Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

hva mener du med fortrolig

ps han muslimen jeg snakker med ville gi meg en overpriset gave og det var å få meg til å bli muslim hva i all verden??

• Liker 1
Lenke til kommentar

hva mener du med fortrolig

ps han muslimen jeg snakker med ville gi meg en overpriset gave og det var å få meg til å bli muslim hva i all verden??

Tror jeg ville ignorert den muslimen.

Fortrolig menes i denne sammenhengen med "komfortabel med", han er ikke (av en eller anna grunn" komfortabel med dine camshows.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

han skal sikkert hjernevaske megtil å bli muslim:(

åja anonympappkasse forfor er du ikke komfortabel med det?? det rammer jo ikke deg på noen måte

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tar bolig her. Er egentlig dårlig humør nå. Er sånn rar stemning både i går og i dag.Tenkte kanskje her ville være en oppmunting? :) Drikker i hvertfall kaffe nå og trenger vel selskap da :) Bare spist en gulrot i dag og så sikkert derfor humøret mitt. Har vært på lang joggetur pluss helsestudio i dag og. Drømmemannen min sier han ikke drikker alkohol, men nå begynner jeg å tvile litt på det og. Er så dritt å gi all tillitt til en man aldri har møtt vet jo aldri. Og da er det så fort gjort at i hvrtfall for meg at tankene svirrer rundt i alle kroker og kriker.

Hei hei, og velkommen. :) Til oppmuntring skulle jeg gjerne delt en vits, men desverre spiste hunden den siste gode vitsen jeg hadde igjen. :(

Bare en gulrot og kaffe høres ekstremt lite ut da. Hadde det vært meg ville nok humøret mitt vært i "ødelegg verden"-modus. :p

Er selvfølgelig vanskelig når man først møtes, men man kan jo tenke på det slik at tillit er noe man kun kan gi i situasjoner der man ikke vet utfallet. :)

hvorfor skulle hun bry seg om det, pappkasse? :p

Kanskje hvis han er en av de som ser på? Da ville det jo gå ut over inntekten om han ikke er fortrolig med det. :p

Bare en religiøs gærning

Han er jo ikke en gærning da. Ønsker bare å dele sitt budskap og tiltrekke nye følgere. Ikke mer gærning en politikere ute i stands som vil ha deg til å stemme på partiet deres.

Edit: Smiley oveload! :tease: :tease: :tease: :tease: :tease: :tease: :tease:

Endret av Rider of Reason
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kjenner pisset mitt begynner å koke hver gang jeg ser en av de hvitskjorte-karene med bibelskilt komme gående. For en sånn fulgte faen meg etter meg i en kilometer og ville ikke gi seg med maset sitt. Enda jeg på ingen måte oppfordret han til å fortsette. "Men er du EGENTLIG fornøyd med livet ditt uten Gud?" "JA FOR FAEN" "Jeg tror ikke du er det, du kan få det så mye bedre" bla blabla.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Ja jeg vet ikke utfallet :) hehe:) den må ha vært god da ;) Selvom hunder er veldig glad i å spise sokker også... :D

Er litt spennende og ikke vite :) Men har fått adressen hans nå også :) Har ikke spurt om den før. SÅ nå når jeg tenker på det blir jeg veldig glad og har tenkt til å sende han en tegning snart :) Er mye tanker i hodet, men må få tid til å samle dem også så blir det bra igjen :) Er så fort gjort å havne nedover...

Tusen takk og hei til deg også :) Må kanskje spise litt :) Men jeg ble overasket i dag har gått ned en kilo på 3 dager. Så det er egentlig bra at jeg ikke spiser så mye for er på slankern ;)

Har en muslimsk venn jeg og de er veldig sterke i troen sin når det kommer til alt. Han sier jeg må slanke meg til brulyppet også selvom jeg vil slanke meg :) Han er sikker på at jeg kommer til å gifte meg med han jeg er forelsket i og vil hjelpe meg med kostholdet. Vi fastet sammen for en liten stund tilbake hehe:) Han vil vente på meg om jeg ikke blir gift også sier han. Også vil han komme i brullyppet, men det vet jeg ikke om jeg hadde turt. tenk om han hadde gjort noe mot han jeg er forelsket i feks.

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

det var mange smilyer det

Hehe:) Ja :) Så for meg en liten gutt nå som bare åhhh så mange. Det var mange det :) skjønt det jeg så og hørte :)

ansett jeg fikk i hvertfall en opptur her i kaffen ;) Hyggelig og vel så det. Han muslimske vennen min har ikke jeg lagt til på facebook da. for stoler ikke på han. Og drømmemannen min sier jeg må være forsiktig med muslimer. Det er jeg unasett fordi de er spesielle. Å voldta er greit steine folk er greit, men mange som kommer til NOrge derimot tilpasser seg ofte tror jeg. Men de er fortsatt fremdeles mange muslimer. Og de har ikke så mye norsk kulturell holdning. EN annen venn av meg er ogmuslim, men holdt på å bli drept av muslimer også fordi gikk i mot "koranen" så de er forkjellige Han kan feks ikke dra tilbake til hjemlandet sitt for riskiere å bli drept der om han gjør. Sittet i fengsel der og. Gikk i mot lovene der ved kjærlighet :) Han skulle fått mer støtte synes jeg :) EN klok mann!

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Ble sulten jeg nå :) Tar en gulrot fordi jeg er litt kjedelig i dag. Men jeg vokser da :)Au skulle flytte føttene mine de hadde stivna helt. Ene foten sover og hhehe :) Tror jeg er oppmerksomhetsyk også :roll: Skal spise den og gå å prøve å gjøre noe annet fornuftig :) Takk for praten så lenge:) Håper vi sees igjen :) Har dipp til gulrota da namnam ;)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...