Slimda Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Kan ikke alle bare være venner så jeg kan få gå tilbake til teen min og neste episode av Suits?Nei. Nå som du først er her, må du sitte her og trøste jentene. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Nei kjeft på de det er jobben din blir hengt ut Jobben min blir hengt ut? 2 Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Jaaadaa pappaa...... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Ikke tilgitt hallo hvorfor ikke forgive me Jeg synes ikke det er morsomt når folk gjør narr av meg på den måten, dessuten var det et veeldig upassende øyeblikk midt i en mental breakdown #drama #attention #emo #cry 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Nei. Nå som du først er her, må du sitte her og trøste jentene. Selvsagt, det glemte jeg. Alle jenter som trenger trøst kan sende meg en PM for utveksling av telefonnumre og MSN, alternativt nick på chat.no. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 MSN? chat.no? Get with the times, a. 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 MSN? chat.no? Get with the times, a. Sier du jeg er gammel? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Sier du jeg er gammel?Du var raskere til beins enn meg på paintball forrige helg, så jeg kan vel ikke si noe. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Jasså, driver dere med skyteopplæring? Dere har blitt rapporter til PST som mulige terrorister. Lenge leve Norge! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Da er det mange bedrifter som skulle være rapportert. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Jasså, driver dere med skyteopplæring? Dere har blitt rapporter til PST som mulige terrorister. Ikke bare det, men vi fikk grundig opplæring i avansert militær taktikk, bruk av røykgranater, og VIP-beskyttelse. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Nei. Nå som du først er her, må du sitte her og trøste jentene. Selvsagt, det glemte jeg. Alle jenter som trenger trøst kan sende meg en PM for utveksling av telefonnumre og MSN, alternativt nick på chat.no. [email protected] Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Ikke bare det, men vi fikk grundig opplæring i avansert militær taktikk, bruk av røykgranater, og VIP-beskyttelse.Oh shit! Jeg tror jeg må til stortinget og vifte litt på Det Norske Flagget, og rope ut mot folk som deg. [email protected]Æsj ass, asiater. Fydda! Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Me love you long time slimda Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Ikke bare det, men vi fikk grundig opplæring i avansert militær taktikk, bruk av røykgranater, og VIP-beskyttelse.Oh shit! Jeg tror jeg må til stortinget og vifte litt på Det Norske Flagget, og rope ut mot folk som deg.[email protected]Æsj ass, asiater. Fydda! darkness| vil ha et par ord med deg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Har så lyst å prøve Archeage men har stått i queue i 2+ timer og det er fortsatt 2300 stk foran meg Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Gaahh hva er Archeage? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Ikke bare det, men vi fikk grundig opplæring i avansert militær taktikk, bruk av røykgranater, og VIP-beskyttelse.Oh shit! Jeg tror jeg må til stortinget og vifte litt på Det Norske Flagget, og rope ut mot folk som deg.[email protected]Æsj ass, asiater. Fydda! http://www.youtube.com/watch?v=QwVyRjz_ewg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Nerdespill..online rollespill. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Har så lyst å prøve Archeage men har stått i queue i 2+ timer og det er fortsatt 2300 stk foran meg Håper du ikke er en av de som tok en uke fri fra jobb for å spille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg