Arinomi Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg har en trang til å lage en brannbombe.... Lenke til kommentar
K.. Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg har en trang til å lage en brannbombe....Eyh! Be careful will you. Til hva? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 JEg satt akkurat og bygde bål i askebegeret av fyrstikker jeg Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg skal lage en bombe av dopapir, sprayboks og bensin Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) hai gais!! Gjett hvem som har NAROM-skjorte, da. B) Endret 3. april 2008 av Daniel Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 hai gais!! Gjett hvem som har NAROM-skjorte, da. B) "Participants from all over Europe and the World stay at Andøya Rocket Range for one week, learning from professionals and becoming amateur rocket scientists." Kan du kalle deg selv rakettforsker nå? I så fall: tøft. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Vel, jeg har jo faktisk stappet en penn og en sigarett inn i nesen på en rakett for å få tyngdesenteret foran trykksenteret, så på sett og vis kan jeg nok det. Purdy awesome. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) En jeg vokste opp med på ungdomsskolen (bestevennen min i klassen) jobber på Andøya rakettfelt nå. Han var alltid sånn superflink i matte. Husker han stolt la frem matte-eksamenen sin i 9. i trappa til foreldrene sine, det var en svær S+ på den (eksepsjonellt bra). Fra tiden da de brukte karakterer fra Lg-S. Fortsatte sikkert sånn på VK1 med matte og fysikk..og vips er han faktisk en EKTE rakettforsker som jobber der. Han viste frem sånne små raketter med motor på en lokal messe på sommern en gang. Og hva ble jeg i min fremtid? Fabrikkarbeider. Endret 3. april 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg depper jeg Hva i all verden kan være galt nå da? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Nei, går og legger meg. Natta folks Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg depper jeg Hva i all verden kan være galt nå da? Det er deilig å deppe, då. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 En jeg vokste opp med på ungdomsskolen (bestevennen min i klassen) jobber på Andøya rakettfelt nå. Han var alltid sånn superflink i matte. Husker han stolt la frem matte-eksamenen sin i 9. i trappa til foreldrene sine, det var en svær S+ på den (eksepsjonellt bra). Fra tiden da de brukte karakterer fra Lg-S. Fortsatte sikkert sånn på VK1 med matte og fysikk..og vips er han faktisk en EKTE rakettforsker som jobber der. Han viste frem sånne små raketter med motor på en lokal messe på sommern en gang. Hvor i landet er denne personen fra? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 En jeg vokste opp med på ungdomsskolen (bestevennen min i klassen) jobber på Andøya rakettfelt nå. Han var alltid sånn superflink i matte. Husker han stolt la frem matte-eksamenen sin i 9. i trappa til foreldrene sine, det var en svær S+ på den (eksepsjonellt bra). Fra tiden da de brukte karakterer fra Lg-S. Fortsatte sikkert sånn på VK1 med matte og fysikk..og vips er han faktisk en EKTE rakettforsker som jobber der. Han viste frem sånne små raketter med motor på en lokal messe på sommern en gang. Og hva ble jeg i min fremtid? Fabrikkarbeider. Liek, steinaldern? Bytex er gammel. Måtte bare poengtere det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Grovfjord, en bygd rett utenfor Harstad. Jeg er ancient på dette forumet, ja, la oss si det sånn at vi gikk ut av ungdomsskolen i 1993. Da ble f.eks. Eplefe født. Endret 4. april 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Er folket i live?? Jeg har sovet lenge i dag og sløvet på sofaen med lappen på fanget i hele kveld. Er ikke i form Håper jeg er bedre i morgen. Vil ikke bli syk i helga. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg lever! Har vært coach for første gang i dag, trente småfolk i tennis, moro:D Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 tennis er det lenge siden jeg har hørt folk drive med.. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Tennis er en lite populær sport- dessverre=(( Norge trenger en Bjørn Borg til å løfte idretten Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Bytex, Eple ble født i 90 Minstesøstra - hu rabiate som jager folk med øks og slikt - derimot, er født i 93. Gah, banna hoste. Våkna fra en herlig drøm og i et langt og jævlig hosteanfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg