*F* Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Hve eller hvem er Ave Maria? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 oki tnx for ærlighet har noen noe mer de vil innrømme innrømmer at jeg utrykker min frustasjon over enkelte bak ryggen deres daglig sånn nå er det deres tur 1 Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Helvete jeg er trøtt, men jeg vil ut. 1. World, ass Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 oki tnx for ærlighet har noen noe mer de vil innrømme innrømmer at jeg utrykker min frustasjon over enkelte bak ryggen deres daglig sånn nå er det deres tur frustasjon over noen irl eller dnfk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Dont know what to said 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Dont know what to sayyy 1 Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Hahahah fyfaen jeg elsker Datasmurfen herreguuuuuuud Lenke til kommentar
Kea Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 innrømmer at jeg utrykker min frustasjon over enkelte bak ryggen deres daglig Etter at jeg slo opp med eksen fant jeg ut at han og moren hadde baksnakket meg i alle årene vi var sammen. Noe så teit. Baksnakking er feigt. Men her på forumet er det ikke noe baksnakking. Som du sikkert har merket, er det åpen dialog så snart noen har et problem. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 På selve forumet er det vel ikke baksnakking, men kanskje på PM og via andre kanaler, ;p men idk. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Jeg skriver bok om DNFK. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Det er ganske digg å sitte her full av burritos og øl og dundre Hendrix for full vreng. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Da tror jeg jeg gjør meg klar for nytt på nytt Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Jeg skriver bok om DNFK. Hva med å gå ut en bok med hele tråden fra A til Å`? Her er det humor, drama, intriger, diskusjon og alt man kan tenke seg. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Det er ganske digg å sitte her full av burritos og øl og dundre Hendrix for full vreng. Jeg rocka hardt med hårbørsten til All Along the Watchtower i dag tidlig når jeg stelte meg. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Jeg skriver bok om DNFK. Hva med å gå ut en bok med hele tråden fra A til Å`? Her er det humor, drama, intriger, diskusjon og alt man kan tenke seg. Til og med apekatter på sykkel. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Problematisk med gif på trykk dog :0 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 innrømmer at jeg utrykker min frustasjon over enkelte bak ryggen deres daglig Etter at jeg slo opp med eksen fant jeg ut at han og moren hadde baksnakket meg i alle årene vi var sammen. Noe så teit. Baksnakking er feigt. Men her på forumet er det ikke noe baksnakking. Som du sikkert har merket, er det åpen dialog så snart noen har et problem. Enig, men innrømmer at jeg baksnakker personligheten eller handlingene til folk av og til. Baksnakker liksom ikke noens utseende eller helt grunnløs baksnakking!! Men tror folk baksnakker hverandre her inn as 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Det er ganske digg å sitte her full av burritos og øl og dundre Hendrix for full vreng. Jeg rocka hardt med hårbørsten til All Along the Watchtower i dag tidlig når jeg stelte meg. Flink pike. Problematisk med gif på trykk dog :0 Næsjda. Ørten bilder som er bittelitt forskjellig nederst i hjørnet på annenhver side slik at når man blar kjapt gjennom, ser man animasjonen. 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Hva med sånn bilde som forandrer seg når man endrer vinkel, mmmhm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg