Tuttebobo Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jobbintervju i dag også gitt! Klokka 2-ish. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg liker noen av legene mine. Diabeteslegen er kos, optometrilegen er kos, fastlegen er så-som-så Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Sier jenten som uttalte at hun ville tilbake på akutten så vi kunne raide sykehuset igjen. Vi kan holde messe Eneste grunnen jeg ville tilbake var så da kunne du og unni leke med meg! Vi hadde det sinnsykt gøy! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg liker noen av legene mine. Diabeteslegen er kos, optometrilegen er kos, fastlegen er så-som-så Fastlegen min er fra India. Han er underholdende. Og teit. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Helsepersonell. Dårlige erfaringer. Jeg har så smått begynt å like psykologen, men etter fire år med bytting av psykolog alt for ofte til at noen rakk å hjelpe meg (på mitt eget valg, jævla duster), og en gammel lege som bare ville medisinere meg, for det var lettere å dope meg ned enn å bruke så "mye tid på samtaleterapi". Yeah. da har du en god grunn da... men du får holde godt på de legene som fungerer da Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Sier jenten som uttalte at hun ville tilbake på akutten så vi kunne raide sykehuset igjen. Vi kan holde messe Eneste grunnen jeg ville tilbake var så da kunne du og unni leke med meg! Vi hadde det sinnsykt gøy! Litt kjipt at vi ikke fikk leke med rullestolen da. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jobbintervju i dag også gitt! Klokka 2-ish. hvor da? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Eplefe: Hvor mange bekjente er det du skal dra inn på diskusjon.no? Du vet, "once you pop, you can't stop". Stakkars fortapte sjeler :'( Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jobbintervju i dag også gitt! Klokka 2-ish. hvor da? Elkjøp, Selger på data Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Eplefe: Hvor mange bekjente er det du skal dra inn på diskusjon.no? Du vet, "once you pop, you can't stop". Stakkars fortapte sjeler :'( Srsly, jeg har ikke dradd noen inn hit. Nie sin feil, skyld på henne. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Eplefe: Hvor mange bekjente er det du skal dra inn på diskusjon.no? Du vet, "once you pop, you can't stop". Stakkars fortapte sjeler :'( Srsly, jeg har ikke dradd noen inn hit. Nie sin feil, skyld på henne. srsly ass, ok! =D ---- Når jeg tenker over det så var det veeldig smart av meg å droppe matpakke i dag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jobbintervju i dag også gitt! Klokka 2-ish. hvor da? Elkjøp, Selger på data hvis du får den jobben håper jeg du blir bedre enn de aller fleste dataselgere jeg har sett hos elkjøp... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Forbanna søvnmønsterting. Jeg våkna nå nettopp, jeg. Jeg kan liksom ikke forsove meg. x) Jaja, snill lærer, satser på å få henne til å tro at jeg faktisk trodde det var de to første i dag vi hadde fri, og ikke i morgen. Jaaaah. Mhm. Håpe at hun ikke skriver fravær. Mhm. x) Dismayed&Eplefe: SELVSAGT fikk dere ikke leke med rullestoler, det var akutten, man skal liksom ikke løpe i gangene der. x) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 srsly ass, ok! =D ---- Når jeg tenker over det så var det veeldig smart av meg å droppe matpakke i dag Du har diabetes, get food. Jeg skal skrive kåseri om araknider. Dismayed&Eplefe: SELVSAGT fikk dere ikke leke med rullestoler, det var akutten, man skal liksom ikke løpe i gangene der. x) Men legene gjorde det. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jobbintervju i dag også gitt! Klokka 2-ish. hvor da? Elkjøp, Selger på data du får ha lykke til da forventer at du forteller oss hvordan det gikk når du er ferdig da Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Srsly, jeg har ikke dradd noen inn hit. Nie sin feil, skyld på henne. Ey! About Dismayed, SKYLD PÅ JON! o_O Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Dismayed&Eplefe: SELVSAGT fikk dere ikke leke med rullestoler, det var akutten, man skal liksom ikke løpe i gangene der. x) Men legene gjorde det. forskjellsbehandling kalles det Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Dismayed&Eplefe: SELVSAGT fikk dere ikke leke med rullestoler, det var akutten, man skal liksom ikke løpe i gangene der. x) Men legene gjorde det. forskjellsbehandling kalles det Nei, legene jobber der, legene har lov. Legene gjør det med et mål, derfor har de lov. Ellerno. x) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Når jeg tenker over det så var det veeldig smart av meg å droppe matpakke i dag Du har diabetes, get food. Men tante Rebecca, jeg vil ikke =( Mkaj, skal kjøpe mat i spisepausa etterpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg