Gjest Bruker-360061 Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Lenge leve introverte mennesker, mye bedre enn ekstroverte. Ekstremt slitsomt i perioder. Jeg kan holde kjeft i to døgn for så å prate høl i hodet på noen i to timer så fort jeg får sjangsen. Det går i bølger som alt annet. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Våkeeeeen! Bitches,21 timer søvn er digggg ass. Fingre opp Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 God morgen.Sovnet før midnatt i går Lenke til kommentar
Kea Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Nå forstår jeg ingenting. Den siste uken har jeg spist mindre, vært mer aktiv og kuttet ut alt som heter snop og snacks helt. Likevel, på et eller annet merkelig vis, har jeg klart å gå opp i vekt! Hvordan i helvetes svarte natta det er mulig, må jaggu meg gudene vite! Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Har du digitial vekt? veier deg under samme forhold hver gang? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 (endret) Ja og ja. Men det får bare være. Er ikke så opptatt av vekten at det gjør så mye. Hadde bare et lite håp om at min nye, positive forandring i livsstil hadde hatt en effekt på vekten. Ble skuffet og forbauset, men ikke noe utover det. Hadde forresten en helt forferdelig, 13-minutters drøm i dag tidlig. Drømte at en schæfer jeg passet fikk kuttet snuten sin på en motorsag (fordi ei venninne prøvde å bryte seg inn på badet der jeg hadde låst meg inne) og ble helt rabiat. Av frykt for at den skulle angripe, kastet jeg en godbit ned en LANG trapp og låste meg inne i stua, lukket alle vinduer og dører og sto og så ned trappa innenfra for å se om den kom opp igjen. Katten lå på sofaen bak meg. Etter noen sekunder hørte jeg knurring bak meg. Snudde meg, og der sto hunden - bare at jeg trodde det var katten ved første øyekast, fordi den hadde på seg skinnet hennes. Våknet med et rykk. Fy faen. Endret 21. september 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Du er vel ikke feit uansett. baddabing: drømmehus/tomt: http://m.finn.no/realestate/homes/gallery.html?finnkode=51799253 pm for kontonr! Jeg lover kaffebesøk i hagen neste sommer Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Anonpappkasse: nice hus. Havner selv i budrunde på hus på mandag, men det er til to-gangen av prisen der, og i mye dårligere stand. Oslo-nærhet koster Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Begynner å bli ganske krise i bergen også. Jeg kan godt bo usentralt, men underdimmensjonert veinett gjør det håpløst Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Ja og ja. Men det får bare være. Er ikke så opptatt av vekten at det gjør så mye. Hadde bare et lite håp om at min nye, positive forandring i livsstil hadde hatt en effekt på vekten. Ble skuffet og forbauset, men ikke noe utover det. Hadde forresten en helt forferdelig, 13-minutters drøm i dag tidlig. Drømte at en schæfer jeg passet fikk kuttet snuten sin på en motorsag (fordi ei venninne prøvde å bryte seg inn på badet der jeg hadde låst meg inne) og ble helt rabiat. Av frykt for at den skulle angripe, kastet jeg en godbit ned en LANG trapp og låste meg inne i stua, lukket alle vinduer og dører og sto og så ned trappa innenfra for å se om den kom opp igjen. Katten lå på sofaen bak meg. Etter noen sekunder hørte jeg knurring bak meg. Snudde meg, og der sto hunden - bare at jeg trodde det var katten ved første øyekast, fordi den hadde på seg skinnet hennes. Våknet med et rykk. Fy faen. Det er bedre å være en sund "tjukkas" enn en usund en. Jeg spiser sund og er aktiv, men veier fremdeles mye. ps. jeg kaller deg ikke feit. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Hva faen er det som skjer??? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Det er sånn, at når du blir over 25 år må du spise mindre eller så øker vekten. Og sånn fortsetter det med alderen. Det sa legen engang til meg det. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Nå forstår jeg ingenting. Den siste uken har jeg spist mindre, vært mer aktiv og kuttet ut alt som heter snop og snacks helt. Likevel, på et eller annet merkelig vis, har jeg klart å gå opp i vekt! Hvordan i helvetes svarte natta det er mulig, må jaggu meg gudene vite! Med litt uflaks kan den økte aktiviteten ha gitt deg mer muskler, og muskler veier som kjent mer enn fett. Vektoppgang på ei uke kan uansett være tilfeldig. Det er vekta over tid du må se på. Det viktige er at du har fått en sunnere livsstil, og antagelig får mer overskudd i hverdagen etter hvert Lenke til kommentar
Kea Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 (endret) Delvis: Si det til min far på noen og sytti, som ser ut som et beinrangel og spiser som en hest. Llandari: Det kan hende, men det er jo i såfall ikke uflaks. Har ikke vondt av mer muskler. Endret 21. september 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
Kea Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Det er bedre å være en sund "tjukkas" enn en usund en. Jeg spiser sund og er aktiv, men veier fremdeles mye. ps. jeg kaller deg ikke feit. Ja, det er nå sant. Kan jeg spør deg hvor mye du veier? Kan si det på PM hvis du ikke vil si det her, evt ikke si det i det hele tatt. Bare lurer. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Kan også være at du spiser for lite. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Vil anbefale dere å notere ned nøyaktig hva dere spiser, regne ut hvor mange kalorier det er, og så sammenligne det med hvor mye en gjennomsnittskropp forbrenner. Kanskje du vil bli overrasket. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Tror det at i en overgangsperiode kan det slå ut rart, med etterslep og sånt. Det kommer seg nok. Det er klart stor forskjell individuelt. Kjøper ikke den der med at det kun går på activitet osv. Noen får rett og slett ikke noe på seg, uansett hvor mye de spiser, eller hva de gjør/ikke gjør, eller hvor gamle de blir. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Det er klart stor forskjell individuelt. Kjøper ikke den der med at det kun går på activitet osv. Noen får rett og slett ikke noe på seg, uansett hvor mye de spiser, eller hva de gjør/ikke gjør, eller hvor gamle de blir.Man kan ikke legge på seg om man spiser mindre energi enn man bruker. Derfor er det lurt å notere ned hva man spiser/drikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg