KinderLinda Returns Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Jeg kan bare si at jeg er mere komfortabel med å la nettvenner være nettvenner og ikke gi alle mobilnummer og adresse og møtes på kafe annahver uke og slikt. Det tror jeg gjelder de fleste. Man har dem liksom på avstand og kan selv velge når man vil bli kontaktet eller ikke. Istedet for å bombarderes av tekstmeldinger hele døgnet. Hadde jeg gått rundt og tenkt på at halve forumet kan ringe meg når som helst hadde jeg kasta telefonen og bytta nummer. Og jeg er sikker på at den "forsvarsmekanismen" er enda sterkere hos ei forumjente som alle vil være bestevennis til. YES LOORD CAN I GET AN AMEN Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Så over til noe annet. Va gjør folket i dag? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 I'm at twerk. Twerk me! Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Så over til noe annet. Va gjør folket i dag? Twerker. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Jeg hadde en auto correct fail på mobilen en gang, jeg skrev på engelsk "I'm working on it" også endra det til "I'm twerking on it" og jeg bare trykka space og send. Hun lo seg til døde. RIP. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Jeg kan bare si at jeg er mere komfortabel med å la nettvenner være nettvenner og ikke gi alle mobilnummer og adresse og møtes på kafe annahver uke og slikt. Det tror jeg gjelder de fleste. Man har dem liksom på avstand og kan selv velge når man vil bli kontaktet eller ikke. Istedet for å bombarderes av tekstmeldinger hele døgnet. Hadde jeg gått rundt og tenkt på at halve forumet kan ringe meg når som helst hadde jeg kasta telefonen og bytta nummer. Og jeg er sikker på at den "forsvarsmekanismen" er enda sterkere hos ei forumjente som alle vil være bestevennis til. Jeg mener og huske at dere planla sån forum treff her, Det måtte ha vert skikkelig kleint og treffes. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 (endret) De har hatt flere slike treff ja. Har visst vært ganske greit helt til de "voksne" skulle drikke seg dritings og de under 18 måtte finne på noe annet. Selv kunne jeg ikke drømme om å være med på et slikt treff. Etter 14 år på forumet vet fortsatt ingen hva jeg heter eller hvordan jeg ser ut. Endret 22. september 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 De har hatt flere slike treff ja. Har visst vært ganske greit helt til de "voksne" skulle drikke seg dritings og de under 18 måtte finne på noe annet. Jeg hadde aldri klart noe slikt, jeg blir så fort lei av folk, det måtte ha vert en super awsome person der visst jeg skulle klart og være der edru. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 På slike treff må det jo være alkohol. Ikke fordi det ikke går ann å ha det gøy edru, men alkoholen hjelper på å gjøre folk utadvendte, og da blir det mye gøyere for alle Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 (endret) Joda men tingen er at mange som går dit er under 20 og da begrenser det seg kraftig til hva de kan finne på som ikke involverer å sitte på en pub der halvparten ikke har adgang. Jeg skulle møte en forumjente EN gang, og da var jeg så chickenshit at jeg feika forkjølelse og trakk meg i siste liten. Endret 22. september 2014 av Bytex Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 (endret) Jeg hadde nok ikke tørt å møte noen fremmede jeg heller.. Ikke ser jeg poenget heller. Venner du ikke kjenner er ofte de beste vennene, om du skjønner hva jeg mener. Endret 22. september 2014 av KinderLinda Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Jeg skal stalke dere alle. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 (endret) Joda men tingen er at mange som går dit er under 20 og da begrenser det seg kraftig til hva de kan finne på som ikke involverer å sitte på en pub der halvparten ikke har adgang. Jeg skulle møte en forumjente EN gang, og da var jeg så chickenshit at jeg feika forkjølelse og trakk meg i siste liten. Hah, kan jeg spørre hvem? På slike treff må det jo være alkohol. Ikke fordi det ikke går ann å ha det gøy edru, men alkoholen hjelper på å gjøre folk utadvendte, og da blir det mye gøyere for alle kjipt å ha angst for hva som skrives på forumet i ettertid dersom man ikke husker noe :o Ellers, jeg har aldri møtt noen fra diskusjon.no IRL (foruten dem jeg kjenner fra før av) Møtte et par fra freakforum på et lanparty en gang og dem var jo greie (i motsetning til forumet generelt:P). Helt tilfeldig ble dem også kolegaer på et callsenter jeg jobbet i, en av dem på min avdeling. Et forumtreff vil nok finne sted i oslo og ettersom jeg ikke bor der ville jeg nok ikke møtt opp. EDIT: Også har jeg møtt noen fra utvalgt.no forumet selvsagt Endret 22. september 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Nei i kveld blir det en del øl ja Skal sove i natt! Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Huff Morten.. Ble en del øl igår på meg >.< Lenke til kommentar
Coa Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Om du må ruse deg for å sove finnes det mye mer egnede midler. Alkohol er alt annet enn bra for søvnen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 (endret) Spiller ingen rolle, hun er ikke bruker her lengre. Alkohol hjelper deg å sovne lettere men du våkner igjen dertil tidligere for å pisse eller andre ting. Så det er ikke noe bra sovemiddel nei. Du får ikke kvalitetssøvn. Endret 22. september 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 (endret) Driter i kvaliteten. Vil bare få sove uten å måtte ligge å vri meg i senga hele natten. Endret 22. september 2014 av Netrum 1 Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Twerkin nine to fiiiivee Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Mens du ser på Anaconda-videoen såklart. Og den nye til J-Lo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg