Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingenting

Tror ikke jeg kan gå på p-piller fks pga blodpropp i familien

Du kan sjekke om du er utsatt for dette hos leget, mener det er en test som viser om du er good 2 go eller ikke.

Hjemme fra byn, kåt. Alene, på tide med en god serie fra netflix da tenker jeg!

Lenke til kommentar

Herregud for en drøm jeg hadde i natt. Drømte at jeg og mamma skulle til Barcelona. De hadde noen ganger sånne ekle, gamle fly som fløy dit og da jeg så dem, fikk jeg hetta. Vi måtte bli på et midlertidig motell på flyplassen i en liten by mens vi ventet på at flyet vårt skulle gå. Det skulle egentlig det 15:30 på en fredag. 15:30 den fredagen kom og gikk, og ikke noe fly. Men mamma så ikke ut til å undres over det. Da klokka ble 03:30 på lørdagen tok jeg henne til side og spurte om hun ikke syns det var rart at flyet ikke hadde gått. Nei, det skulle da ikke gå enda, mente hun. Neste dag gikk heller ikke noe fly.

Jeg begynte å spør de som jobbet der, men de bare smilte dumt til meg og sa noe på gebrokkent norsk som jeg ikke husker. Så gikk jeg rundt i byen og etterforsket litt. Til slutt fant jeg en person som kunne oppklare ting. Dette var en dame som selv hadde bodd på motellet og sa at vi måtte komme oss ut derfra før det var for sent. Det hele var bare lureri. Det var ikke noe fly, billettene var falske. Motellet var egentlig et slags fengsel.

Staben merket at jeg var obs på dette og prøvde å fange meg. Jeg klarte å låse meg inne på et rom (noe som er sjeldent, for låser virker aldri i drømmer der jeg blir jaget) ved hjelp av litt magi, men jeg så at det ikke ville holde lenge. Jeg gikk ut på balkongen som var veldig høyt oppe (noe som var rart, da motellet bare hadde én etasje) og akkurat da smalt døren opp. Jeg klatret over rekkverket, installerte en app på mobilen kjapt som het "Swift Wings" og fløy med den nå bevingede mobilen holdt foran meg bort fra stedet. Merkelig nok kom mamma seg bort også. Og til tross for at jeg risikerte å bli holdt som fange resten av livet, var jeg faktisk lettet over at jeg slapp turen til Barcelona. :p

Endret av Therawyn
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

http://www.dagen.no/Nyheter/13/09/2014/Mener_Gilde-reklame_spiller_p%C3%A5_trekant-sex-113048

Synd Jim Kelly er død , han hadde vært perfekt til den reklamen.......den ultimate pimpen ;)

"Er piller som er ment for å gjøre hverdagen enklere, ikke værre. Bare å ta en check-in med legen. Han propper ikke noe i deg, om det ikke er trygt"

Med unntak hvis etternavnet var Presley , hmmm..........

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...