KinderLinda Returns Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Drar på butikken nå. Skal kjøpe godteri. Så er det filmkos. "Snipers Legacy" - så litt kul ut Ikke pils i dag ? Neyy. Har frihelg, og da feirer jeg ikke lille-lørdag Lenke til kommentar
multisync Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Tydeligvis kan jeg ikke rømme huset heller, fordi det ikke er bestillt alt av listverk. Tortur, sitte kleint å se på tv mens hartarbeidende snekkere legger sjela si i vindusutbytting. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Mener jeg stappa de inn uten å ta av annet enn plastfolien rundt pappen. Når den er ferdig i microen er risen på toppen, og gøgga i bunn, Man heller risen oppi og rører rundt. Alt holder ca 1000 grader. Bare å gafle innpå umiddelbart, for å maksimere brannskadene i kjeften. Løst basert på egen erfaring. Når jeg gjorde varmet den i ovnen smelta plastikken på insiden av den ene boksen. Er det farlig å spise maten? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 har så full mobil og vil ha plass til ny oppdatering :@ iPhone ja? Dårlige greier med liten plass Anyhow, om du skulle ha iPhone 4S er det ikke anbefalt å oppdatere... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 har så full mobil og vil ha plass til ny oppdatering :@ iPhone ja? Dårlige greier med liten plass Anyhow, om du skulle ha iPhone 4S er det ikke anbefalt å oppdatere... why :( har akkurat gjort det 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) har så full mobil og vil ha plass til ny oppdatering :@ iPhone ja? Dårlige greier med liten plass Anyhow, om du skulle ha iPhone 4S er det ikke anbefalt å oppdatere... why :( har akkurat gjort det Du kan jo lese Ars Technica sin artikkel. Legger ved også et bilde: Generelt, telefonen blir treg og får ikke utnytte hva iOS 8 har å tilby. Endret 17. september 2014 av Gjest Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 J18 søker venn. Liker spontane turer i skogen og melkesjokolade. Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 J18 søker venn. Liker spontane turer i skogen og melkesjokolade. Feil landsdel, bra forsøk. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 (endret) J18 søker venn. Liker spontane turer i skogen og melkesjokolade. Ja, heilt E39. Det er mange utgåver av You Keep Me Hanging On der ute, men eg held ein knapp på Vanilla Fudge sin versjon til dagleg bruk og Kim Wilde sin til fest. Kult å gjere: Leite opp folk frå gamle årbøker på FB. Trenden er at dei hoppar i fallskjerm, har tatt heilt av med sminke, blitt tjukke eller fått unge. Endret 18. september 2014 av Teitgutt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 http://www.aftenposten.no/bolig/Flyttet-inn-hos-foreldrene-i-voksen-alder-7709296.html Hva så.......folk må slutte og henge seg opp i hva andre gjør , hvem i helvete bryr seg liksom , gjør hva du vil. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 J18 søker venn. Liker spontane turer i skogen og melkesjokolade. Jezz! Vi kan være bestizzer! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Synd j18 bor langt unna Oslo. :-P Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Jeg stalka gamle klassevenninner på mamma sin facebook i sommer (har ikke fb selv). Alle har fått 2-3 unger, er gift med en eller annen fyr fra skolekullet, og bor i nærheten av foreldrene. Merkelig bygdefenomen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Det er faktisk ikke sånn der jeg har vokst opp. Mange som har flyttet ut av bygden. De fleste faktisk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Her er det derimot slik Bytex beskriver. Og fenomenet gjelder også blant de fleste gutta. Av og til virker det som om det bare er Danielzu og meg igjen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 (endret) Noen bor i nærmeste by, Harstad. Men det er fortsatt bare 40 minutter unna bygda. Endret 18. september 2014 av Bytex Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Hos oss kunne man se på mer eller mindre alle på ungdomsskolen om de kom til å bli boende i 10km radius fra kommunen, eller flytte vekk. Ser ut til at denne gjettinga stemmer i 9/10 tilfeller :] Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 (endret) Og min beste kamerat på ungdomsskolen har blitt ekte rakettforsker og jobber med satelitter og raketter for NASA. Jeg flyttet vekk og har ikke sett noen av dem på 20 år, og foreldrene mine solgte huset i 2001 og flytta til Svalbard. Endret 18. september 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Ingen i min gjeng har barn enda. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Den eneste fyren jeg har regelmessig kontakt med fra barndommen bor i Oslo og er like singel og barnløs som meg. Er vel en grunn til at vi ble kompiser når vi var små og har holdt kontakten siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg