Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan jo lese Ars Technica sin artikkel. Legger ved også et bilde:

LyuwM1P.png

Generelt, telefonen blir treg og får ikke utnytte hva iOS 8 har å tilby.

What? Telefonen blir dårligere med ny oppdatering? Hva er da vitsen med å sende ut oppdatering i det hele tatt?

"ÅÅååå mobilen min har blitt så treig etter den siste oppdateringen, nå må jeg vertfall skaffe meg en ny iPhone."

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Hahaha posten kom nettopp med en pakke på døra til meg ler aner ikke hva det er tror det er nor fra en av mine fans flaut hva skal jeg si til mamma

• Liker 1
Lenke til kommentar

LyuwM1P.png

What? Telefonen blir dårligere med ny oppdatering? Hva er da vitsen med å sende ut oppdatering i det hele tatt?

"ÅÅååå mobilen min har blitt så treig etter den siste oppdateringen, nå må jeg vertfall skaffe meg en ny iPhone."

Var ikke helt det jeg siktet til, men mer at iOS 8 ikke er stabil på iPhone 4S slik den er i dag. Burde vente på 8.0.1 / 8.0.2.

----

Det å få en pakke er ikke akward, det er bare du som gjør det til det...

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

LyuwM1P.png

Var ikke helt det jeg siktet til, men mer at iOS 8 ikke er stabil på iPhone 4S slik den er i dag. Burde vente på 8.0.1 / 8.0.2..

Var akkuratt det jeg siktet til også, at de oppgraderer og ikke blir fornøyde, og kjøper seg en ny tlf.

Lenke til kommentar

Hahaha posten kom nettopp med en pakke på døra til meg ler aner ikke hva det er tror det er nor fra en av mine fans flaut hva skal jeg si til mamma

Må du si noe da? Du er 18 år, hva har hun med hva du får i posten og ikke? Er så lett som å si "bare noe jeg har bestilt".
Lenke til kommentar

Ta deg en tur til Molde. Mange fine fjell å gå på, og siden du er litt av en fotograf (har jeg fått inntrykk av) kan du sikkert få mange fine bilder fra toppene. Spiller du kortene dine riktig, kan du flippe burgerne mine å'.

Drømte i natt at jeg var i Molde. Byen var bitteliten og hadde bare én matbutikk. Lol.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Hadde bekymret meg mer over at en av "fansene" visste adressen din..

ingen vet adressen min

hadde ønskeliste på amazon så kan folk sende til meg uten å vite min adresse :D

ps jo det er awkward for mamma lurer jo på hva det er, men sa det var en julegave og at hun ikke kan få vite hva det er ennå

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...