Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har så lyst å prøve Archeage men har stått i queue i 2+ timer og det er fortsatt 2300 stk foran meg :(

Håper du ikke er en av de som tok en uke fri fra jobb for å spille.

Hehe nei..da hadde jeg angra bittert, for dette er jo latterlig. Hadde regna med kanskje 1 time i kø men 3,5 timer og fortsatt plass 1888 er bleh. Skal spille med ei venninne men det kan jeg visst se langt etter i dag. Hun spilte fra betaen og er lvl 40, siden founders fikk 4 dagers forsprang på release. Står QUEUE på alle eu-serverne

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Har så lyst å prøve Archeage men har stått i queue i 2+ timer og det er fortsatt 2300 stk foran meg :(

Håper du ikke er en av de som tok en uke fri fra jobb for å spille.

Hehe nei..da hadde jeg angra bittert, for dette er jo latterlig. Hadde regna med kanskje 1 time i kø men 3,5 timer og fortsatt plass 1888 er bleh. Skal spille med ei venninne men det kan jeg visst se langt etter i dag.

Trikset er å sette det på før du drar på jobb, du blir ikke afk kicka i character select skjermen tydeligvis. Eventuelt via RDP.

Lenke til kommentar

Skal prøve å logge inn før jeg drar på jobb imorgen tidlig og se om jeg er logga inn fortsatt når jeg kommer hjem.

Men hvis det er tilfelle er det jo ikke rart køene er endeløse, hvis halvparten er folk som bare sitter og idler på serveren uten å spille. Et køsystem fungerer jo ikke hvis ingen logger ut.

Hun og jeg prata i hele formiddag om hva slags klasse jeg skal spille og alt vi kan gjøre..også blir jeg sittende og glo på en login-skjerm hele ettermiddagen lols..hva er RDP?

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det er neste spørsmål. Finnes det speilreklekser i dag som er "dumme" nok til at en kan gjøre ting selv? Eller er alt blitt digitalt som alt annet?

Hva mener du med "dumme"? Ja, alt skjer digitalt, men du kan fint stille inn alt som blender, lukkertid, iso, hvitbalanse og sånt manuelt.

Eller tenker du på speilreflekser som bruker film?

Lenke til kommentar

Ikke tilgitt

hallo hvorfor ikke forgive me
Jeg synes ikke det er morsomt når folk gjør narr av meg på den måten, dessuten var det et veeldig upassende øyeblikk midt i en mental breakdown #drama #attention #emo #cry
Hadde du vært midt i et nervøst sammenbrudd hadde du ikke sittet her og skrevet at du var midt i et nervøst sammenbrudd fordi du hadde vært opptatt med å ha et nervøst sammenbrudd.

Kom tilbake om 7 år, når du vet hva det er.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...