Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-360061

Gah, i dag er jeg så lite opplagt som man kan få det. Og uinspirert. Klarer ikke finne noe som helst å skrive om.

Merkelig hvordan alt løser seg så fort man får Aphex Twin på øra. :love:

Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar

Åja.. det var "på øra" det sto, syns det sto "på døra" når jeg leste sist :roll:

Aphex Twin overværte jeg live for en del år siden. Da var det en mann som lå som han var død over instrumentet uten å lee seg. Så ganske rart ut.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Høres rart ut.

Men spotify har erstattet mange av sangene mine med feil versjoner. :S

Spotify hadde en "Top Rock Tracks of all Time" liste, men så ble den forandra til en hæv med Rise Against og Nickelback.. Skjønner ingenting..

Hei forresten :)

Heia, kom på skype. :p

Lenke til kommentar

Jeg kan bare si at jeg er mere komfortabel med å la nettvenner være nettvenner og ikke gi alle mobilnummer og adresse og møtes på kafe annahver uke og slikt. Det tror jeg gjelder de fleste. Man har dem liksom på avstand og kan selv velge når man vil bli kontaktet eller ikke. Istedet for å bombarderes av tekstmeldinger hele døgnet. Hadde jeg gått rundt og tenkt på at halve forumet kan ringe meg når som helst hadde jeg kasta telefonen og bytta nummer.

Og jeg er sikker på at den "forsvarsmekanismen" er enda sterkere hos ei forumjente som alle vil være bestevennis til.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...