KinderLinda Returns Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Slik skal Arma spilles. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Det gikk etterhvert opp for meg at jeg måtte være camper for å komme meg noen vei i Arma. Men jeg ble en jævel med helikopeteret da. Høres ikke ut som Arma du spiller... Vel, for å si det sånn. Jeg startet soldatkarrieren med å løpe full Rambo inn i fienden guns blazing. Jeg fant fort ut at det er noe som heter taktikk her i verden, og det ble en del artigere da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Jeg har sett 6-10 QI episoder hver dag denne uka og jeg blir fortsatt ikke lei Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Yay, ihht canyourunit skal jeg fint greie arma3 Den lyver. Ingen greier arma 3 fint. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Det gikk etterhvert opp for meg at jeg måtte være camper for å komme meg noen vei i Arma. Men jeg ble en jævel med helikopeteret da. Høres ikke ut som Arma du spiller... Vel, for å si det sånn. Jeg startet soldatkarrieren med å løpe full Rambo inn i fienden guns blazing. Jeg fant fort ut at det er noe som heter taktikk her i verden, og det ble en del artigere da. Som sagt, det er en krigssimulator. Se for deg at du er i den situasjonen du er i, og spill deretter. Nå er det jo en stor sjangs for at du ville dreti deg ut om du lå bak en stein med kuleregn rundt deg, men den funksjonen er heldigvis ikke i spillet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Jeg har sett 6-10 QI episoder hver dag denne uka og jeg blir fortsatt ikke lei Fullt forståelig. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 (endret) Yay, ihht canyourunit skal jeg fint greie arma3 Den lyver. Ingen greier arma 3 fint. vel, så lenge jeg kan spille det uten ekstram lav fps er det greit Men er det bra må jeg kanskje vurdere å oppgradere litt. Ellers har jeg en laptop, kanskje den er kraftigere Endret 12. september 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Interessant nok har jeg vært eneste Arma-spill. Må ha kjøpt dem ila. salgene, for jeg er i all hovedsak en gammel CS-spiller. En som ikke syntes noe om verken 1.6 eller Source. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Jeg har full grafikk på alt untatt alt som har med skygger å gjøre (disabled). Det tar rundt 30% av FPS'en. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Jeg er for øvrig interessert i noen andre chicks enn Veronica Maggio som gamer UT / UT2k4. Der har du damer jeg kunne tenkt meg å bli eid av. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 DET ER FREDAG! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Jeg har full grafikk på alt untatt alt som har med skygger å gjøre (disabled). Det tar rundt 30% av FPS'en. Hva slags HW kjører du? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 HW? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Ahh gidder ikke skrive nå, gjør det etterpå når jeg er hjemme Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Denne videoen viser det nærmeste du kommer "close combat" mer eller mindre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Jeg savner Close Combat. En av de beste "krigsspill"-seriene som Microsoft gav ut på 90-tallet. Har fortsatt CD-en til "A Bridge Too Far" liggende. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Fredag, schmedag, jeg har hatt fri siden forrige torsdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg