Stonemeister Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 l4r5: sel dei frøa til planten i vanlege blomsterforretninger eller?? eller kor selg dei eigentleg urtefrø? Tror det kommer veldig an på de bak disken i blomsterforretninga. Men vær litt diskré når du spør. Frøene er så ettertraktede at man prøver å hindre et massesalg, har vært en del problemer med at for mange har dyrka planta. Har blant annet vært i media. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Schnell, ja, han tuller. Du får kjøpt det i blomsterbutikker i Sverige og slikt. Evt. EDIT e.l. Bare søk etter "Legal Highs" på nettet. Legal betyr lovlig, så det er null stress. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Tror det nøstet er snart brukt opp. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 viss det stemmar så kjenner eg at eg er krafteg forbanna no Selvfølgelig stemmer det ? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Ehem, fineste dama på jord er opptatt, så det så. Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 SERRIØST?? Celine Dion ?? Ja? har du noke i mot at eg likar den finaste dama på jord? (og den flinkaste og syngje, og den smartaaste, og finaste, og beste) hu er jo...host..over femti kanskje seksti år gammel ho vart 40 på sundag, men for meg ser ho ut som ho er 21!! finaste dama på jord dataprob: kødar du?? Klart jeg kødder! Salvia får man kjøpt overalt. Så det sist på rimi til 29.90,- Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Datasmurf: ok, thanks det var det eg trudde. Folk køddar med meg her heile tio, så eg har byrja og bli meir obs før eg går på ting!! hmm,, du veit ikkje om noken plssar i noreg dei sel det?? litt langt å reise til sverige liksom Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 ho vart 40 på sundag, men for meg ser ho ut som ho er 21!! finaste dama på jord Det er ikke helt normale 21-åringer du ferdes med, eller? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Ehem, fineste dama på jord er opptatt, så det så. i know eg er jo lykkeleg på hennar vegne, men eg kjennar at eg hadde nok blitt glad dersom ho hadde blitt singel! sjølv om eg veit eg ikkje har ein sjangs, så hadde det hjulpet liksom Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 ho vart 40 på sundag, men for meg ser ho ut som ho er 21!! finaste dama på jordDu er klar over at med dyktig sminkefolk, så kan du få en 90 år gammel dame til og se 21 ut også? Har du sett bilder av henne uten sminke noengang? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hva faen? Forumets mest sinna tråd! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hva faen?Forumets mest sinna tråd! Defekt link. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 ho vart 40 på sundag, men for meg ser ho ut som ho er 21!! finaste dama på jordDu er klar over at med dyktig sminkefolk, så kan du få en 90 år gammel dame til og se 21 ut også? Har du sett bilder av henne uten sminke noengang? ja, eg har sitt sikkert alle biletene som fins av celine ion. eg har to heilt fulle parmer med berre bileter av ho, pluss eg har toke opp alle TV-programm ho har vore med i! og eg tykkjer ho er nydeleg på alle bieltene! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Defekt link.Tråden ble borte fra forumet så tror noen fjernet den Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 ja, eg har sitt sikkert alle biletene som fins av celine ion. eg har to heilt fulle parmer med berre bileter av ho, pluss eg har toke opp alle TV-programm ho har vore med i! og eg tykkjer ho er nydeleg på alle bieltene! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Schnell, er bare å google "Salvia Divinorum frø" det, så finner du mye rart. Deriblant noe fra norsk cannabisforum, der er det div. linker og slikt. Ellers kan du sjekke ut nFF. Der har de alltid mye informasjon. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hva faen?Forumets mest sinna tråd! Defekt link. Nekjda...funker glimrende her. Du har ikke nokk XP. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 ja, eg har sitt sikkert alle biletene som fins av celine ion. eg har to heilt fulle parmer med berre bileter av ho, pluss eg har toke opp alle TV-programm ho har vore med i! og eg tykkjer ho er nydeleg på alle bieltene! Linky linky Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 ja, eg har sitt sikkert alle biletene som fins av celine ion. eg har to heilt fulle parmer med berre bileter av ho, pluss eg har toke opp alle TV-programm ho har vore med i! og eg tykkjer ho er nydeleg på alle bieltene!ER du feit da? Hun har vist tydeligvis en liten fetish på lubne gamle afrikanske menn sist jeg skjekket. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 ho vart 40 på sundag, men for meg ser ho ut som ho er 21!! finaste dama på jordDu er klar over at med dyktig sminkefolk, så kan du få en 90 år gammel dame til og se 21 ut også? Har du sett bilder av henne uten sminke noengang? ja, eg har sitt sikkert alle biletene som fins av celine ion. eg har to heilt fulle parmer med berre bileter av ho, pluss eg har toke opp alle TV-programm ho har vore med i! og eg tykkjer ho er nydeleg på alle bieltene! ok du er syk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg