Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neida, de ser ikke adressen på amazon heller. Men enkelte ganger skjer det en glipp siden f.eks. budbilfirmaer sender egen kvittering på at pakken er på vei med ankomsttid og dato, og der står gjerne adressen det leveres til. Jeg fant adressen til min venninne sånn men jeg sa fra med en gang og hun var ok med det siden vi er venner.

Men vanlige postforsendelser viser ikke noe adresse, bare det du vil skal vises.

Jeg vet, jeg har sendt gaver via amazon wishlists flere ganger. Det står navn du har bestemt og "non-disclosed adress" e.l. for den som sender gaven på kvitteringen jeg får på mail også.

Når du kjøper ting på amazon vet du ikke om det blir levert av budbilfirma eller via post noen ganger. F.eks. hvis du har en kommode på wishlist og bor i London, og firmaet det er linket til er i nærheten kjører de den ut med budbil istedet for posten. Men det er bare unntakstilfeller.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

oki bra!!

men går det an å gjøre sånn jeg får pakkene på et postkontor heller?? vil liksom få gaver men ikke ha en postbil på døra hver dag heller

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du er redd for sånt, kan du legge ut amazon gift cards i forskjellige størrelser, da kjøper de ikke noe fysisk, så kan du bruke gavekortet til å kjøpe hva du vil. Victorias secret har også gavekort på amazon.

Vet ikke hvordan man kan sjekke om det kjøres med budbil eller ikke, det virket ganske random i UK. Noen ting ble kjørt med bil, selv bittesmå ting, og det var et ork siden hun måtte være hjemme akkurat i tidsrommet det skulle leveres.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

men må jeg kjøpte gift cards selv eller skjønner ikke dette helt

hadde vært litt ok å få ting på postkontor i stedet men vet liksom ikke hvem som skal vite det

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei jeg tror det er sånn at du bare velger gift card og størrelse så blir det lagt ut på wishlisten, og hvis noen kjøper ett får du det som valuta til å bruke på amazon. Alle kan ha både postboks og boligadresse, det er bare å bestille en postboks på posthuset så får du det. Koster 600kr i året. Da kan du bruke den adressen på amazon så kommer alt dit. Bortsett fra budbil-ting, men da får du beskjed om at denne varen ikke kan leveres til postboks når du legger den til.

Jeg har begge deler etter at jeg ble utsatt for id-tyveri og ikke føler meg trygg på postkassene i blokka.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

skjønner ikke at dem sender "på døra" med mindre kunde ønsker, jeg mener, det er mer arbeid og sikkert dyrere, og jeg regner med de fleste liker å heller bare hente ting på posten.

Pessimistisk: Hva fikk du i pakken? Er det snakk om viewers som sender deg gaver du har ønsket deg på amazone?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...