Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Har vansker med å nedlaste fra piratebay for tiden. Hver gang jeg prøver å laste ned et program så kommer det frem en ''torrent error''

noen siom vet hvorfor?

Lenke til kommentar

Hvor nye filmer er der på Netflix egentlig?

Jeg vet ikke, men det er mer enn nok å velge i for en vanlig filmtitter, og enda mer om du veksler mellom norsk og amerikansk Netflix. Mye bra, mye middelmådig og enda mer dritt dritt, men alt i alt er utvalget helt topp både hva film og serier angår, selv om det ta lang tid fø de nyeste titlene kommer. Men det er ikke et problem for meg.

Laster dog ned masse utenom.

Lenke til kommentar

Jeg hadde flaks i morges. Hadde glemt å slå på vekkeklokka igår kveld, og våkna 10 minutter før jeg egentlig skulle tatt toget.

Flaksen er at jeg våknet så tidlig i det hele tatt.

Jeg drømte at jeg så på klokka og at jeg var for sen. Så våknet jeg og sjekket mobilen og da var det ett minutt før alarmen ringte. :p Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Vi er en gruppe i faget Teknologiledelse ved NTNU Trondheim. Dette er en kort markedsundersøkelse for et tenkt produkt vi lurer på om det finnes et marked for. Vi setter veldig stor pris på at du setter av ett minutt til å svare på denne undersøkelsen.

https://docs.google.com/forms/d/1VCJ7fmv1tYfALc6J-WHNBhOcJXlVqANry1DGW4A8LzI/viewform?usp=send_form

God idé dette. Lykke til :)

@Tåkelur. Ikke vanskelig i det hele tatt.

Lenke til kommentar

I helvete. Koster en Windows 8 pro 2099kr? ??

Men trenger du pro da? det er jo bare fullstappet med greier vanlige folk aldri bruker. Er du uvanlig? (sett bort fra din smekre rumpe)

Husker jeg var sånn "Må ha Windows XP ULTIMATE for jeg er så 1337, home er for tapere", også brukte jeg aldri 90% av funksjonene uansett.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg hadde flaks i morges. Hadde glemt å slå på vekkeklokka igår kveld, og våkna 10 minutter før jeg egentlig skulle tatt toget.

Flaksen er at jeg våknet så tidlig i det hele tatt.

Jeg drømte at jeg så på klokka og at jeg var for sen. Så våknet jeg og sjekket mobilen og da var det ett minutt før alarmen ringte. :p

Jeg drømte at jeg våknet, så på klokka at den var 10 over 10, tenkte "yes, da kan jeg sover litt lenger" og så gikk jeg å la meg igjen. Så våknet jeg fra den drømmen, gikk å så på klokken, og den var 10 over 10.

Klokken ligger i et annet rom, slik at jeg må ut av sengen for å skru den av. Det var litt creepy. Enten så er jeg sanndrømt, eller så har jeg en ekstremt flink biologisk klokke. Eller så var det bare tilfeldig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...