Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

Nei skal flytte ut når jeg skal studere. For det første er det sløsing av penger og for det andre er det greit hjemme.

Hvorfor spør du om jeg har lite å gjøre?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Karmøygeddon er sikkert en helt topp festival, men årets lineup er et eneste stort snorks. Okda, Throne of Katarsis er bra saker, men ellers er det rimelig tamt. Overraskende tamt.

Ja. Om du leter etter en festival hvor mesteparten er i gata Throne of Kataris, så er ikke det fesivalen for deg. Den ser jeg også. Mayhem spiller på ByScenen 20. november.

Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Ja. Det er neste spørsmål. Men det var det du syntes var bra, så da må det være noe med det. Det markedet dekker Inferno etter min oppfatning. Når det er sagt så er ikke Throne of Kataris dårlig på noen som helst måte.

Lenke til kommentar

Ja. Det er neste spørsmål. Men det var det du syntes var bra, så da må det være noe med det. Det markedet dekker Inferno etter min oppfatning. Når det er sagt så er ikke Throne of Kataris dårlig på noen som helst måte.

Nå prater du jo bare tull og tøys. Jeg synesårets lineup var meget bra, og det var ikke manga band i samme gate som Throne of Katarsis da. Det har ingenting med sjanger og gjøre, som du hinter til. De tre mest interessante bandene i fjor var jo ganske langt unna Throne of Katarsis sjangermessig.

Endret av Jack Burton
Lenke til kommentar

Kan jo ha blitt begravet levende. Noen er så paranoide for å bli begravd levende at de forlanger å få en mobiltelefon i kista. Tenk så kjipt når de finner ut at det ikke er dekning 6 fot under bakken da..eller bare har 1% strøm igjen.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...