Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kom en utenlandsk jente inn på treningssenteret i dag, og det var ingen i kassen, så jeg løp bort og solgte henne en T-Skjorte hun hadde valgt ut. Plutselig spurte hun "Er det garanti på den?". Jeg ble stående der å se på henne i 3-4 solide sekunder, før jeg mumlet "njeaheija": Jeg ble helt målløs. Hva faen skal jeg svare?

Det er da et helt vanlig spørsmål, hvorfor blir du satt ut av det? :p

Du kan svare ja, eller nei avhengig av om det er garanti, og kanskje til og med opplyse om at hun har 2 års reklamasjonsrett på den.

Lenke til kommentar

En jeg kjenner sto på NAV og kranglet med dem om noen penger. Så kom det en mørk utlending ved siden av og sa "Jai ikke forstå man jai må ha trygd". "Ja du får bli med inn her da, skal vi se om vi ikke kan ordne med det" svarte NAV konsulenten med et smil.

Da han som kranglet måtte gå med uforettet sak, hadde han sagt til konsulenten: "Ja jeg har nok feil hudfarge, det er det som er problemet".

Lenke til kommentar

En jeg kjenner sto på NAV og kranglet med dem om noen penger. Så kom det en mørk utlending ved siden av og sa "Jai ikke forstå man jai må ha trygd". "Ja du får bli med inn her da, skal vi se om vi ikke kan ordne med det" svarte NAV konsulenten med et smil.

Da han som kranglet måtte gå med uforettet sak, hadde han sagt til konsulenten: "Ja jeg har nok feil hudfarge, det er det som er problemet".

Han du kjenner, er han syk, eller bare gidder han ikke/finner ikke jobb?

Lenke til kommentar

Ifølge en tidligere kollega, så kunne han fortelle at i Bergen for mange år siden, var det bare å møte opp på trygdekontoret, så fikk du penger utlevert, uten å sjekke ID eller noe. Det var nemlig bare svartinger som satt der, og de orket ikke å sjekke ID.

Ikke at jeg trodde på noe av det han sa da. Var bare skrøner og overdrivelser hele tiden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Totalprisen i utregningen din gjelder for 2 pakker hver mensen, mens lenger oppe skrives det 1-2 pakker. Da blir det mer riktig å si 1,5 pakker per mensen, som vil si ca 23 760.

Dette er én månedslønn.

Lommerusk.

men jeg bruker iallefall 2

og jeg har ikke jobb!!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...