Emancipate Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 hhhhhhhhhhhggggggggggggggggggggggggggggggg Toppen av latskap: du strekker deg to meter for å hente et annet tastatru for du orker ikke løfte hånda fra det første...................................... Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Uansett, har vært på butikken å kjøpt sjokolademmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm jeg også mmm! DSC_0280.JPG Visste ikke at du var pen. 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Uansett, har vært på butikken å kjøpt sjokolademmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm jeg også mmm! DSC_0280.JPG Visste ikke at du var pen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 wtf er en tåkelur en jente skjønner ingenting lenger Lenke til kommentar
Kea Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 (endret) Eneste positive her er pysjen! Natta folkens Feit, du liksom. Tullehøne. Håper det går bra med deg og at du ikke må være der alt for lenge. Sender en klem oppover. Ja, Tåkelur er kvinne. Endret 19. september 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 På internett ser jeg alle som gutter frem til det motsatte er bevist. Tydeligvis ikke bare jeg som tenker slik. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 (endret) hva hadde dere sagt om jeg kom ut som mann over: hahaa same;///// Endret 19. september 2014 av Slettet-lYlo5C 1 Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Sitter og ser på senkveld der hvor Siv Jensen er gjest. Fordrar virkelig ikke den traktorlesba. 1 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Eneste positive her er pysjen! Natta folkens Feit, du liksom. Tullehøne. Ja, Tåkelur er kvinne. Ja, feit. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Jeg har større lår enn deg, så nei, det er du ikke. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Uansett, har vært på butikken å kjøpt sjokolademmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm jeg også mmm! DSC_0280.JPG Visste ikke at du var pen. Du ser det ene og alene utfra neglelakken? ----------- Overhørte to jenter i 17-18-års alderen som prata på toget i dag. "Jeg skjønner ikke folk som er kristne og tror på spøkelser - det er jo ikke logisk". Jeg begynte å le høyt, hadde ikke sjangs til å holde det inne :') Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 (endret) Uansett, har vært på butikken å kjøpt sjokolademmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm jeg også mmm! DSC_0280.JPG Visste ikke at du var pen. Du ser det ene og alene utfra neglelakken? ----------- Overhørte to jenter i 17-18-års alderen som prata på toget i dag. "Jeg skjønner ikke folk som er kristne og tror på spøkelser - det er jo ikke logisk". Jeg begynte å le høyt, hadde ikke sjangs til å holde det inne :') - Neglelakk - Smale fingre - Tendenser til "rundinger" på skjorten EDIT: - Og Jenteskift aka mulig å lese Endret 19. september 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Nå er ikke Tåkelur og Evelen! den samme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 jenteskrift har den også(((ps no offence det er et kompliment))) Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 jenteskrift har den også(((ps no offence det er et kompliment))) hah, se editen min i inlegget over akkurat samtidig Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 (endret) Oups. Endret 19. september 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 (endret) Oups. Det går bra Du har fine fingre Endret 19. september 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Men husk folkens. Jeg ser bare med ett øye Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Oups. Knis knis knis. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 (endret) Ånei... Glem det da. Endret 19. september 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg