Espen pai Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 ja, eg har sitt sikkert alle biletene som fins av celine ion. eg har to heilt fulle parmer med berre bileter av ho, pluss eg har toke opp alle TV-programm ho har vore med i! og eg tykkjer ho er nydeleg på alle bieltene!samme dama vi prater om? kilde Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Ehem, fineste dama på jord er opptatt, så det så. i know eg er jo lykkeleg på hennar vegne, men eg kjennar at eg hadde nok blitt glad dersom ho hadde blitt singel! sjølv om eg veit eg ikkje har ein sjangs, så hadde det hjulpet liksom ehm, fineste dama på jord er dama mi, og dama mi er ikke celin dion elns, og celin dion er ikke verdens fineste dame, fordi verdens fineste dame er kjæresten min, så det så. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 faen eg har blitt lurt!!1 no trudde eg at eg hadde funne noke bra å tene pengar på!! tåpeleg av dykk og lure meg sån!! dykk kunne sagt sannheiten! dårleg gjort og utnyttje kreativitetn min sånn! eg kjenner eg er så forbanna no ass Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 ehm, fineste dama på jord er dama mi, og dama mi er ikke celin dion elns, og celin dion er ikke verdens fineste dame, fordi verdens fineste dame er kjæresten min, så det så. PROVE IT! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 samme dama vi prater om? http://media.monstersandcritics.com/people.../PRN-012877.jpg kilde Faen...sjå de hårete armene da *grøss* Hun er bare nasty Lenke til kommentar
Addan Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 OOOH... eg kjennar at eg skjelv no Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hun er rene bride of frankenstein jo Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 ehm, fineste dama på jord er dama mi, og dama mi er ikke celin dion elns, og celin dion er ikke verdens fineste dame, fordi verdens fineste dame er kjæresten min, så det så. Kan hun lage bål? Sorry, jeg klarer ikke å dy meg Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 ja, eg har sitt sikkert alle biletene som fins av celine ion. eg har to heilt fulle parmer med berre bileter av ho, pluss eg har toke opp alle TV-programm ho har vore med i! og eg tykkjer ho er nydeleg på alle bieltene!ER du feit da? Hun har vist tydeligvis en liten fetish på lubne gamle afrikanske menn sist jeg skjekket. nei eg er ikkje feit, og eg hadde elska ho uansett om eg hadde voge 200 kg eller 20 kg espen pai: ja!! der var ho ganske pen! ikkje det fineste bielte, men ganske!! ho er så nydeleg!! samebror: nei? kvifor er eg det. du er syk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 faen eg har blitt lurt!!1 no trudde eg at eg hadde funne noke bra å tene pengar på!! tåpeleg av dykk og lure meg sån!! dykk kunne sagt sannheiten! dårleg gjort og utnyttje kreativitetn min sånn! eg kjenner eg er så forbanna no ass Ikke så sinna da. Vi lot deg ikke gjennomføre det, gjorde vi vel? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 espen pai: ja!! der var ho ganske pen! ikkje det fineste bielte, men ganske!! ho er så nydeleg!!Hun er ei rynkete kjærring på 40 år! Hun var pen, nå er ho alt annet! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 faen eg har blitt lurt!!1 no trudde eg at eg hadde funne noke bra å tene pengar på!! tåpeleg av dykk og lure meg sån!! dykk kunne sagt sannheiten! dårleg gjort og utnyttje kreativitetn min sånn! eg kjenner eg er så forbanna no ass eid. :realmad: = beste smily. ehm, fineste dama på jord er dama mi, og dama mi er ikke celin dion elns, og celin dion er ikke verdens fineste dame, fordi verdens fineste dame er kjæresten min, så det så. PROVE IT! ingen bilder som DU får hvertfall.. ehm, fineste dama på jord er dama mi, og dama mi er ikke celin dion elns, og celin dion er ikke verdens fineste dame, fordi verdens fineste dame er kjæresten min, så det så. Kan hun lage bål? Sorry, jeg klarer ikke å dy meg hahaha, kan hun sikkert. xD Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 faen eg har blitt lurt!!1 no trudde eg at eg hadde funne noke bra å tene pengar på!! tåpeleg av dykk og lure meg sån!! dykk kunne sagt sannheiten! dårleg gjort og utnyttje kreativitetn min sånn! eg kjenner eg er så forbanna no ass Ikke så sinna da. Vi lot deg ikke gjennomføre det, gjorde vi vel? nei men dykk gav meg eit håp! eg trudde eg hadde funne noke eg kunne tene pengar på no! som eg kunne tene raske cash på, pluss litt ekstra som eg kunne spare opp til reinfarm. hadde du blitt veldi glad viss du trudde du hadde vunne i lotto, så finn du ut det var kødd?? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 faen eg har blitt lurt!!1 no trudde eg at eg hadde funne noke bra å tene pengar på!! tåpeleg av dykk og lure meg sån!! dykk kunne sagt sannheiten! dårleg gjort og utnyttje kreativitetn min sånn! eg kjenner eg er så forbanna no ass Tjene penger på å selge håret ditt, eh? Har ikke vurdert organdonasjon da? du kan jo sikkert klare deg med bare én nyre ^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Ikke så sinna da. Vi lot deg ikke gjennomføre det, gjorde vi vel? Egentlig bare dumt...en kunne ha hatt underholdning til langt på natt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Schnell, jeg skjønner ikke hva du prater om. Go for it. Salvia, HB eller diverse legal buds. It's all good, yes, yes it is Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 espen pai: ja!! der var ho ganske pen! ikkje det fineste bielte, men ganske!! ho er så nydeleg!! Du er ikke riktig navla. Hun er grusom, se på henne! Tynn, gammel og sliten... ser ut som hun er 50 og utbrent. Skjedde det noe i barndommen din som ga deg arr i sjela? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 nei men dykk gav meg eit håp! eg trudde eg hadde funne noke eg kunne tene pengar på no! som eg kunne tene raske cash på, pluss litt ekstra som eg kunne spare opp til reinfarm. hadde du blitt veldi glad viss du trudde du hadde vunne i lotto, så finn du ut det var kødd?? Det er fullt mulig å tjene penger på det. Dessuten så er sammenligningen med lotto helt på jordet. Egentlig bare dumt...en kunne ha hatt underholdning til langt på natt Ikke se på meg. Det var ikke JEG som avslørte det. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 ja, eg har sitt sikkert alle biletene som fins av celine ion. eg har to heilt fulle parmer med berre bileter av ho, pluss eg har toke opp alle TV-programm ho har vore med i! og eg tykkjer ho er nydeleg på alle bieltene!ER du feit da? Hun har vist tydeligvis en liten fetish på lubne gamle afrikanske menn sist jeg skjekket. nei eg er ikkje feit, og eg hadde elska ho uansett om eg hadde voge 200 kg eller 20 kg espen pai: ja!! der var ho ganske pen! ikkje det fineste bielte, men ganske!! ho er så nydeleg!! samebror: nei? kvifor er eg det. du er syk vel jeg har ikke fulle album full av Slash f.eks Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) jo, celine dion er nydleg. alle som seier noke anna, lyg! eg legg meg,er fan så trøytt og eg trur det er best eg går og legg meg no, kjenner eg er skikkeleg forbanna Endret 3. april 2008 av Schnell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg