Sidious Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Da var man hjemme. Traff Paris Hilton! Nå har jeg autografen hennes på papir og på armen min. Sykt...faen, jeg har skallebank allerede. Blir sikkert herlig å våkne opp i morgen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Dæven, Sidious! Ikke verst! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Datasmurfen: Nei. Det er litt surrealistisk. Skal pröve å poste bilder av henne i morgen. Nå må man sove för man svimer av. Endret 4. april 2008 av Sidious Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Ha ha, nice one. Sov godt og lykke til med skallebanken, smurfens tips: Zyrtec + Paracet e.l. + masse vann før du sovner, rince and repeat når du våkner og få i deg mat alà Snurring, RVP, Trondhjæms Turmat e.l. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Datasmurf: Godt tips. Jeg spiste allerede en hamburger og drakk noen dl vann. Må sove nå, har vondt i hodet. :F SurfingElite: Bor i Helsingfors. Good Charlotte hadde konsert her i kveld (Paris er også her ettersom hun dater en fyr i bandet). Begge endte opp på nattklubben jeg var på. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Nice, minner meg på at jeg er sulten igjen, men hver gang jeg putter noe inn i kjeften, begynner jeg å hoste kraftig >< edit: Hvorfor skjer ikke dette meg når jeg er på bærtur? http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/04/03/531503.html Endret 4. april 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Grovfjord, en bygd rett utenfor Harstad. Jeg er ancient på dette forumet, ja, la oss si det sånn at vi gikk ut av ungdomsskolen i 1993. Da ble f.eks. Eplefe født.Ikke faen om jeg er! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Grovfjord, en bygd rett utenfor Harstad. Jeg er ancient på dette forumet, ja, la oss si det sånn at vi gikk ut av ungdomsskolen i 1993. Da ble f.eks. Eplefe født. Den der reagerte jeg på. XD Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 lulwut, jeg er skjeggløs igjen =/ Såeh, hva skjer i dag, folkens? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Ikke faen om jeg er! LOLI! *pekeogle* :!: lulwut, jeg er skjeggløs igjen =/ Såeh, hva skjer i dag, folkens? Pix kplx skjeggløs nå jeg også, harr harr Idag skjer det vel fint lite vel. Daffe gjennom jobben, så hjem og pilse i sola elelrno Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Her skjer det sinne. Og mye av det. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Her skjer det sinne. Og mye av det. *poke* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Er nok ikke så lett å tirre meg, egentlig. Det er ikke et videre oppfarende sinne. Det er et veldig avslappet sinne, med et løfte om konfrontasjon. Dusj, buh-bye. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 The Reaping var en brukbar film i grunn. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Pix kplx skjeggløs nå jeg også, harr harr Idag skjer det vel fint lite vel. Daffe gjennom jobben, så hjem og pilse i sola elelrno Kommer muligens et i kveld/natt wayay, er på vei til å få føling. God grunn til å kjøpe muffin =D Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 MUFFINKAKE! Nå fikk jeg lyst til å bake. oO Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Nå ble jeg sulten av mat-praten deres ^^ Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Ha-Ha-Ha! *peke på og le* Åja, humoren min stakk av, den gadd ikke kjede seg sammen med meg. oO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg