Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Takk! Vet ikke hvordan jeg skal komme meg hjem. Konserten start : (om alt går som planlagt), jeg ankommer bye rund 22:10-15, og siste buss går hjem 23:27. Tviler på at konserten er over da. Kan bli interessant. Tar med meg MP3 spiller og hodetelefoner i tilfelle det blir en fin gåtur hjem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regn er jeg utelukkende positiv til. Det er alltid godt med litt regn. Jeg er mer bekymret over det faktum at jeg får skikkelig gnagsår på begge føttene etter en god stund. Men det er som det er. Jeg har jævlig god av en god gåtur, så dette er ikke verdens undergang. Jeg velger å fokusere på de positive sidene ved dette:

1. gratis konsert

2. litt trim

Endret av Jack Burton
Lenke til kommentar

Pappa hadde en lignende filosofi når han dro til Bergen for Rolling Stones-konsert for mange år siden. Han skulle ikke ta inn på hotell neida, han kunne bare rusle rundt i byen til morrakvisten og ta toget tilbake til oslo han, no problemo.

Men det høljeregnet, fyren er over 60, og han hadde bare en blazer-frakk som ytterklær. Han kapitulerte og fant et hotellrom til 1200kr midt på natta.

Han sto visst og banka på døra lenge etter stengetid, og noen i resepsjonen kom ut og åpnet fordi han så ut som en drukna katt.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...