Emancipate Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Haha ;84 å kunne lese hva som står på meldingene jeg får må jeg ta PS også zoome inn... Jeg er for øvrig imponert over lite skrivefeil. Noe er der med med tanke på at jeg ser Jævla dårlig så er fet ikke været altså!Har de sagt noe om hva som er i veien? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Da jeg jobbet med IT for sykehus og DPS, var BUP barne- og ungdomspsykiatrisk poliklinikk. Dette er vel og merke 10 år siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Til informasjon så har jeg sett med egne øyne hva psykisk sykdom gjør med folk, inkludert barn og ungdom. Venterommet er fyllt opp med alt fra babyleker til blader for tenåringer, så det har ingenting med alder å gjøre. Hadde aldri falt meg inn å be en 3 åring komme tilbake når h*n er 15 år eldre.. 2 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Haha ;84 å kunne lese hva som står på meldingene jeg får må jeg ta PS også zoome inn... Jeg er for øvrig imponert over lite skrivefeil. Noe er der med med tanke på at jeg ser Jævla dårlig så er fet ikke været altså!Har de sagt noe om hva som er i veien? Nei, jeg venter enda på MR. Men de misstenker jo blodpropp på øyet da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Skjønner du nå at jeg var så bestemt på å få deg til legen? Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Skjønner du nå at jeg var så bestemt på å få deg til legen? Haha joda, men Jævla kjipt å bli innlagt på sykehuset. Får kanskje reise hjem på perm i morgen da. 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Therawyn: BUP = barne- og ungdomspsykiatrisk poliklinikkNei, barne og ungdomspsykiatrien. Nå jeg var innlagt der så var det ei som tok livet sitt, så Therawyn, du er egentlig like skyldig i å kimse og slenge ting rundt deg, når du slenger ut at det handler om alder. Jeg sa at jeg ikke mente det med alder. Var irritert og følte for å være krass. Unnskyld, Pessi. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Regnet med at det bare var et lite gjennomtenkt utsagn, men måtte forsikre meg. Det går bra 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Nei, jeg venter enda på MR. Men de misstenker jo blodpropp på øyet da. MR bråker noe helt fandenivoldsk. Du får ha lykke til. Håper det løser seg. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Nei, jeg venter enda på MR. Men de misstenker jo blodpropp på øyet da. MR bråker noe helt fandenivoldsk. Du får ha lykke til. Håper det løser seg. Har vært på MR flere ganger og det var ikke noe problem. Kanskje du ikke hadde proppene trykket godt nok inn? Fyren var ikke "helt fornøyd" med hvordan jeg satt dem inn, så trykket han dem så hardt inn at jeg fikk vondt i øret. Men det dempet ihvertfall lyden. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Jeg skulle inn til MR en gang, men avlyste fordi jeg er klaustrofobisk. Klarte ikke tanken engang. Ja, jeg vet det var dumt gjort, men det var ikke noe alvorlig og ikke noe de kunne gjort noe med. De ville bare ha en bekreftelse på at det var det de trodde det var. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Jeg har tatt bilder av hodet mitt jevnt og trutt opp gjennom årene på grunn av hydrocephalus. Inntil jeg sa "fuck you" til voksenavdelingen på Rikshospitalet. Sist gang jeg skulle ta bilder hadde de fått noen nye Siemens maskiner og hørselsvern hadde blitt påbudt. Hørselsvern med toveis radio. Fikk helt noia. Ikke pokker om jeg skal høre på radio i en times tid inni en sånn maskin. Slå det av. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 (endret) Hva mener du med radio? Sånn som P4? Kunne du ikke velge å slå det av? Endret 19. september 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 (endret) Ja. Nei. Hensikten var vel at jeg skulle kunne kommunisere med vedkommende som bemannet maskinen utenom seriene. Tanken var god da. Jeg syntes bare det var nok lyd fra før av, om ikke jeg skulle høre på Bon Jovi eller noe også. Så ja. Det var det som skjedde. Jeg fikk operatøren til å skru det av ganske sporenstreks. Endret 19. september 2014 av Bruker-360061 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 (endret) jeg skal få nytt rom i helga;(((((( er det noen som har noen tips om farge på vegger,gardiner osv?? er så vanskelig men vil ha sånn cute rom som er på tumbler Endret 19. september 2014 av Slettet-lYlo5C 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 hva med rosa og hvit?????? stay strong ((( Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Når man havner på sykehus sånn på den måten Overmoden har nå, koster det mye som man får regning på etterpå da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 føler du gjør narr av meg men nei ikke rosa vil ikke at det skal være for girly og prinsessete 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 og kan velge mellom to rom plz vote: 1. Helt firkantet. Innebygd skap, så har mer plass til ting tror jeg. Tror det er minst. En ulempe er at det er liksom rett ut til gangen, så det er veldig lytt og kan ikke lage så mye lyd. 2.Firkantet, men på en måte en sånn som går innover(??) på 150 cm ca. Kan være litt vanskelig å utnytte plassen pga den innovergreia, men samtidig er det større. Ulempe er at det ikke er innebygd skap, så skapet og kommoden vil ta plass. Fordel er at det er en gang utenfor slik jeg kan bråke ganske mye uten at det høres opp Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Sistnevnte. Privatliv er kjempeviktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg