Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

YnVqelZ6.jpeg

lønn om 2 dager gotta love it;DDDDDD :thumbup::thumbup:

Hvor mye jobb ligger det i det her?

kanskje 4-5 timer sammenlagt inkludert en del vanlig chatting

Er det snakk om en ev disse dedikerte camshow sidene og ikke bare vanlig webcamchat sider?

hææ

Altså, jeg mener

Er du på en av de sidene som ikke er dedikert til komersiell caming som f.eks tinychat, eller er du på en av de sidene hvor systemet er lagt opp til at en gruppe ser deg og betaler direkte til din arbeidsgiver som igjenn betaler deg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

YnVqelZ6.jpeg

lønn om 2 dager gotta love it;DDDDDD :thumbup::thumbup:

Hvor mye jobb ligger det i det her?

kanskje 4-5 timer sammenlagt inkludert en del vanlig chatting

Er det snakk om en ev disse dedikerte camshow sidene og ikke bare vanlig webcamchat sider?

hææ

Altså, jeg mener

Er du på en av de sidene som ikke er dedikert til komersiell caming som f.eks tinychat, eller er du på en av de sidene hvor systemet er lagt opp til at en gruppe ser deg og betaler direkte til din arbeidsgiver som igjenn betaler deg?

En av de sidene som er lagt opp til sånt

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har et spørsmål:

Du er på et treningssenter, der du holder med noe som over bare kort tid kan ødelegge ryggen din for alltid (du trener helt feil).

Vil du, A - At en ansatt skal si ifra, eller B - Synes det er for flaut, og vil helst bli værende i fred.

En ansatt må gjerne si i fra og vise hva som er feil og hvorfor, samt hva som er rett.
Lenke til kommentar

Men det var ikke han interessert i.. Flaut å bli kjefta på forran så mye folk når jeg bare prøver å hjelpe..

Sinte kunder har du i alle bransjer ;) Sånn er det bare.

Kunden har alltid rett lever dem etter.

Endret av Evelen!
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...