NikkaYoichi Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 God morgen, forumfolk. Jeg er trøtt og arbeidslysten er meget laber i dag. Hva skal man gjøre med det? Jeg har allerede supet i meg en stor kopp kruttsterk kaffe - det hjalp litt, men meget midlertidig. Jeg vet sannelig ikke hvor dette skal ende. Det er enda lang tid igjen til lunch også, jeg er sulten. Dessuten så skriker kroppen etter nikotin, men den har ikke fått det enda i dag, for jeg prøver å venne kroppen min av med det. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Vel, om du vil være snill med kroppen din og kanskje gi arbeidslysten ett løft, så foreslår jeg å gi røyken din nikotinet den så gjerne vil ha. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 YES! Whoppi! Endelig, endelig ser det ut til at jeg kan oppgradere linja til noe bedre enn 700/128 Goddamn, dette var en god nyhet. *kosepå alle i kafeen* Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) YES! Whoppi! Endelig, endelig ser det ut til at jeg kan oppgradere linja til noe bedre enn 700/128 Goddamn, dette var en god nyhet. *kosepå alle i kafeen* 701/128,5 da? edit: selvsagt for 400kr ekstra Endret 4. april 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 YES! Whoppi! Endelig, endelig ser det ut til at jeg kan oppgradere linja til noe bedre enn 700/128 Goddamn, dette var en god nyhet. *kosepå alle i kafeen* Høres ut som en bra nyhet, i hvert fall n_nJeg derimot sliter. Vi skal høre på noe fransk noe på halvdagsprøven, oversette i hodet og skrive et referat på norsk. Jeg sliter så jævlig. : D Folkene på den cd-en snakker så.. Utydelig. ._. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Da foreslår jeg at du skriver utydelig Eplefe. Altså, mumle med skrift, det skal bli mitt nye spesialitet. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 YES! Whoppi! Endelig, endelig ser det ut til at jeg kan oppgradere linja til noe bedre enn 700/128 Goddamn, dette var en god nyhet. *kosepå alle i kafeen* 701/128,5 da? edit: selvsagt for 400kr ekstra Mulig produktklasse: ADSL 14432/800 Kommer seg, det. Da kan jeg tilogmed slutte å kjøpe upload på ScT x) Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Whoop-di-doo. Asymptoter i matten. Moro Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Whoop-di-doo. Asymptoter i matten. Moro Sykdom? Det hørtes ut som en. oO Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 moring alle sammen, sitter her og har engelsk fordypning:P Møkka kjedelig...menmen Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Ingen som har et genialt forslag til noe å skrive kåseri om, vel? Whining: Kjeder meg. Kjeder meg. Kjeder meg. Sulten. Kjeder meg. Kjeder meg. Kjeder meg. Sulten. Kjeder meg. Kjeder meg. Kjeder meg. Sulten. Kjeder meg. Kjeder meg. Kjeder meg. Sulten. Kjeder meg. Kjeder meg. KJEDER MEG! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg kom med ett forslag i går Nie, EGA eller VGA. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jamen. Jeg kan ingenting om det, for å si det mildt, og jeg må bli ferdig på en time. Lulz. x) Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Whoop-di-doo. Asymptoter i matten. Moro Sykdom? Det hørtes ut som en. oO Rare morsome grafer. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Nie: Ok, hva med stress? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Rare morsome grafer. Sykdom, altså. Nie: Ok, hva med stress? Deeer sa du noe! Stress og ungdom. =D Edit: WOAH! 5'er på et eller annet drit i norsken. =D Endret 4. april 2008 av Nie Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Du begynner sikkert å bli litt stressa siden du skal levere om én time. Burde ha ett godt utgangspunkt i alle fall. Så kan du jo forklare at det er de som ikke stresser som får verden til å gå fremover, nettopp fordi det er filosofene, ja slike som Newton, som later seg under trær som oppdager slike ting som tyngdekraft. Det er slike late tenkere som har gjort de store oppdagelsene i menneskenes historie, ikke de stressa alenemødrene/fedrene. Neida, absint-drikkende sløvinger vinner racet. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Quayle, du har herved litt sånn heltestatus hos meg. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 sterano: Whats the difference between Raid_0 and Raid_1?Steve: In Raid_0 the zero stands for how many files you are going to get back if something goes wrong. Bash <3 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Tsh, hva med hasjrøykere? De gidder svært sjeldent stresse med noe som helst. Jeg liker mennesker som kan kunsten å slappe av i stressende situasjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg