Delvis Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Det er jeg enig i, Svensk er femi. Med unntag fra visse steder som Pessi sier. Kunne aldri tenkt meg forsøke prate svensk. Hutre.. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Kategorisere et helt språk som femi. Den var ny. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Svensk er sexy så lenge man ikke kommer fra skåne<33 Du av alle på dette forumet har ikke lov til å dømme noens dialekt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Svensk er sexy så lenge man ikke kommer fra skåne<33 Du av alle på dette forumet har ikke lov til å dømme noens dialekt. Den var litt småfrekk;(Its ok at folk synes keg har stygg dialekt:@ Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 I mitt hode er det Åkra eller Vea-dialekt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Æsj nei are u crazy Jeg snakker haugesundsk;( Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 (endret) Åja, jeg vet ikke helt hvordan de snakker i haugesund EDIT: Åja, det er i Rogaland, da ser jeg problemet Endret 20. september 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Eksempel på Vea dialekt https://www.youtube.com/watch?v=-V8M315ZD4A Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 I sommer laget jeg en ramme med netting jeg kan sette opp foran vinduer i leiligheten min ettersom diverse katter har falt ut av vinduer og balkonger. Den har et sittebrett som kattene kan sitte på mens de bivåner nabolaget og klager over katter og fugler på utsiden. Akkurat nå sitter den av kattungene som nylig er sterilisert der. Hun har full body og har mildt sagt ikke 100% kontroll over kroppen. Plutselig hopper den andre kattungen opp på brettet og dytter body-katten ned i gulvet. Hun lander på ryggen med et dunk. Synderen løp inn i et hjørne og så meget skyldig ut. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Jeg liker å si at jeg snakker en blanding av bergensk og stavangersk bare mer uhemma :@ Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Eksempel på Vea dialekt Det der er garantert Pessimistisk opp av dage. Bare at det ikke er mat hun gaper etter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Æsj jeg snakker ikke sånn forstår jo knapt hva dd sier og skal love deg at det er mat jeg gaper etter framfor noe annet Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Ikke gap over for mye. Det lønner seg ikke. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 (endret) I sommer laget jeg en ramme med netting jeg kan sette opp foran vinduer i leiligheten min ettersom diverse katter har falt ut av vinduer og balkonger. Den har et sittebrett som kattene kan sitte på mens de bivåner nabolaget og klager over katter og fugler på utsiden. Akkurat nå sitter den av kattungene som nylig er sterilisert der. Hun har full body og har mildt sagt ikke 100% kontroll over kroppen. Plutselig hopper den andre kattungen opp på brettet og dytter body-katten ned i gulvet. Hun lander på ryggen med et dunk. Synderen løp inn i et hjørne og så meget skyldig ut. Hahahahahaha dakar. Ser for meg stakkaren som ligger der opp ned og spreller som en skilpadde. Du er forresten andre personen som har nevnt body på katt. Hvorfor body på en katt, egentlig? Endret 20. september 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
Kea Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 (endret) Derp. Endret 20. september 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 (endret) Hahahahahaha dakar. Ser for meg stakkaren som ligger der opp ned og spreller som en skilpadde. Du er forresten andre personen som har nevnt body på katt. Hvorfor body på en katt, egentlig? Sterilisert og har derfor sting. Bodyen hindrer katta å rive opp stinga går jeg ut i fra? Endret 20. september 2014 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Ingen fare for at jeg gaper for mye Lenke til kommentar
Kea Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Åja, var noe sånt jeg tenkte. Har dog selv hatt mange katter opp gjennom oppveksten som har blitt sterilisert/kastrert, og ingen av dem har hatt noe på seg etterpå. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Noen som vet om denne filmen faktisk eksisterer? https://www.youtube.com/watch?v=kPW2ODorU98 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg