Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

Svensk er sexy så lenge man ikke kommer fra skåne<33

Du av alle på dette forumet har ikke lov til å dømme noens dialekt.

Den var litt småfrekk;(

Its ok at folk synes keg har stygg dialekt:@

Lenke til kommentar

I sommer laget jeg en ramme med netting jeg kan sette opp foran vinduer i leiligheten min ettersom diverse katter har falt ut av vinduer og balkonger. Den har et sittebrett som kattene kan sitte på mens de bivåner nabolaget og klager over katter og fugler på utsiden.

Akkurat nå sitter den av kattungene som nylig er sterilisert der. Hun har full body og har mildt sagt ikke 100% kontroll over kroppen. Plutselig hopper den andre kattungen opp på brettet og dytter body-katten ned i gulvet. Hun lander på ryggen med et dunk. Synderen løp inn i et hjørne og så meget skyldig ut.

• Liker 2
Lenke til kommentar

I sommer laget jeg en ramme med netting jeg kan sette opp foran vinduer i leiligheten min ettersom diverse katter har falt ut av vinduer og balkonger. Den har et sittebrett som kattene kan sitte på mens de bivåner nabolaget og klager over katter og fugler på utsiden.

Akkurat nå sitter den av kattungene som nylig er sterilisert der. Hun har full body og har mildt sagt ikke 100% kontroll over kroppen. Plutselig hopper den andre kattungen opp på brettet og dytter body-katten ned i gulvet. Hun lander på ryggen med et dunk. Synderen løp inn i et hjørne og så meget skyldig ut.

Hahahahahaha dakar. Ser for meg stakkaren som ligger der opp ned og spreller som en skilpadde. Du er forresten andre personen som har nevnt body på katt. Hvorfor body på en katt, egentlig? Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Hahahahahaha dakar. Ser for meg stakkaren som ligger der opp ned og spreller som en skilpadde. Du er forresten andre personen som har nevnt body på katt. Hvorfor body på en katt, egentlig?

Sterilisert og har derfor sting. Bodyen hindrer katta å rive opp stinga går jeg ut i fra?

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...