Datasmurf Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) Datasmurf: mer bevegelse, sunn mat, dvitaminer. D-vitaminer får jeg nok av (samt de andre vitaminene) via kost-tilskudd av forskjellig slag. Spiser så sunt man kan spise uten å spise fisk eller ting jeg reagerer med opphovnet svelg og dårlig mage på, og hiver innpå piller med alskens vitaminer, proteiner, fettsyrer et cetera. Bevegelse kan jeg nok gjøre mer av, men jeg er lei av å gå på stedet hvil, sykler ikke, trimrommet er stengt av da trappen opp dit er fjernet (lang historie), og når jeg går tur er det ikke så mye for mosjonens del som for å finne flotte motiver. e: Ang. vekkerklokker. Skaff dere en klokke som har lys på. Lyspære altså. Har aldri hatt problemer med å sove forbi alarmen når lyset skrur seg på. Har prøvd sånn vekkerklokke som skal simulere soloppgang og what not, og en slik med et helsikkes sterkt lys så man blir blendet når man våkner. Sover like godt gjennom dem som vanlige alarmer. I disse dager har jeg våknet før vekkerklokkene har ringt (og familie og venner, samt arbeidskolleger, har ringt for å være sikker på at jeg kommer meg opp), og jeg sovner som tidligere nevnt i anstidig tid, og sover godt 7 - 7,5 timer i strekk, men likevel er jeg våken og opplagt i to-tre timer. Og det er greit. Så lenge jeg ikke er på det stadiet hvor jeg ikke kan kjøre pga. tretthet går det greit. Jeg sover ikke dårligere av å lene meg tilbake i stolen eller mot en vegg og hvile øyelokka noen minutter. Endret 17. september 2014 av Datasmurf Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Datasmurf: mer bevegelse, sunn mat, dvitaminer. D-vitaminer får jeg nok av (samt de andre vitaminene) via kost-tilskudd av forskjellig slag. Spiser så sunt man kan spise uten å spise fisk eller ting jeg reagerer med opphovnet svelg og dårlig mage på, og hiver innpå piller med alskens vitaminer, proteiner, fettsyrer et cetera. Bevegelse kan jeg nok gjøre mer av, men jeg er lei av å gå på stedet hvil, sykler ikke, trimrommet er stengt av da trappen opp dit er fjernet (lang historie), og når jeg går tur er det ikke så mye for mosjonens del som for å finne flotte motiver. Ta deg en tur til Molde. Mange fine fjell å gå på, og siden du er litt av en fotograf (har jeg fått inntrykk av) kan du sikkert få mange fine bilder fra toppene. Spiller du kortene dine riktig, kan du flippe burgerne mine å'. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Spiller du kortene dine riktig, kan du flippe burgerne mine å'. 3 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Hadde det forresten svært hyggelig på byen i går. Jeg, en svensk kollega, to filippinske jenter, en homofil filippiner og en ladyboy. Gjett hvem jeg hadde best kjemi med. Sikkert fordi svensken het Ahmed og var fra Malmö. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Våknet av at jeg siklet 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Hva er chinesologi? Trodde det var en slags fysioterapaut jeg.. De snakker med ditt indre jeg og samler informasjon om vitaminmangel og de riktige vitaminer og preparater som kroppen trenger. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Hører på The Cumshots og stooooorkoser meg med middag (Maarud Superchips). Lik dette innlegget hvis du gjør nøyaktig det samme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Lik dette innlegget om du er dritrøtt men skal tvinge deg selv på trening fordi livet er teit 4 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Det finst mykje som er meir moro enn å skrive oppgåve om omgrep innanfor arkivfaget. Derfor gjer eg andre ting. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Det finst mykje som er meir moro enn å skrive oppgåve om omgrep innanfor arkivfaget. Derfor gjer eg andre ting. e9! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Har dere noe spennende å fortelle om i dag da? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Har dere noe spennende å fortelle om i dag da? Jeg hadde faktisk INGEN rene sokker i dag tidlig. Var på jobb hele dagen i sko uten sokker. Det blir ganske klamt ass.. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Har dere noe spennende å fortelle om i dag da? Jeg hadde faktisk INGEN rene sokker i dag tidlig. Var på jobb hele dagen i sko uten sokker. Det blir ganske klamt ass.. 1i! Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Har dere noe spennende å fortelle om i dag da? Jeg hadde faktisk INGEN rene sokker i dag tidlig. Var på jobb hele dagen i sko uten sokker. Det blir ganske klamt ass.. 1i! 19 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Alltid? Selv om noen andre setter den på?"Noen andre"? Hvem skulle det vært, når jeg bor alene? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Har dere noe spennende å fortelle om i dag da? Jeg hadde faktisk INGEN rene sokker i dag tidlig. Var på jobb hele dagen i sko uten sokker. Det blir ganske klamt ass.. bare å ta lukttesten da Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 "Noen andre"? Hvem skulle det vært, når jeg bor alene?Om noen er innom på besøk, og stiller alarmen din en time frem uten at du vet det. Da tviler jeg på at du våkner før alarmen. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Jeg hadde faktisk INGEN rene sokker i dag tidlig. Var på jobb hele dagen i sko uten sokker. Det blir ganske klamt ass.. Bruk de minst skitne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg