Llandari Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Opprett konto på http://www.myfitnesspal.com/. Skann strekkoden på alt du spiser, og legg inn det som ikke har strekkode manuelt Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Artig edderkopp. Har en nesten lik som henger under verandaen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Tror det at i en overgangsperiode kan det slå ut rart, med etterslep og sånt. Det kommer seg nok. Det er klart stor forskjell individuelt. Kjøper ikke den der med at det kun går på activitet osv. Noen får rett og slett ikke noe på seg, uansett hvor mye de spiser, eller hva de gjør/ikke gjør, eller hvor gamle de blir. Tja, det er et ganske enkelt regnestykke. Du må ha mer kalorier inn enn du forbrenner. Forbrenningen kan variere fra person til person, og styres også av hvilken type mat man spiser mtp. insulinnivå osv. Vekt opp på en uke med lavt kaloriinntak kan være f.eks vann i kroppen. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Vekkeklokka ringte i takt med musikken. Dagen er reddet. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Det er bedre å være en sund "tjukkas" enn en usund en. Jeg spiser sund og er aktiv, men veier fremdeles mye. ps. jeg kaller deg ikke feit. Ja, det er nå sant. Kan jeg spør deg hvor mye du veier? Kan si det på PM hvis du ikke vil si det her, evt ikke si det i det hele tatt. Bare lurer. Hvis jeg ikke tar helt feil står det lenger bak i tråden sammen med vekta til en del andre brukere Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 (endret) Tror det at i en overgangsperiode kan det slå ut rart, med etterslep og sånt. Det kommer seg nok. Det er klart stor forskjell individuelt. Kjøper ikke den der med at det kun går på activitet osv. Noen får rett og slett ikke noe på seg, uansett hvor mye de spiser, eller hva de gjør/ikke gjør, eller hvor gamle de blir. Tja, det er et ganske enkelt regnestykke. Du må ha mer kalorier inn enn du forbrenner. Forbrenningen kan variere fra person til person, og styres også av hvilken type mat man spiser mtp. insulinnivå osv. Vekt opp på en uke med lavt kaloriinntak kan være f.eks vann i kroppen. Jeg prøvde meg på den der at "alle forbrenner ulikt", men da ble jeg flammet av en "lege" her inne som mente at alle forbrenner likt og det eneste som vil gjøre at du forbrenner mer eller mindre er sykdom. Så jeg har en eller annen sykdom (y) Endret 21. september 2014 av anonympappkasse Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Ja forbrenningen kan nok variere veldig fra person til person. Kjenner også en på over 70 som er tynn som en stilk. Han sitter stille i stolen hele dagen, røyker og spiser på sjokelade, wienerbrød, syltetøy og sånt i massevis. Spiser som en hest. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Det varierer ikke så stort, faktisk. Om du tar ytterpunktene av 95% av befolkningen, (dvs, lavest mot høyest forbrenning) vil forskjellen være en halv grandiosa. (om jeg husker helt riktig) Jeg også spiser "som en hest" i følge mine kolleger. Men i gjengjeld spiser jeg 1-2 ganger om dagen bare. Derfor ser det ut som jeg spiser så jævlig mye, siden jeg får dagens kaloridose i bare 1 til 2 måltider. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Det er bedre å være en sund "tjukkas" enn en usund en. Jeg spiser sund og er aktiv, men veier fremdeles mye. ps. jeg kaller deg ikke feit. Ja, det er nå sant. Kan jeg spør deg hvor mye du veier? Kan si det på PM hvis du ikke vil si det her, evt ikke si det i det hele tatt. Bare lurer. Er 170 og veier 93 kg. Har sagt det før så det er ikke noe stress men jeg prøver jo å gå ned da så da er det enda mindre farlig å si det Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Men det er litt ironisk at jeg på onsdag kjøpte mye treningsklær sånn at jeg skulle få motivasjon til å komme meg ut for å så bli syk på torsdag med beskjed om ingen hard fysisk aktivitet på 2 uker Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Likevel kan du kjøre på med myk fysisk aktivitet i 2 uker(Y) Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 (endret) Likevel kan du kjøre på med myk fysisk aktivitet i 2 uker(Y)Ja, men men finnes ikke noe kjedeligere enn å bare rusle en tur. Pluss det er ikke mye fine plasser å gå rundt sykehuset. Nå får jeg bare passe ekstre på, på kostholdet sånn at jeg ikke går opp iallefall så tar vi resten når jeg er frisk Endret 21. september 2014 av Overmoden Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Du kan klare det! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Kiloene mister man på kjøkkenet, ikke på treningsrommet. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Ja, men men finnes ikke noe kjedeligere enn å bare rusle en tur. Pluss det er ikke mye fine plasser å gå rundt sykehuset. Nå får jeg bare passe ekstre på, på kostholdet sånn at jeg ikke går opp iallefall så tar vi resten når jeg er frisk Du får laste ned Ingress til mobilen, så blir det fort mindre kjedelig å gå tur Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 (endret) Går an å gå lange turer selv om man er "sykemeldt". Og det er ikke hard aktivitet, men holder deg i gang mere enn å sitte hjemme Ikke i skog og mark, bare gatelangs. Du skal vel ikke være på sykehuset i 2 uker håper jeg? Endret 21. september 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 (endret) Det var en 100 åring på nyhetene forleden, som sa at den viktigste medicinen for han til å beholde helsen så lenge, var å aldri jogge. Det var ikke noe bra mente han. Hvorfor vet jeg ikke. Fant det. Link Endret 21. september 2014 av Delvis Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Det er ikke bra for ledd og knær, med mindre man er i skogen eller annet mykere (enn asfalt/hard grus) underlag. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 jogging fucker opp knær og legger ja. Kan gå ut over ryggen også hvis man har sko med dårlig demping og springer mye på asfalt. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 (endret) Jeg også spiser "som en hest" i følge mine kolleger. Men i gjengjeld spiser jeg 1-2 ganger om dagen bare. Derfor ser det ut som jeg spiser så jævlig mye, siden jeg får dagens kaloridose i bare 1 til 2 måltider.Jeg trodde det var sånn man la på seg - ved å spise mye, få ganger om dagen. Overalt leser jeg at dersom man vil gå ned i vekt/holde vekten, bør man spise 4-5 ganger om dagen, og lite per gang. Ja, men men finnes ikke noe kjedeligere enn å bare rusle en tur. Pluss det er ikke mye fine plasser å gå rundt sykehuset. Nå får jeg bare passe ekstre på, på kostholdet sånn at jeg ikke går opp iallefall så tar vi resten når jeg er frisk Du får laste ned Ingress til mobilen, så blir det fort mindre kjedelig å gå tur Jeg har prøvd Ingress, men jeg bor på et så lite sted at det er veldig få som spiller det her, virker det som. Så det blir kjedelig. Tur er uansett bare kjedelig dersom man går alene. Er man sammen med noen eller har hund med seg blir det plutselig mye kjekkere. Evt. kan man bare gå rundt og høre på musikk. Endret 21. september 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg