Datasmurf Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Ja, det er den typen sopp jeg liker. Og så har jeg sansen for psilo og amanita, men det er en diskusjon for en annen tråd, og sannsynligvis et annet forum (nFF) også. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Kan vel ikke gjøre annet en å råde folk til å holde seg unna nFF, større drittforum skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Meh, ingenting galt med freak. Massevis av hyggelige folk, og svært lærerikt til tider. Både når det gjelder kjemi, UE og rusmidler. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 nFF tilhøyrer litt den perioden der ein er 17 år og bestemmer seg for å gjere meir enn å drikke øl når ein kompis har huset for seg sjølv i helga. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Kan vel ikke gjøre annet en å råde folk til å holde seg unna nFF, større drittforum skal man lete lenge etter. Hvorfor synes du det? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Kan vel ikke gjøre annet en å råde folk til å holde seg unna nFF, større drittforum skal man lete lenge etter. Hvorfor synes du det? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1093847 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Ja, er det ikke der moderatorene er helt på styr og banner for ingenting? Eller er det Something Awful? Eller begge? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 hvorfor har noen helt mørke folk blå øyne?? har alltid tenkt de har brune 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 (endret) Ja, er det ikke der moderatorene er helt på styr og banner for ingenting? Eller er det Something Awful? Eller begge? Nå har ikke jeg vært medlem der på mange mange år. Men når jeg var der ble ting slettet helt random og ban var hverdagskost. At folk flest ikke var særlig hyggelige hjalp ikke akkurat på. Endret 13. september 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 hvorfor har noen helt mørke folk blå øyne?? har alltid tenkt de har bruneDet er en komplisert miks av gener. Det stemmer at de vanligste genene blant mørkhudete gir brune øyne. Du kan google recessivt gen hvis du ikke husker det du lærte i naturfagen. Dette vil si at genvarianten for blå øyne må være tilstede hos BÅDE mor og far for å gi blå øyne hos barnet. Hvis bare en av dem har genet for blå øyne får barnet brune. Veldig forenklet, ettersom det er flere enn ett gen som avgjør øyefarge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 hmm oki ønske jeg var mørk med blå øyne av og til as 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Ja, er det ikke der moderatorene er helt på styr og banner for ingenting? Eller er det Something Awful? Eller begge? Ingen av dem. De banner de som fortjener det for å ha oppført seg som drittunger og ikke fulgt reglene. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Drittunger blir ikke bannet, det er kun dem som holder seg saklige og diskuterer på en skikkelig måte som blir bannet. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Det er ihvertfall helt ait å lurke på. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 joda, lurking kan dem ikke gjøre så mye med. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Drittunger blir ikke bannet, det er kun dem som holder seg saklige og diskuterer på en skikkelig måte som blir bannet. Vi to har tydeligvishelt forskjellig oppfatning av freak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 ei i en gruppe på facebook hadde sex med læreren sin igår laaaame 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 tydeligvis. Drittunger blir ikke bannet, det er kun dem som holder seg saklige og diskuterer på en skikkelig måte som blir bannet. Vi to har tydeligvishelt forskjellig oppfatning av freak. Tydeligvis. Men det er veldig typisk for nFF Noen blir aldri moderert og tror dermed alt er ok Noen får alt dem skriver fjernet. Det modereres ikke etter regler, bare etter hvem mod liker. Nå skal det sies at det godt kan ha skjedd endringer der de siste 5-10 årene, jeg har ihvertfall ikke ønsket å sløse bort noe mer tid på det forumet. ei i en gruppe på facebook hadde sex med læreren sin igår laaaame yay? lukket gruppe elns? Uansett, filmtid for meg, skal se denne: Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 tydeligvis. Drittunger blir ikke bannet, det er kun dem som holder seg saklige og diskuterer på en skikkelig måte som blir bannet. Vi to har tydeligvishelt forskjellig oppfatning av freak. Tydeligvis. Men det er veldig typisk for nFF Noen blir aldri moderert og tror dermed alt er ok Noen får alt dem skriver fjernet. Det modereres ikke etter regler, bare etter hvem mod liker. Nå skal det sies at det godt kan ha skjedd endringer der de siste 5-10 årene, jeg har ihvertfall ikke ønsket å sløse bort noe mer tid på det forumet. ei i en gruppe på facebook hadde sex med læreren sin igår laaaame yay? lukket gruppe elns? Uansett, filmtid for meg, skal se denne: Bra film. Den scenen minner meg om denne: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 jaa lukket gruppe ;((( 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg