Schnell Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 visste ikkje at alle utanom meg hadde høyrd om den planten! den høyres skikkeleg populær ut men er det avanserte greier? eg kan ikkje så mykje om elektristet og sånn. finn berre engelsk info, :S Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Vil ikke anbefale noen å selge nyrene sine, da dette er et svart marked. Tviler på at du kan gå på et norsk sykehus å si at "hei jeg vil ha opperert ut nyra mi. Grunn? Nei, ingen sådan." Må nok heller gjøre det hos en usertifisert doktor som ikke spør noen spørsmål, en som er litt kriminell selv men som ikke kan sine saker for å si det slik. Tenk om du dør? :!: Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 SERRIØST?? Celine Dion ?? Ja? har du noke i mot at eg likar den finaste dama på jord? (og den flinkaste og syngje, og den smartaaste, og finaste, og beste) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Men hva skal du med den? ikke røykes vel? Neinei. Har lest på nettet at det er veldig fint å bruke i fotbad. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 SERRIØST?? Celine Dion ?? Care. Gøy å vikle seg enda mer inn i garnet, Schnell? ^^. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Vil ikke anbefale noen å selge nyrene sine, da dette er et svart marked. Tviler på at du kan gå på et norsk sykehus å si at "hei jeg vil ha opperert ut nyra mi. Grunn? Nei, ingen sådan." Må nok heller gjøre det hos en usertifisert doktor som ikke spør noen spørsmål, en som er litt kriminell selv men som ikke kan sine saker for å si det slik. Tenk om du dør? :!: ja altså, eg vil ikkje døy. men kva skal eg liksom med to nyrer viss eg greier meg bra med ei liksom?? og eg får nesten ein hall mill for det :D då kan eg nesten oppfylle alle mine draumar! sjølv om det berre blir med ei nyre. eg har tenkt å gjere dette, eg må berre bli 18 fyrst og undersøkje litt. eg vil jo ikkje døy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Schnell, det er den. Go for it Du kan tjene mye på å dyrke dine egne krydderplanter og lignende ^^ Og dessuten, om du begynner med det, kan jeg kjøpe noe av deg i stedet for å slite med alle utgiftene det koster å kjøpe det fra England. Det er jo dyrt å kjøpe alt som er godt i utlandet. Frakt og moms og faenskap du vet. Endret 3. april 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Addan Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 SERRIØST?? Celine Dion ?? Ja? har du noke i mot at eg likar den finaste dama på jord? (og den flinkaste og syngje, og den smartaaste, og finaste, og beste) Tjaa... Det skulle vel bare mangle Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 loevless: kva?? eg har ikkje vikla meg i noke garn? korleis du vsste at eg hell på med garn for tio? har eg skrivd det? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Ja? har du noke i mot at eg likar den finaste dama på jord? (og den flinkaste og syngje, og den smartaaste, og finaste, og beste)Hva er egentlig alderen på henne? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 SERRIØST?? Celine Dion ?? Ja? har du noke i mot at eg likar den finaste dama på jord? (og den flinkaste og syngje, og den smartaaste, og finaste, og beste) hu er jo...host..over femti kanskje seksti år gammel Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 visste ikkje at alle utanom meg hadde høyrd om den planten! den høyres skikkeleg populær ut men er det avanserte greier? eg kan ikkje så mykje om elektristet og sånn. finn berre engelsk info, :S Før du løper til mamman din og sier du skal dyrke salvia kan jeg si at dette brukes som et rusmiddel som røykes og er ulovelig i norge. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Schnell, det er den. Go for it Du kan tjene mye på å dyrke dine egne krydderplanter og lignende ^^ nice!!! trur faktsi k eg skal gjer det!! høyres grabli lett ut!! l4r5: sel dei frøa til planten i vanlege blomsterforretninger eller?? eller kor selg dei eigentleg urtefrø? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Før du løper til mamman din og sier du skal dyrke salvia kan jeg si at dette brukes som et rusmiddel som røykes og er ulovelig i norge. Stemmer ikke helt. Det er mulig å få resept på Salvie så den er ikke ulovlig. Bare "kontrollert". l4r5: sel dei frøa til planten i vanlege blomsterforretninger eller?? eller kor selg dei eigentleg urtefrø? Du må nok søke på nettet. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 SERRIØST?? Celine Dion ?? Ja? har du noke i mot at eg likar den finaste dama på jord? (og den flinkaste og syngje, og den smartaaste, og finaste, og beste) hu er jo...host..over femti kanskje seksti år gammel ho vart 40 på sundag, men for meg ser ho ut som ho er 21!! finaste dama på jord dataprob: kødar du?? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 loevless: kva?? eg har ikkje vikla meg i noke garn? korleis du vsste at eg hell på med garn for tio? har eg skrivd det? Jeg vet allitd hva du gjør. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 SERRIØST?? Celine Dion ?? Care. Gøy å vikle seg enda mer inn i garnet, Schnell? ^^. Tror det nøstet er snart brukt opp. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 viss det stemmar så kjenner eg at eg er krafteg forbanna no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg