Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

synes det er så kleint med jenter som kaller seg gamingjenter

Er du sjalu fordi du ikke kan spille noe annet en candy crush selv ?

kommer meg faktisk ikke videre på candy crush engang

men nei er bare så kleint med "hihi jeg er en gamergirl hvem vil bli sammen med meg :love: "

Jeg har aldri sagt at du er en av dem som kaller deg gamingjente, og har iallefall aldri kalt meg selv for camwhore :omg::huh::huh::confused::confused:

Endret av Slettet-lYlo5C
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har spilt Amnesia-spillene, og har ingen interesse av å spille dem igjen. Ei heller se videoer fra dem.

Ble du redd ?

Ikke direkte redd, men jeg følte et visst ubehag.

Spilte "Doom" (det første) da det kom ut. Da hadde jeg mareritt i lang tid etterpå. Noe som ikke er spesielt merkelig, jeg var jo bare barnet.

Gjentok skrekkopplevelsen med å spille "Doom 3" da det kom ut. Storskjerm i en kjeller, 5.1-lyd og bortsett fra prosjektoren var det ikke annet lys der nede. Og jeg var alene. Den hånstauren av en daglig leder for Krillbite Studios kom nå og da ned og skremte vettet av meg for å gjøre det ekstra jævlig. Siden har jeg ikke spilt "Doom 3".

Lenke til kommentar

men nei er bare så kleint med "hihi jeg er en gamergirl hvem vil bli sammen med meg :love: "

Jeg har aldri sagt at du er en av dem som kaller deg gamingjente, og har iallefall aldri kalt meg selv for camwhore :omg::huh::huh::confused::confused:

Blir heller sammen med en gamingjente enn en camwhore for å si det sånn.

Endret av Lunalotic
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Blir heller sammen med en gamingjente enn en camwhore for å si det sånn.

Vel, du er nok ikke den eneste

ps jeg siktet ikke til at kindizz kalte seg gamergirl mente på generell basis daahh

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...