*F* Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Og der nådde vi bunnen av DNFK Uansett, har vært på butikken å kjøpt sjokolade Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Drikker øl, damper og venter på at det skal bli sent nok til å legge seg. Ja, så men. Litt av en fredag, dere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 jeg skal kjøpe sånn safe til å gjemme ting i er jeg smart eller er jeg smart Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 jeg skal kjøpe sånn safe til å gjemme ting i er jeg smart eller er jeg smart Kjøp en brannsikker en, så er du beskyttet mot brann og. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Er du smart glemmer du koden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 ja glemmer sikkert koden:( skal kjøpe en på ebay bare da tror jeg Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Eneste positive her er pysjen! Natta folkens 4 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 (endret) ja glemmer sikkert koden:( skal kjøpe en på ebay bare da tror jeg Det er det minst smarte jeg har lest i dag. Du vet frakten blir astronomisk? Eneste positive her er pysjen! Natta folkens God natt (Y) Endret 19. september 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Eneste positive her er pysjen! Natta folkens God natt søta! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 tenkte ikke på frakten, men hvis jeg kjøper sånn liten går det fint dessuten tror jeg det uansett blir billigere!! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 (endret) ja en sånn liten plastikksafe man kan rive i stykker med hendene kan du sikkert få billig Skal du ha noe skikkelig let heller på finn.no elns Endret 19. september 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 (endret) ja en sånn liten plastikksafe man kan rive i stykker med hendene kan du sikkert få billig Skal du ha noe skikkelig let heller på finn.no elns tviler på at noen gidder å bryte den opp uanz er bare for at familien ikke skal finne uønskede ting og om de ser noe med lås på så tar de nok hintet Endret 19. september 2014 av Slettet-lYlo5C Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Uansett, har vært på butikken å kjøpt sjokolademmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm jeg også mmm! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 daså http://www.ebay.com/sch/Safes-/121836/i.html?_sop=15 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 jeg skal kjøpe sånn safe til å gjemme ting i er jeg smart eller er jeg smartMen hvor gjemmer du safen? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Uansett, har vært på butikken å kjøpt sjokolademmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm jeg også mmm! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 jeg skal kjøpe sånn safe til å gjemme ting i er jeg smart eller er jeg smartMen hvor gjemmer du safen? setter den bare under senga eller i skapet elns Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 (endret) Har lyst på en svær brannsikker safe selv. Men har to problemer: -Det blir en utfordring å bære en mangehundrekilos safe inn og ned trappa -Gidder ikke bruker penger på det Endret 19. september 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Tåkelur: Er du en hun..? Har hele tiden trodd du er en han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg