Lunalotic Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 J18 søker venn. Liker spontane turer i skogen og melkesjokolade. Du og pessimistisk hadde passet sammen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Ah, lite er så digg som å våkne med dundrende hodepine. Blir ikke mye tid foran skjermene i dag, merker jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 (endret) http://www.tv2.no/2014/09/18/underholdning/6023593 Ikke gull alt som glitrer........ Dreamliner-trøbbel igjen......kan de ikke prøve overnatte hos privatpersoner , billigere enn hotell. Endret 18. september 2014 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Du kan jo lese Ars Technica sin artikkel. Legger ved også et bilde: Generelt, telefonen blir treg og får ikke utnytte hva iOS 8 har å tilby. What? Telefonen blir dårligere med ny oppdatering? Hva er da vitsen med å sende ut oppdatering i det hele tatt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 digger den helseappgreia som er på den nye oppdateringen på iphone perfekt på meg tar pulsen og pustefrekvens hele tiden nå 1 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Du kan jo lese Ars Technica sin artikkel. Legger ved også et bilde: Generelt, telefonen blir treg og får ikke utnytte hva iOS 8 har å tilby. What? Telefonen blir dårligere med ny oppdatering? Hva er da vitsen med å sende ut oppdatering i det hele tatt? "ÅÅååå mobilen min har blitt så treig etter den siste oppdateringen, nå må jeg vertfall skaffe meg en ny iPhone." 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 har hvilepuls på 81 nå is this normal hadde 60 igår 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Hahaha posten kom nettopp med en pakke på døra til meg ler aner ikke hva det er tror det er nor fra en av mine fans flaut hva skal jeg si til mamma 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Si at du har bestilt deg ny vibrator fordi den gamle er så slitt. Eller bare si det er noe klær du har bestilt deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 hahah sa det er en julegave så kan ikke si hva dt er dette er så awkward 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Bare fordi du gjør det awkward. Det finnes hundre gode grunner til å få en pakke på døra. Ha en løgn klar i fremtiden. Planlegg det allerede nå. Test ut løgnen på oss. Hva sier du det er neste gang du får uventet pakke? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 (endret) Du kan jo lese Ars Technica sin artikkel. Legger ved også et bilde: Generelt, telefonen blir treg og får ikke utnytte hva iOS 8 har å tilby. What? Telefonen blir dårligere med ny oppdatering? Hva er da vitsen med å sende ut oppdatering i det hele tatt? "ÅÅååå mobilen min har blitt så treig etter den siste oppdateringen, nå må jeg vertfall skaffe meg en ny iPhone." Var ikke helt det jeg siktet til, men mer at iOS 8 ikke er stabil på iPhone 4S slik den er i dag. Burde vente på 8.0.1 / 8.0.2. ---- Det å få en pakke er ikke akward, det er bare du som gjør det til det... Endret 18. september 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Du kan jo lese Ars Technica sin artikkel. Legger ved også et bilde: Generelt, telefonen blir treg og får ikke utnytte hva iOS 8 har å tilby. What? Telefonen blir dårligere med ny oppdatering? Hva er da vitsen med å sende ut oppdatering i det hele tatt? "ÅÅååå mobilen min har blitt så treig etter den siste oppdateringen, nå må jeg vertfall skaffe meg en ny iPhone." Var ikke helt det jeg siktet til, men mer at iOS 8 ikke er stabil på iPhone 4S slik den er i dag. Burde vente på 8.0.1 / 8.0.2.. Var akkuratt det jeg siktet til også, at de oppgraderer og ikke blir fornøyde, og kjøper seg en ny tlf. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Hahaha posten kom nettopp med en pakke på døra til meg ler aner ikke hva det er tror det er nor fra en av mine fans flaut hva skal jeg si til mammaMå du si noe da? Du er 18 år, hva har hun med hva du får i posten og ikke? Er så lett som å si "bare noe jeg har bestilt". Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Ta deg en tur til Molde. Mange fine fjell å gå på, og siden du er litt av en fotograf (har jeg fått inntrykk av) kan du sikkert få mange fine bilder fra toppene. Spiller du kortene dine riktig, kan du flippe burgerne mine å'. Drømte i natt at jeg var i Molde. Byen var bitteliten og hadde bare én matbutikk. Lol. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Hahaha posten kom nettopp med en pakke på døra til meg ler aner ikke hva det er tror det er nor fra en av mine fans flaut hva skal jeg si til mamma Hadde bekymret meg mer over at en av "fansene" visste adressen din.. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Hahaha posten kom nettopp med en pakke på døra til meg ler aner ikke hva det er tror det er nor fra en av mine fans flaut hva skal jeg si til mamma Hadde bekymret meg mer over at en av "fansene" visste adressen din.. Akkurat det samme jeg tenkte. Det hørtes skummelt ut. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Hahaha posten kom nettopp med en pakke på døra til meg ler aner ikke hva det er tror det er nor fra en av mine fans flaut hva skal jeg si til mamma Hadde bekymret meg mer over at en av "fansene" visste adressen din.. ingen vet adressen min hadde ønskeliste på amazon så kan folk sende til meg uten å vite min adresse ps jo det er awkward for mamma lurer jo på hva det er, men sa det var en julegave og at hun ikke kan få vite hva det er ennå 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 ingen vet adressen min hadde ønskeliste på amazon så kan folk sende til meg uten å vite min adresse Hvis de ikke sendte en GPS, da. Stroke of genius. 1 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 https://www.theprivacyblog.com/online-privacy/amazon-wishlist-can-expose-your-address-to-strangers/comment-page-1/ Ser ikke ut som det er skjult i følge det de sier der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg