Delvis Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Hør på Darkness, fornuftige råd. Chinesologer er forresten flinke på sånt. Kan være verdt ta noen timer hos en sånn. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Er det sånn happy ending hos Chinesologer? Lenke til kommentar
Yuruf JapJap Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Har klart å sove syv - åtte timer i snart en uke nå. Vet med meg selv at det ikke kan vare. Hovedsakelig fordi jeg er dødtrett store deler av dagen. Syv-åtte timer i strekk, eller fordelt utover dagen ? I strekk. Sovner rundt midnatt, sover til rundt halv åtte. Helt forferdelig. Rundt syv på kvelden begynner jeg å bli så trett at det er slitsomt å holde øya oppe, men jeg må holde det gående til elleve, og da kjører jeg som oftest på til midnatt også, når jeg endelig sovner. Selv om jeg våkner uthvilt, sliter jeg fortsatt med å komme i gang med noe som helst før rundt elleve på formiddagen, så er jeg oppegående i noen timer, til jeg begynner å merke trettheten igjen. Forferdelig, rett og slett. Kan ikke f.eks barna i Syria skjerpe seg med gnålet sitt, og tenke litt mer på deg, som faktisk har det grusomt her i verden? 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Hva er chinesologi? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Hva er chinesologi? Trodde det var en slags fysioterapaut jeg.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) ------- Endret 17. september 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Trur delvis bare ikke liker bokstaven 'K'. Det er vell kinesologi, ja. Også kjent som kvakksalveri. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Ingen fysioterapeuter har noe "happy ending". Du har mye mere vondt når du går ut derfra enn før du gikk inn. Uansett hvor de knar. Det er sånn "gjør det vondt hvis jeg trykker her?" -aiiiiiiii ja! "OK" *borer fingeren kjempehardt inn i det punktet så du nesten besvimer av smerte* Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Kan ikke f.eks barna i Syria skjerpe seg med gnålet sitt, og tenke litt mer på deg, som faktisk har det grusomt her i verden?Jeg har lært av Therawyn at det ikke funker sånn. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) Min opplevelse med fysioterapi var egentlig ganske behagelig. Gikk i terapi etter et svært stygt brudd i tommelen. Fikk varmebahandling og håndmassasje. Ganske digg. Endret 17. september 2014 av Skurupu Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Ingen fysioterapeuter har noe "happy ending". Du har mye mere vondt når du går ut derfra enn før du gikk inn. Uansett hvor de knar. Det er sånn "gjør det vondt hvis jeg trykker her?" -aiiiiiiii ja! "OK" *borer fingeren kjempehardt inn i det punktet så du nesten besvimer av smerte* Det er akkurat slik samtalen er mellom to kjærester som prøver analsex for første gang. 3 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Hadde det forresten svært hyggelig på byen i går. Jeg, en svensk kollega, to filippinske jenter, en homofil filippiner og en ladyboy. Gjett hvem jeg hadde best kjemi med. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 ladyboy'en? og det er ikke noe vondt ment. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) Helt riktig. Ganske fascinerende greier, egentlig. Endret 17. september 2014 av Skurupu Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Nei, den eneste naboen min jeg har noe særlig kontakt med er en superhomofil jan-thomas-ish type som jobber i Flytoget. De andre kjenner jeg ikke engang. Men han er alltid superhyggelig. Han bor sammen med en fyr som er litt mere beskjeden men hilser alltid. De andre i blokka er bare surpeiser som knapt sier hei hvis man møter dem i trappa. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Nei, den eneste naboen min jeg har noe særlig kontakt med er en superhomofil jan-thomas-ish type som jobber i Flytoget. De andre kjenner jeg ikke engang. Men han er alltid superhyggelig. Han bor sammen med en fyr som er litt mere beskjeden men hilser alltid. De andre i blokka er bare surpeiser som knapt sier hei hvis man møter dem i trappa. Heter han Kristian? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Ang. vekkerklokker. Skaff dere en klokke som har lys på. Lyspære altså. Har aldri hatt problemer med å sove forbi alarmen når lyset skrur seg på. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Jeg våkner alltid før alarmen går uansett. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Alltid? Selv om noen andre setter den på? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Jeg sitter klar som en panter, på alle fire, i mørket, og ser på alarmklokka mi sove. Fem minutter før den ringer, skriken jeg en irriterende lyd 2cm fra de to ørene på toppen. Plot twist. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg