Bruker-343442 Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Yay. Ble plutselig halvveis "blind" på det ene øyet. Ser bare en svart sirkel og omgivelsene rundt den sirkelen om det ga noe mening. Kjennes og ut som at øyet er nummet og muskulaturen i øyet er svekket. Håper jeg ikke blir blind! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 En kammerat fikk nervøst sammenbrudd (ble det hvertfall kalt) da han var 20. Han havnet på psykiatric avd etterpå og er der den dag i dag. Han kan ikke snakke lenger og kommer nok aldri back igjen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Evt holder du på å motta en superpower. Gi det et par timer så kan du skyte laser med øyet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Yay. Ble plutselig halvveis "blind" på det ene øyet. Ser bare en svart sirkel og omgivelsene rundt den sirkelen om det ga noe mening. Kjennes og ut som at øyet er nummet og muskulaturen i øyet er svekket. Håper jeg ikke blir blind!Legevakt. Nuh! 1 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Yay. Ble plutselig halvveis "blind" på det ene øyet. Ser bare en svart sirkel og omgivelsene rundt den sirkelen om det ga noe mening. Kjennes og ut som at øyet er nummet og muskulaturen i øyet er svekket. Håper jeg ikke blir blind! Har du stirret inn i ett sterkt lys ? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Ja med en gang, det kan være blodpropp. I vaerste fall. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 En jeg kjenner merka det var noe galt med øyet, men tenkte det ikke var så farlig. Dro til legevakta for sikkerhets skyld. Han fikk vite det at om han i stedet hadde "latt det gå seg til" og venta til dagen etterpå hadde han mest sannsynlig mista synet helt på det øyet. Du kødder ikke med synet ditt. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Legevakten? Tss. Tenk om det faktisk er en superpower og legen fjerner øyet mitt?? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Ja tenk! Så kjipt å miste muligheten til å skyte laser med øyet Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Legevakten? Tss. Tenk om det faktisk er en superpower og legen fjerner øyet mitt??Din kropp, ditt valg. Men vil du virkelig ta sjansen? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Yay. Ble plutselig halvveis "blind" på det ene øyet. Ser bare en svart sirkel og omgivelsene rundt den sirkelen om det ga noe mening. Kjennes og ut som at øyet er nummet og muskulaturen i øyet er svekket. Håper jeg ikke blir blind! Har du tatt for mye poppers? Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Ja tenk! Så kjipt å miste muligheten til å skyte laser med øyet Ja! Eller kanskje jeg får røntgensyn og kan se alle naken?? Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Yay. Ble plutselig halvveis "blind" på det ene øyet. Ser bare en svart sirkel og omgivelsene rundt den sirkelen om det ga noe mening. Kjennes og ut som at øyet er nummet og muskulaturen i øyet er svekket. Håper jeg ikke blir blind! Har du tatt for mye poppers? Det er mange år siden jeg sniffa sånt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Da ville du tatt livet ditt innen noen få uker..tenk så mye ekkelt du måtte se på. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Og hun sitter her fremdeles og poster. Jaja. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Og hun sitter her fremdeles og poster. Jaja.Var det ikke Datasmurf som var barnevakt og posta om at ungen hadde kjørt fingeren inn i kjøkkenmaskina eller noe? Eller var det en annen? Minte meg uansett på det. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Skal mer til for at Datasmurf skal slutte å poste. 5 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Du må på legevakt/akuttmottak nå. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Og hun sitter her fremdeles og poster. Jaja.Var det ikke Datasmurf som var barnevakt og posta om at ungen hadde kjørt fingeren inn i kjøkkenmaskina eller noe?Eller var det en annen? Minte meg uansett på det. Vet ikke, men Cathrine Larsåsen (stavhopperen) kjørte fingern i kjøkkenmaskina på det kjendis-kokkeprogrammet på TV3. kan være du blander sammen litt ting. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Det er mange år siden jeg sniffa sånt. Det er aldri for sent å gjøre litt skade på hjernen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg