Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

ps noen sier jeg er vanskelig å bli kjent med hva kan være grunnen til det?? hva gjør personer til å være vanskelig å bli kjent med? :( begynner nesten å lure på om jeg er blottet for sosiale antenner eller noe

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Umulig å vite, da vi ikke kjenner deg personlig. Hvordan du fremstår på internett har ingenting med hvordan du fremstår i virkeligheten.

Sant det, men tenker litt sånn generelt

hva er det som gjør at personer er vanskelige å bli kjent med? Viser de lite interesse? Snakker lite? Snakker for mye om seg selv?

Lenke til kommentar

hva er det som gjør at personer er vanskelige å bli kjent med? Viser de lite interesse? Snakker lite? Snakker for mye om seg selv?

For min del, sliter jeg å bli kjent med folk som ikke har samme interesse som meg, ELLER om de ikke er i stand til å holde en samtale i live.

Jeg er dårlig på å holde en samtale i live, så om en annen person kan gjøre det (om vi ikke har felles interesser), så går det ganske bra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

For min del, sliter jeg å bli kjent med folk som ikke har samme interesse som meg, ELLER om de ikke er i stand til å holde en samtale i live.

Jeg er dårlig på å holde en samtale i live, så om en annen person kan gjøre det (om vi ikke har felles interesser), så går det ganske bra.

Samme her. Jeg har jo venner og mange bekjente, men synes det er ganske uinteressant å snakke med de fleste. Har liksom ingenting å si og bryr meg i grunn ikke så veldig mye om hva de gjør på fritiden :S

Lenke til kommentar

Samme her. Jeg har jo venner og mange bekjente, men synes det er ganske uinteressant å snakke med de fleste. Har liksom ingenting å si og bryr meg i grunn ikke så veldig mye om hva de gjør på fritiden :S

"Smalltalk" er jævlig kjipt. Og er tydeligvis noe av det fleste krever i en samtale.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

"Smalltalk" er jævlig kjipt. Og er tydeligvis noe av det fleste krever i en samtale.

ja enig, men man må jo nesten starte en plass om man skal bli kjent med folk

men klarer ikke holde en samtale gående når jeg egentlig synes det er drit

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

føler du gjør narr av meg

men nei ikke rosa vil ikke at det skal være for girly og prinsessete

Du har internet princess i avataren din. :p

ja jeg er prinsesse, men vil ikke dra den helt ut med prinsesserom

Lenke til kommentar

ja enig, men man må jo nesten starte en plass om man skal bli kjent med folk

men klarer ikke holde en samtale gående når jeg egentlig synes det er drit

"Hei, hva syns du om <ting som interesserer meg>?"

Du har internet princess i avataren din. :p

Du har analkuler som profilbilde.
Lenke til kommentar

Nei, betalte 258 på legevakten og resten tar staten.

Og det teller på egenandelskortet. Så om man i løpet av året hadde betalt 2105,- sammenlagt hos lege eller for medisiner på blå resept så hadde det vært gratis. Endret av L4r5
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, betalte 258 på legevakten og resten tar staten.

Og det teller på egenandelskortet. Så om man i løpet av året hadde betalt 2105,- sammenlagt hos lege eller for medisiner på blå resept så hadde det vært gratis.

Egenandelen ja. Så den er ikke mer enn 2105, har ikke hatt kort på flere år fordi det nå blir reg automatisk. Men trodde sykehusopphold også gikk på egenandel jeg.

----------------------------

Ang samtaler/snakk: To hovedtyper. De som spør - og de som forteller. Enkelt sagt hater jeg førstnevnte men har stor sans for sistnevnte.

Folk som spør og gnåler og skal vite det og så det og så det.. om deg og dine privatsaker. Er mange sånne og jeg liker dem ikke. Styrer mest mulig unna.

Folk som ikke spør, men i stedet forteller om alt mulig hele tiden er sjeldnere, men veldig mye behageligere. Egentlig er det sånn det burde være mener jeg. La folk fortelle det de vil selv i stedet for å spørre dem ut. Det er innpåslitentent. Ja spørs jo litt hvordan osv da, men..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...