Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Egentlig bare dumt...en kunne ha hatt underholdning til langt på natt :(
Ikke se på meg. Det var ikke JEG som avslørte det. :p
Jo jeg ser på deg din tissefant
jo, celine dion er nydleg. alle som seier noke anna, lyg!

eg legg meg,er fan så trøytt

Alle som sier noe anne har smak mener du vel.
Lenke til kommentar
nei :mad: men dykk gav meg eit håp! eg trudde eg hadde funne noke eg kunne tene pengar på no! som eg kunne tene raske cash på, pluss litt ekstra som eg kunne spare opp til reinfarm.

hadde du blitt veldi glad viss du trudde du hadde vunne i lotto, så finn du ut det var kødd??

Det er fullt mulig å tjene penger på det. Dessuten så er sammenligningen med lotto helt på jordet.

Egentlig bare dumt...en kunne ha hatt underholdning til langt på natt :(

Ikke se på meg. Det var ikke JEG som avslørte det. :p

Beklager. :( . menhan kan jo gro Hawaiian baby woodrose da! det er penger å tjene der å!

Lenke til kommentar
Beklager. :( . menhan kan jo gro Hawaiian baby woodrose da! det er penger å tjene der å!
Jeg tror vi har mange mulige kandidater til hva han kan plante. Det er visst gode forhold for sopp der også. :wee:

Ja! flein vokser jo tilogmed i naturen. det må jo være lov :yes:

Lenke til kommentar

Eller så kan han lage magiske brownies å selge på skolen? :!:

Du trenger :

1 pose Cookie brownie mix.

1 dronningsjokolade

4 spiseskjeer smør.

x antall gram hasj.

Først : Smuldre opp hasjen i mindre biter. ( ca 3.5g .. tilsvarenede ca 0.8g per cookie.) Smelt 4 spiseskjeer smør , og ha hasjen oppi smøret da det er smeltet. ikke varm det for mye , ta det gradvis. Rør godt med en gaffel eller skje , til smøret er brunt , og det er lite klumper igjen.

Finn deg en bolle , knekk oppi 1 egg , og pisk dette sammen med det smeltede hasjsmøret.

Tøm oppi posens innhald av cookiemix og bland dette godt.

Fordel kakedeigen i 4 runde kaker på et brett med stekepapir , god avstand mellom dem.

Sett dem i forvarmet ovn , i ca 10 - 15 grader på 175* grader.

Endret av Dataprob
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...