Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

haha nei er faktisk så redd for at noen fra diskusjon skal finne meg at jeg har blokket norge

men virker som de fleste kommer seg rundt blokken lol :(

• Liker 1
Lenke til kommentar

Må si du har en merkelig måte å skrive på Sabell, du minner meg om Kv84.

Det har jeg sikkert :) Men hvem er Kv84? Så glad for oppmerksomheten DU er smart :)

Ei av stamgjestene i kafeen, hun fikk deaktivert kontoen sin.

neinie maker ikke money med rabattavtaleras

Joda, bedre med flere kunder som betaler lite en bare noen få som betaler mye ;)

Må si du har en merkelig måte å skrive på Sabell, du minner meg om Kv84.

Kanskje hun har byttet nick

Var inne på tanken, men ser ikke slik ut.

Endret av Evelen!
Lenke til kommentar

Hun gjorte ikke noe galt, trolig ble kontoen deaktivert av eget ønske.

Du er velkommen som erstatter :w00t:

Så fint :) Jeg står dessuten ikke på snowboard :) Slalåm er morro da:) FÅr håpe det var etter eget ønske :) Jeg har hatt deksitvert konto 10 ganger tror jeg pluss noen til på to forksjellige forum. Men her inne har jeg overlevd til nå og er glad for det :) Har bare en bruker konto. og har hatt det siden jeg kom hit. Makes me proud :D Er tegn på at jeg har blitt mer forstålig tror jeg og litt mer bedre. vært veldig dårlig og gal. Ikke ment det egentlig. Men det er mye rart.Og noen ganger tullet litt for mye men det har egentlig vært ustabil psyke som har gjort det. Må gå nå pga min psyke er veldig svak psykisk noen ganger. Selvom dt kan være godt for noe også :) Blir jeg sittende for lenge feks så får jeg dårlig samvittighet overfor meg selv og blir ikke så god å ha med å gjøre kanskje ;) Kose dere da !:)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Lurer på hvilken side pessi bruker. Der er jo så mange å velge mellom. :-P

Tror ikke hun bruker noen sider, hun kan jo knapt betale regningene sine.

jeg har jo sagt jeg er på sider

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så fint :) Jeg står dessuten ikke på snowboard :) Slalåm er morro da:) FÅr håpe det var etter eget ønske :) Jeg har hatt deksitvert konto 10 ganger tror jeg pluss noen til på to forksjellige forum. Men her inne har jeg overlevd til nå og er glad for det :) Har bare en bruker konto. og har hatt det siden jeg kom hit. Makes me proud :D Er tegn på at jeg har blitt mer forstålig tror jeg og litt mer bedre. vært veldig dårlig og gal. Ikke ment det egentlig. Men det er mye rart. Må gå nå pga min psyke er veldig svak psykisk noen ganger. Selvom dt kan være godt for noe også :)

Hva betyr det uthevede ordet? Innleggene dine er svært forstyrrende på grunn av mange smilefjes på så å si hver eneste linje, vanskelig å lese og forstå sammenhengen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kan være ærlig å si at pga sånt ha jeg blitt kastt ut av forum også :) Så holder meg unna. Men jeg ment å skriv deaktivert! Og her er det fort gjort å havne i i rottefella ...Så kan vel ikke si så mye mer, men trodde det var forsåleig;) Jeg tar meg nær av sånt når ...........Og har prøvd å lære og ikke si noe tilbake, men ikke så lett.

Er veldig sensitiv også. Det r gjort mye forsking på high sensitive Og har kommet fram til det så må være ekstra påpsselig;) Noen gangr gidder jeg ikke å reettt e på skrivefeilen å lar de stå der med fri vilje. Men det er da psyken setter igang prosesser også. SOm kan være uheldige. Lykke til!

Endret av Sabell
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...