*F* Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Den er helt midt på treet Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Folk setter alltid i gong eit helsikes klagekor over alt som var feil med filmen så snart du er ute av salen, så eg gidd ikkje gå på kino med folk lenger. e9! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Ser Social Network begynner nå. Verdt å se, eller? Absolutt verdt det, men jeg setter heller på The Room, Dumbland eller The Waterboy foran The Social Network. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Ser Social Network begynner nå. Verdt å se, eller? Absolutt verdt det, men jeg setter heller på The Room, Dumbland eller The Waterboy foran The Social Network. Oppsummering av "The Room" uten spoilers? Om du gidder. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Oppsummering av "The Room" uten spoilers? Om du gidder. Nei, gidder ikke. Du må nesten se mesterverket selv, men den er ikke for alle. Kan også nevne Click og Grown Ups. Fantastiske filmer... Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 The Room.. Den som har den laveste ratingen på imdb jeg noensinne har sett? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Ratings: 3,4/10 from 21 062 users Reviews: 262 user | 64 critic Johnny is a successful banker who lives happily in a San Francisco townhouse with his fiancée, Lisa. One day, inexplicably, she gets bored of him and decides to seduce Johnny's best friend, Mark. From there, nothing will be the same again. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Mange som har mindre poeng, på bunn ligger denne: http://www.imdb.com/title/tt2574698/?ref_=chtbtm_tt_1 Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Grown ups er absolutt en god komedie. Likte ikke 2'eren like godt da... Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Grown Ups var bra, ja. Tåler ikke trynet på Adam Sandler av en eller annen grunn. Han fra Queens gjør filmen så bra som den er. Chris Rock passet ikke helt inn i rollen heller, synes jeg.Når det gjelder komedie foretrekker jeg Jim Carrey. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Grown Ups var bra, ja. Tåler ikke trynet på Adam Sandler av en eller annen grunn. Han fra Queens gjør filmen så bra som den er. Chris Rock passet ikke helt inn i rollen heller, synes jeg. Når det gjelder komedie foretrekker jeg Jim Carrey. Enig. Jim Carry er helt konge! ? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Eneste jeg kommer på med Jim Carrey er cable guy. Og den var okay. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Eneste jeg kommer på med Jim Carrey er cable guy. Og den var okay. Eh...? The Mask?`Yes Man? Dum og dummere? 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Tror ikke jeg har sett noen av dem enda. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Eneste jeg kommer på med Jim Carrey er cable guy. Og den var okay. Eh...? The Mask?`Yes Man? Dum og dummere? Ace Ventura! 1 Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Tror ikke jeg har sett noen av dem enda. Dude... Du har mye moro i vente! ? Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Jim Carrey har spilt i mye bra. Ace Ventura: Pet Detective, Dumb and Dumber, Ace Ventura: When Nature Calls, Eternal Sunshine of the Spotless Mind, The Truman Show, Me, Myself & Irene, Liar Liar, The Mask og Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events, i den rekkefølgen, er alle helt topp. I tillegg til noen andre gode filmer Helt sprøtt at det finnes folk som er relativt interessert i film som ikke har sett Ace Ventura: Pet Detective, Dumb and Dumber, Ace Ventura: When Nature Calls, Eternal Sunshine of the Spotless Mind og The Truman Show. Drøyt opplegg. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Jim Carrey har spilt i mye bra. Ace Ventura: Pet Detective, Dumb and Dumber, Ace Ventura: When Nature Calls, Eternal Sunshine of the Spotless Mind, The Truman Show, Me, Myself & Irene, Liar Liar, The Mask og Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events, i den rekkefølgen, er alle helt topp. I tillegg til noen andre gode filmer Helt sprøtt at det finnes folk som er relativt interessert i film som ikke har sett Ace Ventura: Pet Detective, Dumb and Dumber, Ace Ventura: When Nature Calls, Eternal Sunshine of the Spotless Mind og The Truman Show. Drøyt opplegg. Hvordan vil du si Cable guy befinner seg blant de? Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 (endret) Luc Besson e et geni! Lucy va mindblowing! Endret 14. september 2014 av Netrum Lenke til kommentar
*F* Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Hvis dere skal se en virkelig morsom film: Jay and Silent Bob Strike Back (2001)http://www.imdb.com/title/tt0261392/?ref_=fn_al_nm_1a Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg