Kea Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) Jeg vet ikke om det er den nye hodeputa som gjør det, men våknet med hodepine. Og faen! Alarmen har stått på 7 hver dag og i går kveld før jeg la meg til å sove, tenkte jeg "er alarmen på? Ja, jeg har da ikke slått den av". Våknet klokka KVART PÅ ÅTTE! Sjekket alarmen og den var av. Selvfølgelig. Grml. En jeg kjenner sto på NAV og kranglet med dem om noen penger. Så kom det en mørk utlending ved siden av og sa "Jai ikke forstå man jai må ha trygd". "Ja du får bli med inn her da, skal vi se om vi ikke kan ordne med det" svarte NAV konsulenten med et smil. Da han som kranglet måtte gå med uforettet sak, hadde han sagt til konsulenten: "Ja jeg har nok feil hudfarge, det er det som er problemet". Han du kjenner, er han syk, eller bare gidder han ikke/finner ikke jobb? Om noen "bare ikke finner jobb", skal de gå uten noen ting? Er det kun syke som har rett på hjelp? Endret 17. september 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Man kan si mye rart om pedofile, men de kjører i hvert fall sakte forbi barnehager. 5 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Man kan si mye rart om Varg Vikernes, men han lager jævlig bra musikk! Nissjh.. Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) Hadde klokka på 07.55, men våkna litt før det skjedde i går og Nå blir det kaffe og frokost Endret 17. september 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Man kan si mye rart om Varg Vikernes, men han lager jævlig bra musikk! Hvor rangerer du Varg Vikernes i forhold til Coca cola melodien og D.D.E ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Under Coca-Cola, milevis over D.D.E. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Sov 2 timer middag. Enda en våkenatt da. Jævla døgnrytme. Døgnrytme er noe jeg veldig sårt kunne ønske var for mennesket selv å bestemme. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Jeg bestemmer det selv ved hjelp av noe som heter vekkerklokke. Fungerer strålende! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) Har klart å sove syv - åtte timer i snart en uke nå. Vet med meg selv at det ikke kan vare. Hovedsakelig fordi jeg er dødtrett store deler av dagen. Endret 17. september 2014 av Datasmurf Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Jeg bestemmer det selv ved hjelp av noe som heter vekkerklokke. Fungerer strålende!Merkelig. Når vekkerklokken min ringer blir jeg bare mer våken. Når jeg sovner 03.00 og våkner 06.00, når skal jeg sette på vekkerklokken? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Tåkepikk, om du vil fikse døgnrytmen har du vell 2 valg - Legg deg sent, og stå opp tidlig, eller pull en all-nighter of mass destruction. 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Elsker å ringe legesenteret. 18 minutters ventetid på telefonen. Halvannet minutt samtale. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Har klart å sove syv - åtte timer i snart en uke nå. Vet med meg selv at det ikke kan vare. Hovedsakelig fordi jeg er dødtrett store deler av dagen. Syv-åtte timer i strekk, eller fordelt utover dagen ? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Elsker å ringe legesenteret. 18 minutters ventetid på telefonen. Halvannet minutt samtale. Topper den med fastlege som sier hun ikke har tid til å følge opp, og foreslår private legesenter. Til en student. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Nåh nåh. Per Fugelli sier vi aldri må finne på å critisere Norsk helsevesen for feil eller noenting som helst , bare være "glade som fanden!" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 critisere var en en vri Når vi snakker om søvn skal jeg faktisk sove nå namnam 1 Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Det var en gang jeg blødde sikkert en liter neseblod. Det så ut som Gudfaren scenen med hestehodet under dyna når jeg våkna. De sa jeg skulle "lene hodet bakover". Holdt på å blø ihjæl. Fettefolk. Neida.Joda. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Har klart å sove syv - åtte timer i snart en uke nå. Vet med meg selv at det ikke kan vare. Hovedsakelig fordi jeg er dødtrett store deler av dagen. Syv-åtte timer i strekk, eller fordelt utover dagen ? I strekk. Sovner rundt midnatt, sover til rundt halv åtte. Helt forferdelig. Rundt syv på kvelden begynner jeg å bli så trett at det er slitsomt å holde øya oppe, men jeg må holde det gående til elleve, og da kjører jeg som oftest på til midnatt også, når jeg endelig sovner. Selv om jeg våkner uthvilt, sliter jeg fortsatt med å komme i gang med noe som helst før rundt elleve på formiddagen, så er jeg oppegående i noen timer, til jeg begynner å merke trettheten igjen. Forferdelig, rett og slett. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Datasmurf: mer bevegelse, sunn mat, dvitaminer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Jeg er også kronisk trøtt 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg