L4r5 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 åå kutta meg i fingern og det slutter ikke å bløøø hjelp!! lege anyone? Neida. Trenger ikke lege. Bare svi det igjen med en lighter du. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 jeje . er ikke min oppskrift. dere trur sikkert jeg er et dophue så jeg Legger til at jeg jeg aldri har prøvd dop og har heller ingen planer om det. men når jeg kjeder meg leser jeg "rusmidler" på nFF og da lærer man litt drugs are bad, mmkay Jeg tør påstå at hadde alle røyk hasj i stedet for og bøtte ned på alkohol, da hadde voldsstatistikken ramlet i kjelleren Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Se hvordan Syd Barret endte opp og ta lærdom av det. Var jo ikke bare LSD'en som gjorde at det ble som det ble. Tror nok at han tok LSD litt mer enn én gang. Edit: Men jeg ser poenget ditt. Endret 3. april 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 åå kutta meg i fingern og det slutter ikke å bløøø hjelp!! lege anyone? Neida. Trenger ikke lege. Bare svi det igjen med en lighter du. ..Eller bare finn et plaster. Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 jeje . er ikke min oppskrift. dere trur sikkert jeg er et dophue så jeg Legger til at jeg jeg aldri har prøvd dop og har heller ingen planer om det. men når jeg kjeder meg leser jeg "rusmidler" på nFF og da lærer man litt drugs are bad, mmkay Jeg tør påstå at hadde alle røyk hasj i stedet for og bøtte ned på alkohol, da hadde voldsstatistikken ramlet i kjelleren Mulig. Men jeg holder meg glatt til alkohol Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 ..Eller bare finn et plaster.Ikke kom med enkle og logiske løsninger på problemene da Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Mulig. Men jeg holder meg glatt til alkohol Så klart Gjør ikke alle det...? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 ..Eller bare finn et plaster.Ikke kom med enkle og logiske løsninger på problemene da Du vet. Jenter. Forresten, gjett hvem som ringte idag! Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Mulig. Men jeg holder meg glatt til alkohol Så klart Gjør ikke alle det...? Håper det Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Du vet. Jenter. Ved viktige ting er dere inkonsekvente, forvirrende og kompliserte. Ved ubetydelige ting er dere latterlig logiske. *sukk* Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Oldboy: Eg trur du er ny. Velkomen! Endret 3. april 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Forresten, gjett hvem som ringte idag! Carl? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Håper det I do not approve. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Forresten, gjett hvem som ringte idag! Carl? Ka-Ching! <3 Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Gjett hvem som ringte idag. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Ka-Ching! <3 Damn! I'm good hei oldboy! hvem er du for en? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Don't get it... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg