Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hai gais!!

Gjett hvem som har NAROM-skjorte, da. B)

"Participants from all over Europe and the World stay at Andøya Rocket Range for one week, learning from professionals and becoming amateur rocket scientists."

Kan du kalle deg selv rakettforsker nå? I så fall: tøft.

Lenke til kommentar

En jeg vokste opp med på ungdomsskolen (bestevennen min i klassen) jobber på Andøya rakettfelt nå. Han var alltid sånn superflink i matte. Husker han stolt la frem matte-eksamenen sin i 9. i trappa til foreldrene sine, det var en svær S+ på den (eksepsjonellt bra). Fra tiden da de brukte karakterer fra Lg-S.

Fortsatte sikkert sånn på VK1 med matte og fysikk..og vips er han faktisk en EKTE rakettforsker som jobber der.

Han viste frem sånne små raketter med motor på en lokal messe på sommern en gang.

Og hva ble jeg i min fremtid? Fabrikkarbeider.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
En jeg vokste opp med på ungdomsskolen (bestevennen min i klassen) jobber på Andøya rakettfelt nå. Han var alltid sånn superflink i matte. Husker han stolt la frem matte-eksamenen sin i 9. i trappa til foreldrene sine, det var en svær S+ på den (eksepsjonellt bra). Fra tiden da de brukte karakterer fra Lg-S.

Fortsatte sikkert sånn på VK1 med matte og fysikk..og vips er han faktisk en EKTE rakettforsker som jobber der.

Han viste frem sånne små raketter med motor på en lokal messe på sommern en gang.

Hvor i landet er denne personen fra?

Lenke til kommentar

Og hva ble jeg i min fremtid? Fabrikkarbeider.

Liek, steinaldern?

Bytex er gammel. Måtte bare poengtere det. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...