Slimda Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Me love you long time slimdaSrsly though: 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 (endret) Har så lyst å prøve Archeage men har stått i queue i 2+ timer og det er fortsatt 2300 stk foran meg Håper du ikke er en av de som tok en uke fri fra jobb for å spille. Hehe nei..da hadde jeg angra bittert, for dette er jo latterlig. Hadde regna med kanskje 1 time i kø men 3,5 timer og fortsatt plass 1888 er bleh. Skal spille med ei venninne men det kan jeg visst se langt etter i dag. Hun spilte fra betaen og er lvl 40, siden founders fikk 4 dagers forsprang på release. Står QUEUE på alle eu-serverne Endret 18. september 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Har så lyst å prøve Archeage men har stått i queue i 2+ timer og det er fortsatt 2300 stk foran meg Håper du ikke er en av de som tok en uke fri fra jobb for å spille. Hehe nei..da hadde jeg angra bittert, for dette er jo latterlig. Hadde regna med kanskje 1 time i kø men 3,5 timer og fortsatt plass 1888 er bleh. Skal spille med ei venninne men det kan jeg visst se langt etter i dag. Trikset er å sette det på før du drar på jobb, du blir ikke afk kicka i character select skjermen tydeligvis. Eventuelt via RDP. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Eller bare ikke spille spillet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 (endret) Skal prøve å logge inn før jeg drar på jobb imorgen tidlig og se om jeg er logga inn fortsatt når jeg kommer hjem. Men hvis det er tilfelle er det jo ikke rart køene er endeløse, hvis halvparten er folk som bare sitter og idler på serveren uten å spille. Et køsystem fungerer jo ikke hvis ingen logger ut. Hun og jeg prata i hele formiddag om hva slags klasse jeg skal spille og alt vi kan gjøre..også blir jeg sittende og glo på en login-skjerm hele ettermiddagen lols..hva er RDP? Endret 18. september 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Gikk ut for å kjøpe ny jakke, kom heim med appelsinjuice og soyasaus. Jaja. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Omtrent som hvis jeg går på butikken sulten for å kjøpe "bare ett brød"..og kommer hjem med to fulle bæreposer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Sitter og hører på Duck Sauce sitt album. Festelige greier. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Omtrent som hvis jeg går på butikken sulten for å kjøpe "bare ett brød"..og kommer hjem med to fulle bæreposer. Du trenger ikke å gå helt til butikken for å kjøpe mitt brød Lenke til kommentar
*F* Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Viste ikke dem hadde kommet med album, sjekker det ut Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Viste ikke dem hadde kommet med album, sjekker det utKom ut i år, men mye rare låter der. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Chips og Cola'en står klar på bordet, mens Morgan og Ola-Conny surer på skjermen. ☺ Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Følger noen andre med på valget i Skottland? For øyeblikket sier 53 % nei til uavhengighet. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Det er neste spørsmål. Finnes det speilreklekser i dag som er "dumme" nok til at en kan gjøre ting selv? Eller er alt blitt digitalt som alt annet?Hva mener du med "dumme"? Ja, alt skjer digitalt, men du kan fint stille inn alt som blender, lukkertid, iso, hvitbalanse og sånt manuelt. Eller tenker du på speilreflekser som bruker film? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Ikke tilgitt hallo hvorfor ikke forgive me Jeg synes ikke det er morsomt når folk gjør narr av meg på den måten, dessuten var det et veeldig upassende øyeblikk midt i en mental breakdown #drama #attention #emo #cryHadde du vært midt i et nervøst sammenbrudd hadde du ikke sittet her og skrevet at du var midt i et nervøst sammenbrudd fordi du hadde vært opptatt med å ha et nervøst sammenbrudd. Kom tilbake om 7 år, når du vet hva det er. 3 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Du må ikke komme her og komme her! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Hvorfor 7 år? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Man må visst være 25+ for å oppleve nervøse sammenbrudd Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Hvorfor 7 år?Fordi det er det den syvende far/mor i huset sier. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Ja, så BUP kan bare legges ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg