Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

oki tnx for ærlighet har noen noe mer de vil innrømme :love::love:

innrømmer at jeg utrykker min frustasjon over enkelte bak ryggen deres daglig sånn nå er det deres tur

• Liker 1
Lenke til kommentar

innrømmer at jeg utrykker min frustasjon over enkelte bak ryggen deres daglig

Etter at jeg slo opp med eksen fant jeg ut at han og moren hadde baksnakket meg i alle årene vi var sammen. Noe så teit. Baksnakking er feigt. Men her på forumet er det ikke noe baksnakking. Som du sikkert har merket, er det åpen dialog så snart noen har et problem. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

innrømmer at jeg utrykker min frustasjon over enkelte bak ryggen deres daglig

Etter at jeg slo opp med eksen fant jeg ut at han og moren hadde baksnakket meg i alle årene vi var sammen. Noe så teit. Baksnakking er feigt. Men her på forumet er det ikke noe baksnakking. Som du sikkert har merket, er det åpen dialog så snart noen har et problem. :p

Enig, men innrømmer at jeg baksnakker personligheten eller handlingene til folk av og til. Baksnakker liksom ikke noens utseende eller helt grunnløs baksnakking!! Men tror folk baksnakker hverandre her inn as

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ganske digg å sitte her full av burritos og øl og dundre Hendrix for full vreng. :D

Jeg rocka hardt med hårbørsten til All Along the Watchtower i dag tidlig når jeg stelte meg.

Flink pike.

Problematisk med gif på trykk dog :0

Næsjda. Ørten bilder som er bittelitt forskjellig nederst i hjørnet på annenhver side slik at når man blar kjapt gjennom, ser man animasjonen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...