*F* Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 lønn om 2 dager gotta love it;DDDDDD Hvor mye jobb ligger det i det her? kanskje 4-5 timer sammenlagt inkludert en del vanlig chatting Er det snakk om en ev disse dedikerte camshow sidene og ikke bare vanlig webcamchat sider? hææ Altså, jeg mener Er du på en av de sidene som ikke er dedikert til komersiell caming som f.eks tinychat, eller er du på en av de sidene hvor systemet er lagt opp til at en gruppe ser deg og betaler direkte til din arbeidsgiver som igjenn betaler deg? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 God dag. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Har et spørsmål:Du er på et treningssenter, der du holder med noe som over bare kort tid kan ødelegge ryggen din for alltid (du trener helt feil). Vil du, A - At en ansatt skal si ifra, eller B - Synes det er for flaut, og vil helst bli værende i fred. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 A Nettopp. Jeg gjorde nemlig det. Jeg nærmest hvisket til han "Unnskyld, du må ikke legge så mye vekt på ryggen, bruk mer beina. VIl du jeg skal vise deg?" Og da svarte han frekt "Jeg trener sånn jeg vil. Nei takk." Greit nok, stor kar, men uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 lønn om 2 dager gotta love it;DDDDDD Hvor mye jobb ligger det i det her? kanskje 4-5 timer sammenlagt inkludert en del vanlig chatting Er det snakk om en ev disse dedikerte camshow sidene og ikke bare vanlig webcamchat sider? hææ Altså, jeg mener Er du på en av de sidene som ikke er dedikert til komersiell caming som f.eks tinychat, eller er du på en av de sidene hvor systemet er lagt opp til at en gruppe ser deg og betaler direkte til din arbeidsgiver som igjenn betaler deg? En av de sidene som er lagt opp til sånt 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Har et spørsmål: Du er på et treningssenter, der du holder med noe som over bare kort tid kan ødelegge ryggen din for alltid (du trener helt feil). Vil du, A - At en ansatt skal si ifra, eller B - Synes det er for flaut, og vil helst bli værende i fred. En ansatt må gjerne si i fra og vise hva som er feil og hvorfor, samt hva som er rett. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Men det var ikke han interessert i.. Flaut å bli kjefta på forran så mye folk når jeg bare prøver å hjelpe.. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 (endret) Men det var ikke han interessert i.. Flaut å bli kjefta på forran så mye folk når jeg bare prøver å hjelpe.. Sinte kunder har du i alle bransjer Sånn er det bare. Kunden har alltid rett lever dem etter. Endret 13. september 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Evelen, jeg la til to som het "flemmings" på Steam. Han ene var fra Akershus, er det deg? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Evelen, jeg la til to som het "flemmings" på Steam. Han ene var fra Akershus, er det deg? Nei, flemmingss med 2 s-er Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Ahaaaa - I'll do it tonight my friend. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Når man ser medlemsnavnet i kursiv nederst på siden, hva betyr det? At vedkommende er i ferd med å skrive et innlegg? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Det lurer jeg også på.. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Jeg tror det betyr at vedkommende har en custom-tittel Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Hvordan i alle dager forandrer man der det står "Bruker" over avataren, slik som Slimda osv. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 (endret) Det kan bare mod+ gjøre om mod i det heletatt kan da Endret 13. september 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg