Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg pleier somregel "late som jeg sover" over det nedslåbare bordet foran med en gang man har kommet opp i lufta.

Derfra stritter jeg i mot når personen foran prøver å legge bak setet, noen legger virkelig krefter i å få lagt bak setet, men somregel gir dem opp etterhvert.

Endret av Evelen!
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

i min familie er vi omtrent oppdratt til å passe på at de aldri får sjansen til å legge det ned

synes det var en drøm å reise md ryanair i sommer, fordi der gikk det ikke an å legge ned setet :love:

Lenke til kommentar

Jeg pleier somregel "late som jeg sover" over det nedslåbare bordet foran med en gang man har kommet opp i lufta.

Derfra stritter jeg i mot når personen foran prøver å legge bak setet, noen legger virkelig krefter i å få lagt bak setet, men somregel gir dem opp etterhvert.

Jeg har vert så heldig og få 3 seter for meg selv på ferie reiser, bruker og legge meg ned og sove så våkner jeg når jeg er framme etter 14 timer reise, paradis.

Må jo spise og da seff.

Lenke til kommentar

Det var vel "fantastisk" fordi det kosta en haug.

Nei. Det var fantastisk fordi de kjente smakene mye bedre enn hva jeg gjorde.

Var med noen kompiser ifjor, som serverte snacks. Spansk skinke med slik myk ost. Så kommer det fra ene kompisen fra sin første bit. "Åh, det er som noen har sex i munnen min!". Så godt var det for han.

Så prøvde jeg. Nam, det var godt... Men ikke "sex i munnen"-godt.

Man går ikke på en michelin-restaurant for å spise middag. Man går dit for en gastronomisk opplevelse. Hadde jeg vært sulten på en vanlig middag, kunne jeg gått å kjøpt meg en kebab til 90 spenn.

Tipper det var fordi det var alkohol til maten at det smakte fantastisk.

Men det får jo aldri du oppleve, derfor kun "godt".

Endret av Lunalotic
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...