Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

men jeg bruker iallefall 2

og jeg har ikke jobb!!

Du tjener penger på å camme. Det er teknisk sett jobben din. Dessuten er en hundrelapp i måneden jævlig lite, selv for en som ikke jobber.

dessuten må jeg kjøpe smertestillende og sjokolade også

? Tviler virkelig på at du kjøpe sjokolade pga. mensen. Smertestillende er jeg også skeptisk til.
Lenke til kommentar

Totalprisen i utregningen din gjelder for 2 pakker hver mensen, mens lenger oppe skrives det 1-2 pakker. Da blir det mer riktig å si 1,5 pakker per mensen, som vil si ca 23 760.

Dette er én månedslønn.

Lommerusk.

og jeg har ikke jobb!!

Har du noe skole?

Lenke til kommentar

og jeg har ikke jobb!!

Du tjener penger på å camme. Det er teknisk sett jobben din. Dessuten er en hundrelapp i måneden jævlig lite, selv for en som ikke jobber.

dessuten må jeg kjøpe smertestillende og sjokolade også

? Tviler virkelig på at du kjøpe sjokolade pga. mensen. Smertestillende er jeg også skeptisk til.

Kjenner ei jente som har super kraftige mensen smerter, og trenger medisin , glad jeg er mann.

Jeg jobbet på et kjøkken hvor jeg kunne lage sjokolade kake for lunsj. brukte og ha dobbel mengde sjokolade i, det var helt insane når damene kom og skulle spise kaken, var som og sitte og høre på 5 damer midt i orgasme, haha. forstår meg ikke helt på det der med kvinnfolk og sjokolade.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

hadde jeg ikke hatt smertestillende hadde jeg nok ikke overlevd no kidding så det så

dessuten er sjokolade det beste som finnes i hele verden får vann i munnen av tanken

• Liker 3
Lenke til kommentar

Må da være mulig å redusere menssmerter uten å måtte ty til medisiner. F.eks trene eller noe slikt? Høres bare absurd ut at kroppen er "ubrukelig" en uke hver måned.

To av de jeg kjenner som sliter med kraftige smerter relatert til mensen sier de ikke klarer å trene når det står på. Da er det bare å gomle paralgin forte og ettgrams paracetamol med en og annen mørk sjokolade, krølle seg sammen under dyna og vente på at det skal gå over

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...