Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Tidsforskjell:@@@@ 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 BAh. Tom for øl. Får finne frem Jäger-en. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 BAh. Tom for øl. Får finne frem Jäger-en. Har bare en 8-9 år gammel whiskey her.. frister ikke å starte på den. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Fucka greier. Jeg får alltid hikke når jeg drikker fanta. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Bytger herved kjønn før jeg blør ihjel 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Bytger herved kjønn før jeg blør ihjelHva slags prevensjon bruker du? Du kan jo minimenere blødningene ved å velge riktig type. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Ingenting Tror ikke jeg kan gå på p-piller fks pga blodpropp i familien osv 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Vurdert hormonspiral? Hjelper veldig på blødningsproblemer (har jeg hørt) og blodpropp-problematikken er liten siden det er snakk om veldig lav hormondose. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Har ikke tenkt så mye på det egentlig, men virker litt ubehagelig:S skal lese litt mer om det tho 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Eksen min brukte spiral. Hu sa det eneste ubehagelige var å ha en lege som stapper den oppi. Det var kobberspiral da, men forskjellen er nok minimal. Personlig så merket jeg ikke at den var der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Hm kanSkje jeg må prøve det da Ps tror jeg nettopp friendzonet en med er uhell sa han er en perfekt venn hahah:( 1 Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Ingenting Tror ikke jeg kan gå på p-piller fks pga blodpropp i familien Du kan sjekke om du er utsatt for dette hos leget, mener det er en test som viser om du er good 2 go eller ikke. Hjemme fra byn, kåt. Alene, på tide med en god serie fra netflix da tenker jeg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Men jeg er egentlig redd for p-piller for er tidenes hypokonder og tror jeg skal daue med en gang eg får litt vondt i en finger 1 Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Haha, er lov det. Er piller som er ment for å gjøre hverdagen enklere, ikke værre. Bare å ta en check-in med legen. Han propper ikke noe i deg, om det ikke er trygt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Vet aldri 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 (endret) Herregud for en drøm jeg hadde i natt. Drømte at jeg og mamma skulle til Barcelona. De hadde noen ganger sånne ekle, gamle fly som fløy dit og da jeg så dem, fikk jeg hetta. Vi måtte bli på et midlertidig motell på flyplassen i en liten by mens vi ventet på at flyet vårt skulle gå. Det skulle egentlig det 15:30 på en fredag. 15:30 den fredagen kom og gikk, og ikke noe fly. Men mamma så ikke ut til å undres over det. Da klokka ble 03:30 på lørdagen tok jeg henne til side og spurte om hun ikke syns det var rart at flyet ikke hadde gått. Nei, det skulle da ikke gå enda, mente hun. Neste dag gikk heller ikke noe fly. Jeg begynte å spør de som jobbet der, men de bare smilte dumt til meg og sa noe på gebrokkent norsk som jeg ikke husker. Så gikk jeg rundt i byen og etterforsket litt. Til slutt fant jeg en person som kunne oppklare ting. Dette var en dame som selv hadde bodd på motellet og sa at vi måtte komme oss ut derfra før det var for sent. Det hele var bare lureri. Det var ikke noe fly, billettene var falske. Motellet var egentlig et slags fengsel. Staben merket at jeg var obs på dette og prøvde å fange meg. Jeg klarte å låse meg inne på et rom (noe som er sjeldent, for låser virker aldri i drømmer der jeg blir jaget) ved hjelp av litt magi, men jeg så at det ikke ville holde lenge. Jeg gikk ut på balkongen som var veldig høyt oppe (noe som var rart, da motellet bare hadde én etasje) og akkurat da smalt døren opp. Jeg klatret over rekkverket, installerte en app på mobilen kjapt som het "Swift Wings" og fløy med den nå bevingede mobilen holdt foran meg bort fra stedet. Merkelig nok kom mamma seg bort også. Og til tross for at jeg risikerte å bli holdt som fange resten av livet, var jeg faktisk lettet over at jeg slapp turen til Barcelona. Endret 14. september 2014 av Therawyn 2 Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 ^Og du har sett for mye film! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 (endret) http://www.dagen.no/Nyheter/13/09/2014/Mener_Gilde-reklame_spiller_p%C3%A5_trekant-sex-113048 Synd Jim Kelly er død , han hadde vært perfekt til den reklamen.......den ultimate pimpen "Er piller som er ment for å gjøre hverdagen enklere, ikke værre. Bare å ta en check-in med legen. Han propper ikke noe i deg, om det ikke er trygt" Med unntak hvis etternavnet var Presley , hmmm.......... Endret 14. september 2014 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Min tante på 72 år har shoppet.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Til seg selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg