Lunalotic Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 40 min med besøk er helt greit. Fikk sett minstesøss og typen, og er nå klar til å være alene de neste 5 - 6 dagene uten noe særlig kontakt med folk utenfor jobb og skjermene. Trodde du sa at det var lettere å være sosial utenom jobb. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Jeg tror likevel at jeg hadde blitt ganske sprø om jeg ikke hadde hatt internett sosialt sett. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Såååå. Hvem vil sende blomster til meg? Hun eg deler rom med har mange blomstrer. Men ikke jeg Lenke til kommentar
multisync Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Bestill på døren til deg selv. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Såååå. Hvem vil sende blomster til meg? Hun eg deler rom med har mange blomstrer. Men ikke jeg OK. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Den er bare virtuell, men den varer evig så lenge du tar backup. (I motsetning til ekte blomster som visner etter kort tid) 3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Jeg trodde det var sånn man la på seg - ved å spise mye, få ganger om dagen. Overalt leser jeg at dersom man vil gå ned i vekt/holde vekten, bør man spise 4-5 ganger om dagen, og lite per gang.Nope. Det er én regel som er über alles. Energi inn vs energi ut. Spiser du ett måltid på 2 000 kalorier, eller fire måltider på 500 kalorier hver, er resultatet det samme. 2 000 kalorier. Når de store tallene er unnagjort, er det viktig å se på hva man spiser. Et variert kosthold er alltid noe å ettertrakte. 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 (endret) Men grunnen til at de sier du skal spise mindre flere ganger dagen er at man da ikke blir grisesulten og overspiser seg på hvert måltid. Bedre for fordøyelsen også. Endret 21. september 2014 av multisync Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Men grunnen til at de sier du skal spise mindre flere ganger dagen er at man da ikke blir grisesulten og overspiser seg på hvert måltid. Bedre for fordøyelsen også. Stemmer det. Der er nok flere forhold som spiller i det der enn bare rene tall. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Men grunnen til at de sier du skal spise mindre flere ganger dagen er at man da ikke blir grisesulten og overspiser seg på hvert måltid. Bedre for fordøyelsen også. Mens noen liker å bli ordentlig mette for hvert måltid de spiser, istedenfor å bli litt mett flere ganger om dagen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 FORBY ALKOHOL! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Men grunnen til at de sier du skal spise mindre flere ganger dagen er at man da ikke blir grisesulten og overspiser seg på hvert måltid. Bedre for fordøyelsen også. Mens noen liker å bli ordentlig mette for hvert måltid de spiser, istedenfor å bli litt mett flere ganger om dagen. Joda, men folk med dårlig impulskontroll har en tendens til å ikke helt vite hva som er nok. Og de som er ganske overvektige har også gjerne større magesekk, så de må spise myyye før de føler seg ordentlig mette. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Å forby alkohol hadde hvertfall ikke preget mitt liv i noen som helst grad Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 FORBY ALKOHOL! Angrer du på noe fra i går ? Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 FORBY ALKOHOL!God ide. Huet mitt er ødelagt., Lenke til kommentar
Kea Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 (endret) Men grunnen til at de sier du skal spise mindre flere ganger dagen er at man da ikke blir grisesulten og overspiser seg på hvert måltid. Bedre for fordøyelsen også. Mens noen liker å bli ordentlig mette for hvert måltid de spiser, istedenfor å bli litt mett flere ganger om dagen. Joda, men folk med dårlig impulskontroll har en tendens til å ikke helt vite hva som er nok. Og de som er ganske overvektige har også gjerne større magesekk, så de må spise myyye før de føler seg ordentlig mette. Problemet her er at de gjerne ikke innser at det tar litt tid før kroppen registrerer at de er mett. Og når den gjør det, får de vondt i magen og merker at de har spist for mye. Det tar gjerne 15-20 minutter før det skjer. Derfor er det best å ikke spise seg "ordentlig mett" der og da. Man blir det etter hvert. Endret 21. september 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 FORBY ALKOHOL!God ide. Huet mitt er ødelagt., Der var jeg i går. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Å forby alkohol hadde hvertfall ikke preget mitt liv i noen som helst grad Jeg er glad jeg ikke kan si det samme. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 (endret) Hadde definitivt preget mitt liv. Har vært på byen noen ganger nå uten å drikke stort og hatt det ganske hyggelig, men uten alkohol, ikke noe uteliv. Endret 21. september 2014 av multisync Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Hvorfor det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg