Lovegame Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Æsj. Hater når exen tar kontakt. Når ting begynner å bli glemt Hva gjør folk? Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Nå ler jeg iallefall. Takk Det med beina gjelder selvsagt fortsatt. Ikke resten? Nå kniste du drømmen min her Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Nå ler jeg iallefall. Takk Det med beina gjelder selvsagt fortsatt. Ikke resten? Nå kniste du drømmen min her Jeg synes hele deg er fin 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Nå ler jeg iallefall. Takk Det med beina gjelder selvsagt fortsatt. Ikke resten? Nå kniste du drømmen min her Jeg synes hele deg er fin Smooth. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Nå ler jeg iallefall. Takk Det med beina gjelder selvsagt fortsatt. Ikke resten? Nå kniste du drømmen min her Jeg synes hele deg er fin Tidlig full i dag?? (Ser du hva jeg gjorde?) Tusen takk Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Sitter ute på verandaen med nettbrettet, akkurat passe varmt. ? Jeg er 20 år nå. Gratulerer Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Nå ler jeg iallefall. Takk Det med beina gjelder selvsagt fortsatt. Ikke resten? Nå kniste du drømmen min her Jeg synes hele deg er fin Tidlig full i dag?? (Ser du hva jeg gjorde?) Tusen takk Tullehøne. 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Svensk Idol gjør det mye bedre en vi her i Norge. Er det bare meg eller ser man lett når folk er fra sverige, uten og høre stemme ? Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Hadde ikke bydd meg i mot å skicka Josefine litt, for å si det sånn. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Æsj. Hater når exen tar kontakt. Når ting begynner å bli glemt Hva gjør folk? Gir faen! Fall ikke inn i den fella! Første gangen ble jeg lurt og måtte gjennom helvette to ganger. Ønsker ikke det til min verste fiende en gang. (Jo, forresten det gjør jeg, men det blir en annen diskusjon). Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Svenske tjejer er så mye mer sexy enn norske. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Svenske tjejer er så mye mer sexy enn norske. nåååå, mener og sett like bra damer fra begge deler av landene. Det jeg mente var at dommerne var jo kjempe morsom. De i norske Idol har jeg lyst og skalpere. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Jeg er 20 år nå. Gralla. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Kjørte hjemmefra igår tli kongsberg i 18-tiden og er hjemme nå(bergen). På veien har jeg sikkert kjørt over 63 lemen, nesten kjørt på et stort dyr som duppet i veikanten og nesten krasjet med et tre som var falt over veien i TYKK(!!!!!) tåke Jeg er alt for snill og det er alt for mye skog borte hos dere Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Ikke resten? Nå kniste du drømmen min her Kommentaren om beina var bare et gratis introduksjontilbud. Komplimenter på resten koster 100 kroner per kvadratdesimeter. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Det er en ku på brystet på min søte psyj og ddn klør og stikker note to self ikke kjøp pysj/koseklær med ku påBrystmelka di blir vel kumelk. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Hadde ikke bydd meg i mot å skicka Josefine litt, for å si det sånn. Til informasjon er Josefine 16 år. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Spinalprøve tatt. Måtte stikke to ganger så da var det ekstra ubehagelig. Ny "diagnose" er betendelse i synsnerven så nå er behandlingen startet. Innlagt i 5 dager. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Spinalprøve tatt. Måtte stikke to ganger så da var det ekstra ubehagelig. Ny "diagnose" er betendelse i synsnerven så nå er behandlingen startet. Innlagt i 5 dager.What I said: Ok, nå som vi har etablet takeoff kan vi kanskje pustet lettet ut og sette i gang å vedde på diagnosen? Betennelse i synsnerven / optic neuritis. <- Håper ikke, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg