i det her. Ja, også er det sporadisk ustabilt, perfekt.. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 "Ja vi elsker dette lanet". http://www.youtube.com/watch?v=B4RktQxbZkQ Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 "Ja vi elsker dette lanet". http://www.youtube.com/watch?v=B4RktQxbZkQ Hahahhaa fyyyfaen Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Mad Men er fette genialt! Digger den serien så jævlig! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Da bør dere henge i for hun skulle bare være på sjukehuset til onsdag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg