*F* Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Ser på Orange Is The New Black på Netflix, fly flate for en morsom serie . Enig der, det er virkelig en utmerket serie 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 men jeg bruker iallefall 2 og jeg har ikke jobb!! Du tjener penger på å camme. Det er teknisk sett jobben din. Dessuten er en hundrelapp i måneden jævlig lite, selv for en som ikke jobber. dessuten må jeg kjøpe smertestillende og sjokolade også Må? Tviler virkelig på at du må kjøpe sjokolade pga. mensen. Smertestillende er jeg også skeptisk til. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Totalprisen i utregningen din gjelder for 2 pakker hver mensen, mens lenger oppe skrives det 1-2 pakker. Da blir det mer riktig å si 1,5 pakker per mensen, som vil si ca 23 760. Dette er én månedslønn. Lommerusk. men jeg bruker iallefall 2 og jeg har ikke jobb!! Har du noe skole? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 gidder ikke camme hele tiden da dessuten går jeg på skole og ja jeg må iallefall smertestillende 3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 VRÆL! Alle varslene mine har blitt borte! Over 1000 stk, og nå er jeg nede i 2!? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Hører på Shitrich og tenker på å sove. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Hører på 25 to life av Eminem og tenker på Wenger.. Arsene? Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 men jeg bruker iallefall 2 og jeg har ikke jobb!! Du tjener penger på å camme. Det er teknisk sett jobben din. Dessuten er en hundrelapp i måneden jævlig lite, selv for en som ikke jobber.dessuten må jeg kjøpe smertestillende og sjokolade også Må? Tviler virkelig på at du må kjøpe sjokolade pga. mensen. Smertestillende er jeg også skeptisk til. Kjenner ei jente som har super kraftige mensen smerter, og trenger medisin , glad jeg er mann. Jeg jobbet på et kjøkken hvor jeg kunne lage sjokolade kake for lunsj. brukte og ha dobbel mengde sjokolade i, det var helt insane når damene kom og skulle spise kaken, var som og sitte og høre på 5 damer midt i orgasme, haha. forstår meg ikke helt på det der med kvinnfolk og sjokolade. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Ja, jeg kjenner flere damer som får så kraftige smerter under mensen at de må ha tunge smertestillende for å komme seg gjennom det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 hadde jeg ikke hatt smertestillende hadde jeg nok ikke overlevd no kidding så det så dessuten er sjokolade det beste som finnes i hele verden får vann i munnen av tanken 3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Må da være mulig å redusere menssmerter uten å måtte ty til medisiner. F.eks trene eller noe slikt? Høres bare absurd ut at kroppen er "ubrukelig" en uke hver måned. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Jeg klarer ikke trene de første dagene uten smertestillende. Er ikke overdrivelse engang hadde falt rett i bakken 3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Ja men sånn er det nå for noen, du er mann så dette skjønner du ikke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Må da være mulig å redusere menssmerter uten å måtte ty til medisiner. F.eks trene eller noe slikt? Høres bare absurd ut at kroppen er "ubrukelig" en uke hver måned. To av de jeg kjenner som sliter med kraftige smerter relatert til mensen sier de ikke klarer å trene når det står på. Da er det bare å gomle paralgin forte og ettgrams paracetamol med en og annen mørk sjokolade, krølle seg sammen under dyna og vente på at det skal gå over Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 enig noen besvimer bare de reiser seg, mens andre blir ikke plaget i det hele tatt 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Jeg har en løsning da. Bli gravid, så slipper du mensen i 9 måneder. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 En gjevnlig bølge av graviditet og abort er kanskje en grei kur? Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 God kveld Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Hører på sleep og spiser is, heftig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg