Espen pai Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Sett dem i forvarmet ovn , i ca 10 - 15 grader på 175* grader. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 SERRIØST?? Celine Dion ?? Ja? har du noke i mot at eg likar den finaste dama på jord? (og den flinkaste og syngje, og den smartaaste, og finaste, og beste) Vååååv... Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Sett dem i forvarmet ovn , i ca 10 - 15 grader på 175* grader. ja? han er vel gammel nok til å bruke en ovn? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 ja? han er vel gammel nok til å bruke en ovn? Tror poenget hans var feilen i setningen. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Sett dem i forvarmet ovn , i ca 10 - 15 grader på 175* grader. ja? han er vel gammel nok til å bruke en ovn? Skal gi deg en liten dytt, jeg. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Det var da svært så vanskelig Hey Ya skulle være på gitar. =( Jaja, skjer i kveld? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Jaja, skjer i kveld?Jeg satt akkurat og lurte på hva som er diskusjon.no sin policy når det gjelder diskusjoner om rusmidler. Da spesielt lovlige rusmidler. Jeg mener, muskattnøtt-tråden fikk jo lov å leve... Endret 3. april 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jaja, skjer i kveld?Jeg satt akkurat og lurte på hva som er diskusjon.no sin policy når det gjelder diskusjoner om rusmidler. Da spesielt lovlige rusmidler. Jeg mener, muskattnøtt-tråden fikk jo lov å leve... Du får spørre Dotten. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Du får spørre Dotten. Ja får gjøre det. Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 jeje . er ikke min oppskrift. dere trur sikkert jeg er et dophue så jeg Legger til at jeg jeg aldri har prøvd dop og har heller ingen planer om det. men når jeg kjeder meg leser jeg "rusmidler" på nFF og da lærer man litt drugs are bad, mmkay Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Huff.. skal jeg starte med å øve til prøve om Kina i morgen da? Har lite lyst, men må vel gjøre det.. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Jeg har heller aldri prøvd narkotika og har ikke planer om å prøve det heller , men jeg synes det er interessant å lese om. Har forsåvidt litt lyst til å prøve LSD en gang, bare for å teste det ut, virker sinnsykt morosamt. Endret 3. april 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Huff.. skal jeg starte med å øve til prøve om Kina i morgen da? Har lite lyst, men må vel gjøre det.. Vi er i nesten samme båt. Jeg må skrive et moderne eventyr til i morgen. Ååhåhååh. Gleder meg til interrail. =D Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg har heller aldri prøvd narkotika og har ikke planer om å prøve det heller , men jeg synes det er interessant å lese om. Har forsåvidt litt lyst til å prøve LSD en gang, bare for å teste det ut, virker sinnsykt morosamt. skal innrømme at det virker spennende etter å ha lest triprapporter ja. meeeenh Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Huff.. Hater å gjøre hjemmearbeid aka lekser Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 kansje jeg burde prøve og legge meg snart... kanskje jeg sovner før kl 2 i natt Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg har heller aldri prøvd narkotika og har ikke planer om å prøve det heller , men jeg synes det er interessant å lese om. Har forsåvidt litt lyst til å prøve LSD en gang, bare for å teste det ut, virker sinnsykt morosamt. Se hvordan Syd Barret endte opp og ta lærdom av det. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 åå kutta meg i fingern og det slutter ikke å bløøø hjelp!! lege anyone? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg burde også legge meg... Men... Do not want! Skal bare drikke opp kakaoen min, og rydde litt, og henge opp klær, og pakke litt først... xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg