Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du vet at melatonin og melanotan er to helt forskjellige ting?

Ja nå vet jeg det tror jeg :) Melanin er det som gjør at man får sove bedre? God morgen :) Fisk øker sikkert melanien i kroppen :) Jeg blir ihvertfall veldig søvning om jeg spiser fiske middag.

Tror de gjorde en feil her? Står melatonin begge steder

"Hva er forskjellen mellom Melanin og Melatonin?

• Melatonin er et pigment produsert av tyrosin, mens melatonin er en neurotransmitter som produseres av tryptofan. "

ops her er det melatonan ja
Men så :)
her er fasiten:) Fordi jeg har alltdi rett ;)
"Melatonan is a common misspelling of melatonin."
Fåes gjennom sola og grønnsaker også.
Endret av Sabell
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, det blir veldig lyst.

Men akurat her jeg bor er det veldig multikulturelt. Arbeider i One World Square, og drikker i Global City. Så det er plenty med irske og tyske puber som har mørkt importøl. Men det koster ofte 25-40 kroner. Som er ansett som svindyrt her.

Men jeg savner virkelig Nøgne Øs Imperial Stout. SÅ mørkt øl har jeg ikke klart i finne enda. Cognac også. Brandyen de har her nede er alt for søt. Jeg skjønte ikke hvor mye utrolig bra Cognac vi har i Norge før jeg dro hit.

Når jeg får besøk fra Norge i desember og januar, så skal jeg be de kjøpe med noen flasker Nøgne Ø Imperial Stout, og en stor flaske med Soerlie XO.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Ikke dumt å ta med litt hjemmefra da. Nøgne Ø er i verdensklasse, og imperial stouten er fin.

Får jeg spørre på hva du ca. ligger på i utbetalt månedslønn der nede? Tipper man kan leve som en konge med 8000-10000 utbetalt i måneden :)

Jeg har 12500 utbetalt i måneden. Lever i luksus på den lønnen, ja.

3800 i måneden for en stor leilighet med 3 soverom, 2 bad, balkong i 14. etasje med en fabelaktig utsikt. Hushjelp. Vaskeriservice. Badebasseng, basketbane, tennisbane, treningssenter +++

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...