L4r5 Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Hva gjør man kl. 7.30 på morran en hverdag da? Må ut av huset, kommer snekker som skal bytte noe vinduer på den tiden. Gå og tren. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Har ikke noe treningssenter å gå til. Joggetur tar ikke nok tid. 30 min og jeg er sliten Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Eg har ete deilig kylling. YES! Spiste en pakke med kyllinggryte. Jeg tilsatt chilli. Litt for mye chilli. Shit was HAWT. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Mye chili er digg da. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Hva gjør man kl. 7.30 på morran en hverdag da? Må ut av huset, kommer snekker som skal bytte noe vinduer på den tiden. Lek uteligger. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Hva gjør man kl. 7.30 på morran en hverdag da? Må ut av huset, kommer snekker som skal bytte noe vinduer på den tiden. Vanligvis stikker man på jobb slik som andre folk. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) Hva gjør man kl. 7.30 på morran en hverdag da? Må ut av huset, kommer snekker som skal bytte noe vinduer på den tiden. Vanligvis stikker man på jobb slik som andre folk. I wish, er for tiden arbeidsledig. Bruker dagene for tiden med å hjelpe en kamerat med å vaske, skrape og male huset hans. Kanskje jeg skal stikke å fiske, helt alene på en holme i gokk. Ellers var ikke forslaget om å leke uteligger helt dumt heller, da kan jeg jo bare legge meg til å sove igjen ihvertfall. Endret 17. september 2014 av multisync Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Musikkvideo? Da har man jo denne klassikeren: Aldri hørt, men den var bra Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Aldri hørt, men den var bra Sær fyr som har laget det der. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Drar på butikken nå. Skal kjøpe godteri. Så er det filmkos. "Snipers Legacy" - så litt kul ut Ikke pils i dag ? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Hvordan fjerner man tråder fra "Mine innlegg?" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Hvordan fjerner man tråder fra "Mine innlegg?"Helt til høyre, ved siden av navnet på siste person som postet i tråden, er det en X. Trykk på den. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Og hvis du vil ha en tråd tilbake, er det en knapp, "Administrer ignorerte" på mine innlegg-sida. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 har så full mobil og vil ha plass til ny oppdatering :@ 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Morgendagens slagplan er å sløve i sola etter skolen med Isis på øret. Vurderer å bestille bandmerch. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Eg har ete deilig kylling. YES! Spiste en pakke med kyllinggryte. Jeg tilsatt chilli. Litt for mye chilli. Shit was HAWT. YES! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Hva gjør man kl. 7.30 på morran en hverdag da? Må ut av huset, kommer snekker som skal bytte noe vinduer på den tiden. Chiller Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) Apropos bussbelter: Har de belter i beltebiler? Hva gjør man kl. 7.30 på morran en hverdag da? Må ut av huset, kommer snekker som skal bytte noe vinduer på den tiden. Se litt eksistensielt på det. Om han har tatt ut vinduene er det ingen forskjell på inne og ute, så da spiller det ingen rolle. Endret 17. september 2014 av Tåkelur 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Ta deg en tur til Molde. Mange fine fjell å gå på, og siden du er litt av en fotograf (har jeg fått inntrykk av) kan du sikkert få mange fine bilder fra toppene. Spiller du kortene dine riktig, kan du flippe burgerne mine å'. Høres ut som en plan. Må nedover for å besøke søss en gang uansett. For øvrig har jeg stappet meg på Jos tortellini- og nuddelgryte. Består av en halvkilo tortellini med kjøttfyll, to pakker nudler med biffsmak, en stor pakke pepperoni, og så mye ost man bare vil. Nok mat til 7 voksne menn. Jeg er så sprengt at halvparten er nok. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Se litt eksistensielt på det. Om han har tatt ut vinduene er det ingen forskjell på inne og ute, så da spiller det ingen rolle.Det der er et av de beste svarene jeg har sett på noe som helst på forumet på veldig lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg