Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Var heldigvis en oppdaterinf på skypeappen jeg ikke hadde, så ble iallefAll litt bedre 1 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Ahhh. Sengeplass på gangen. Helse Norge <3 natta da folkens håper jeg ser dere i morgen :* 2 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 God natt, lykke til. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Helvetes regnvær her. Jeg holdt paraplyen vertikalt foran kroppen min, og det var hakket bedre enn å ha den over hodet. Uansett hadde det ikke så mye å si. #Blautsomeibikkje Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 (endret) Mektig syn fra balkongen i 14. etasje klokken 3 i natt. Trur aldri det gikk mer enn 1 sekund mellom lynnedslagene. Og jeg kunne se hele bydeler gå i svart én etter én. Endret 19. september 2014 av Skurupu Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Jeg har enda til gode å oppleve en skikkelig skrekkfilm-thunderstorm. Det verste vi får i Norge er litt buldring og kjappe lynglimt. Når jeg var i Tyskland på ferie for mange år siden var det sånn torden så det hørtes ut som himmelen revnet rett over huset. Men det var midt på natta og jeg kunne ikke stikke ut så jeg så egentlig ingenting. Lenke til kommentar
toth Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Idag er en god dag..! En bruker som terroriserte spesielt samlivsforumet med oppgulp og personangrep har fått permanent ferie ser det ut til 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Mektig syn fra balkongen i 14. etasje klokken 3 i natt. Trur aldri det gikk mer enn 1 sekund mellom lynnedslagene. Og jeg kunne se hele bydeler gå i svart én etter én. Opplevd det samme på Borneo. Syke greier. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Jeg har kjørt en rewind. Jeg blir bare yngre og yngre mentalt. Er ikke det på mange måter like greit? Jeg skal la være å uttale meg om hvor jeg mener jeg ligger mentalt, da jeg neppe kan være objektiv. Men greia må være å ha det gøy. En må liksom ikke bli så voksen at en glemmer å være barn. Det blir bare kjedelig. Ting blir ikke noe mer gøy enn en gjør det til selv. Problemet at jeg blir utav synk med resten av verden Du er i synk med meg. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Nå lurer jeg veldig på hvordan man kan være i synk med @Datasmurf Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Føle seg yngre enn man er hjelper mye. Samt ikke å være helt i vater. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Sier du at jeg ikke er helt i vater??!!! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Man må visst være 25+ for å oppleve nervøse sammenbruddSelvsagt ikke, jeg bare synes ikke at det er noe å kimse av. Blir regelrett irritert når folk som mest sannsynlig aldri har opplevd det og kaster det rundt seg. Mente selvfølgelig ikke bokstavlig talt antall år. Hva er BUP? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Visse folk trur jo rett og slett ikke på psykisk sykdom. Det er bare "å skjerpe seg", i følge mange. Hvor trangsynt er det mulig å være? 4 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Visse folk trur jo rett og slett ikke på psykisk sykdom. Det er bare "å skjerpe seg", i følge mange. Hvor trangsynt er det mulig å være? Ja politikere tilmed. Heidi nordbye Lunde (H) sto i Tv og sa at de som var sykemeldt pga psyisk lidelse burde komme seg på jobb. Det var bedre for dem det sa hun med morskt ansikt. Hallo.. Lenke til kommentar
Yuruf JapJap Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 (endret) Fyyyyhhllesjuuk på jobb :/ meeeen snart helg Endret 19. september 2014 av Yuruf JapJap Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Man må visst være 25+ for å oppleve nervøse sammenbruddSelvsagt ikke, jeg bare synes ikke at det er noe å kimse av. Blir regelrett irritert når folk som mest sannsynlig aldri har opplevd det og kaster det rundt seg. Mente selvfølgelig ikke bokstavlig talt antall år. Hva er BUP?Vel jeg har gått til bup i flere år, så jeg vet godt hva jeg snakker om. Er vel kanskje du som ikke har helt peiling her 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Sier du at jeg ikke er helt i vater??!!! Ja? Som alle oss her inne, spesielt vi som har vært her en stund. Therawyn: BUP = barne- og ungdomspsykiatrisk poliklinikk Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Haha ;84 å kunne lese hva som står på meldingene jeg får må jeg ta PS også zoome inn... Jeg er for øvrig imponert over lite skrivefeil. Noe er der med med tanke på at jeg ser Jævla dårlig så er fet ikke været altså! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Therawyn: BUP = barne- og ungdomspsykiatrisk poliklinikkNei, barne og ungdomspsykiatrien. Nå jeg var innlagt der så var det ei som tok livet sitt, så Therawyn, du er egentlig like skyldig i å kimse og slenge ting rundt deg, når du slenger ut at det handler om alder. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg