Gjest medlem-1432 Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Jeg skal spise billigpølser med ketchup og sennep. Så stusselig. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Hjemmelaget pizza står i ovnen og godgjør seg. Hva slags pizza? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Pizzaen jeg har i ovnen er en flettepizza med hjemmelaget tomatsaus og hvitløk, løk, paprika, biff og bacon. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Når jeg en gang blir sulten etter den heftige brunchen min, blir det hvit pizza her i gården. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 når blir det mat<3<3 ps er det noen soppeksperter her som kan identifisere soppen i hagen 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 ps er det noen soppeksperter her som kan identifisere soppen i hagenBåde på NorShroom og of freakforum har de egne tråder der folk kan identifisere soppen de finner. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Hjemmelaget pizza står i ovnen og godgjør seg. Hva slags pizza? Kjøttdeig, saus, hvitløk, rødløk, paprika, mais. Blir gode greier. Har ikke en fin flettepizza som Lars da, men langpanne (=størst mulig pizza) Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Cola og jager skal visst være godt.. Aldri smakt. Øl og jager. Som i håndjager. Det er livet, det. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Kjøttdeig, saus, hvitløk, rødløk, paprika, mais. Blir gode greier. Har ikke en fin flettepizza som Lars da, men langpanne (=størst mulig pizza) Litt vanskelig å spise uten bunn? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 (endret) Et par kamerater klarte å pelle seg hjem fra byen i stupfylla, hente pass, bestille enveisbilett til Mallorca. Taxi til flyplassen, på en eller annen måte kommet seg på flyet og våknet 10 min før landing med *ohhh.... shit* Så de skulle visst på fylla der i kveld, litt usikker på om de har funnet seg fly hjem enda. Endret 13. september 2014 av multisync 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Kjøttdeig, saus, hvitløk, rødløk, paprika, mais. Blir gode greier. Har ikke en fin flettepizza som Lars da, men langpanne (=størst mulig pizza) Regner med at dere fikser pizza når jeg kommer oppover. Er bare igjen litt over en mnd nå. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Jeg vil gjerne ta denne anledningen til å dra frem det asiatiske i meg: hjernen.Kakeshoma signatur "Memento Mori" betyr "En dag skal du dø" - som ofte ble brukt før i tiden av krigere som hadde vunnet, og var litt høye på seg selv. Om jeg ikke husker feil, da. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Ja, jo. Bunnen ble ikke er 100 % bra. Hvorfor er det så fordømt vanskelig og få til perfekt pizzabunn!! Filmtid. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Memento Mori vil for meg for evig og alltid være et gammelt WoW-guild. 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Tyskere gjør mye rart..blander cola og øl bl.a. Det smakte grusomt. Ja huff, tenk å ødelegge god cola på den måten. Jeg har derimot smakt sjokolademelk og den derre kaffe-alkohol-karamell-greia. Baileys du tenker på? Jeg vil gjerne ta denne anledningen til å dra frem det asiatiske i meg: hjernen. Kakeshoma signatur "Memento Mori" betyr "En dag skal du dø" - som ofte ble brukt før i tiden av krigere som hadde vunnet, og var litt høye på seg selv. Om jeg ikke husker feil, da. Må være halvt asiatisk da, mer bokstavelig betyr det jo noe slikt som "Husk å dø/Husk at du dør" og det er et utrykk mer brukt i kunstverdenen enn i historisk sammenheng. I kunstverdenen er det et begrep som brukes om kunst som demonstrerer livets og alle tings skjøre balanse mellom liv og død. Det du tenker på er kanskje at det sies enkelte store hærførere, som blandt annet Napoleon, hadde folk som minnet ham på døden ved å si de ordene til ham. Det er dog ikke noe som er sikkert om stemmer. #explanation level asian Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Ja, jeg tenkte på Napoleon. Har lest noe om no krigere elns. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Ødelegger BÅDE god Cola og god øl. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Kjøttdeig, saus, hvitløk, rødløk, paprika, mais. Blir gode greier. Har ikke en fin flettepizza som Lars da, men langpanne (=størst mulig pizza) Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Hvilken av de følgende ville du absolutt ikke vert med på? http://www.youtube.com/watch?v=MqSzahTd4XA Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Selv ville jeg helst hatt "Garrote", og helst ikke "The Saw". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg