Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om det er den nye hodeputa som gjør det, men våknet med hodepine. :(

Og faen! Alarmen har stått på 7 hver dag og i går kveld før jeg la meg til å sove, tenkte jeg "er alarmen på? Ja, jeg har da ikke slått den av". Våknet klokka KVART PÅ ÅTTE! Sjekket alarmen og den var av. Selvfølgelig. Grml.

En jeg kjenner sto på NAV og kranglet med dem om noen penger. Så kom det en mørk utlending ved siden av og sa "Jai ikke forstå man jai må ha trygd". "Ja du får bli med inn her da, skal vi se om vi ikke kan ordne med det" svarte NAV konsulenten med et smil.

Da han som kranglet måtte gå med uforettet sak, hadde han sagt til konsulenten: "Ja jeg har nok feil hudfarge, det er det som er problemet".

Han du kjenner, er han syk, eller bare gidder han ikke/finner ikke jobb?
Om noen "bare ikke finner jobb", skal de gå uten noen ting? Er det kun syke som har rett på hjelp? Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har klart å sove syv - åtte timer i snart en uke nå. Vet med meg selv at det ikke kan vare. Hovedsakelig fordi jeg er dødtrett store deler av dagen.

Syv-åtte timer i strekk, eller fordelt utover dagen ?

I strekk. Sovner rundt midnatt, sover til rundt halv åtte. Helt forferdelig. Rundt syv på kvelden begynner jeg å bli så trett at det er slitsomt å holde øya oppe, men jeg må holde det gående til elleve, og da kjører jeg som oftest på til midnatt også, når jeg endelig sovner. Selv om jeg våkner uthvilt, sliter jeg fortsatt med å komme i gang med noe som helst før rundt elleve på formiddagen, så er jeg oppegående i noen timer, til jeg begynner å merke trettheten igjen.

Forferdelig, rett og slett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...