Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helsepersonell. Dårlige erfaringer. Jeg har så smått begynt å like psykologen, men etter fire år med bytting av psykolog alt for ofte til at noen rakk å hjelpe meg (på mitt eget valg, jævla duster), og en gammel lege som bare ville medisinere meg, for det var lettere å dope meg ned enn å bruke så "mye tid på samtaleterapi". Yeah.

da har du en god grunn da... men du får holde godt på de legene som fungerer da :)

Lenke til kommentar
Sier jenten som uttalte at hun ville tilbake på akutten så vi kunne raide sykehuset igjen. :wee:

Vi kan holde messe :D

Eneste grunnen jeg ville tilbake var så da kunne du og unni leke med meg!

Vi hadde det sinnsykt gøy! :D

Litt kjipt at vi ikke fikk leke med rullestolen da.

Lenke til kommentar
Eplefe: Hvor mange bekjente er det du skal dra inn på diskusjon.no? Du vet, "once you pop, you can't stop". Stakkars fortapte sjeler :'(

Srsly, jeg har ikke dradd noen inn hit. Nie sin feil, skyld på henne.

srsly ass, ok! =D

----

Når jeg tenker over det så var det veeldig smart av meg å droppe matpakke i dag :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jobbintervju i dag også gitt! Klokka 2-ish.

hvor da?

Elkjøp, Selger på data :)

hvis du får den jobben håper jeg du blir bedre enn de aller fleste dataselgere jeg har sett hos elkjøp... :nei:

Lenke til kommentar

Forbanna søvnmønsterting.

Jeg våkna nå nettopp, jeg. Jeg kan liksom ikke forsove meg. x)

Jaja, snill lærer, satser på å få henne til å tro at jeg faktisk trodde det var de to første i dag vi hadde fri, og ikke i morgen. Jaaaah. Mhm. Håpe at hun ikke skriver fravær. Mhm. x)

Dismayed&Eplefe: SELVSAGT fikk dere ikke leke med rullestoler, det var akutten, man skal liksom ikke løpe i gangene der. x)

Lenke til kommentar
srsly ass, ok! =D

----

Når jeg tenker over det så var det veeldig smart av meg å droppe matpakke i dag :roll:

Du har diabetes, get food.

Jeg skal skrive kåseri om araknider. :D

Dismayed&Eplefe: SELVSAGT fikk dere ikke leke med rullestoler, det var akutten, man skal liksom ikke løpe i gangene der. x)

Men legene gjorde det. :(

Lenke til kommentar

Men legene gjorde det. :(

forskjellsbehandling kalles det :thumbdown:

Nei, legene jobber der, legene har lov. Legene gjør det med et mål, derfor har de lov.

Ellerno. x)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...